Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
B1 |
Learning to learn |
B2 |
Effective problem solving |
B3 |
Application of logical, critical, creative thinking |
B4 |
Working independently on own initiative |
B5 |
Teamwork and collaboration |
B6 |
Ethical, responsible, civic-minded professionalism |
B7 |
Effective workplace communication |
C1 |
Ability to express oneself accurately in the official languages of Galicia (oral and in written) |
C3 |
Ability to use basic information and communications technology (ICT) tools for professional purposes and learning throughout life |
C4 |
Self-development as an open, educated, critical, engaged, democratic, socially responsible citizen, equipped to analyse reality, diagnose problems, and formulate and implement informed solutions for the common good |
C5 |
Understanding importance of entrepreneurship, and knowledge of resources available for people with business ideas |
C6 |
Ability to assess critically the knowledge, technology and information available for problem solving |
C7 |
Acceptance as a professional and as a citizen of importance of lifelong learning |
C8 |
Understanding role of research, innovation and technology in socio-economic and cultural development |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Mellora no coñecemento do entorno profesional e capacidade de aplicar os coñecementos académicos adquiridos a dito entorno profesional |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa para cada alumno. |
Segundo o plan de traballo acordado coa empresa para cada alumno. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
100 |
0 |
100 |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
0 |
10 |
10 |
|
Personalized attention |
|
2.5 |
0 |
2.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
A empresa ou institución nomeará un titor, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, e que se encargará das seguintes funcións:
1. Proporcionar ao Centro unha breve descrición do traballo a realizar polo alumno, indicando os coñecementos específicos e habilidades que ha de ter o alumno para levalo a cabo e indicar a formación que adquirirá o alumno durante a realización do traballo.
2. Orientar ao alumno durante a realización do traballo.
3. Elaborar un informe final, dirixido ao Decanato da Facultade no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante.
O alumno terá ademáis un titor académico na Facultade, que será quen revise o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións, o alumno revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación.
|
Summary |
Memoria do traballo realizado durante o período de prácticas. Debe constar das seguintes partes e pola citada orde:
1. INDICE (Debe de recoller os documentos dos que consta o informe)
2. DATOS DO ALUMNO
2.1 Breve información sobre o alumno (apelidos, nome, DNI, dirección de contacto, teléfonos e dirección de correo electrónico)
2.2 Indicar se a memoria foi revisada pola empresa e as condicións de confidencialidade requeridas pola mesma.
3. DATOS DA EMPRESA
3.1 Breve información sobre a empresa (nome, situación, sector de actividade, organigrama, número de empregados, etc...)
4. RESUMO DAS PRÁCTICAS
4.1 Resumen do traballo desenvolvido polo alumno durante o período das prácticas.
5. ACTIVIDADES DESENVOLVIDAS
5.1 Obxectivo das prácticas. Neste apartado débense de recoller os obxectivos que se perseguen co traballo.
5.2 Traballo encomendado. Fundamento teórico e experimental das diferentes actividades desenvolvidas durante o periodo de prácticas tendo en conta, no seu caso, o segredo profesional ao que está obrigado.
5.3 Distribución temporal. Distribución das tarefas realizadas, especificando a duración das mesmas e as unidades ou Departamentos nas que se realizaron.
5.4 Formación recibida. Cursos, programas informáticos, seminarios, charlas, etc...
5.5 Nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal.
6. CONCLUSIÓNS
6.1 Adecuación ás ensinanzas recibidas na Facultade para o desempeño da práctica.
6.2 Valoración persoal da aprendizaxe conseguida ao longo de toda a práctica.
6.3 Valoración do nivel de integración dentro do departamento e relacións co persoal.
6.4 Declaración de responsabilidade do alumno (modelo Anexo I).
7. BIBLIOGRAFÍA E FONTES DE INFORMACIÓN (Bibliografía citada no texto, incluidos os recursos electrónicos)
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Summary |
|
Description |
A atención personalizada servirá para facer un seguimento detallado das actividades e da evolución do alumno, contribuíndo á súa avaliación continuada. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
O titor nomeado pola empresa ou institución, que deberá ser un titulado superior, preferiblemente da mesma titulación ou titulacións afíns á do estudante, elaborará un informe final, dirixido ao Decanato do Centro (ANEXO IV), no que se avalíe o grao de aproveitamento acadado polo estudante.
|
50 |
Summary |
B3 C1 C6 C7 |
Para acadar recoñecemento académico, sempre que a estadía desenvolvida cumpra as condicións especificadas na normativa, o alumno deberá remitir ao Decanato do Centro un relatorio detallado dos traballos e actividades realizadas. Tal relatorio será elaborado dacordo cun modelo (ANEXO VII).
O titor académico revisará o informe emitido polo alumno, facendo por escrito as recomendacións e puntualizacións pertinentes para correxilo e melloralo. Á vista destas recomendacións o alumno, nun prazo non superior a dous meses e en todo caso antes do 31 de outubro, revisará o documento e o entregará no Negociado de alumnos xunto cunha instancia solicitando a súa avaliación.
O informe do alumno será avaliado pola Comisión de Docencia e Validacións do centro que, tendo en conta o informe do titor da empresas e as recomendacións do titor académico, outorgará a cualificación que aparecerá na acta. |
50 |
|
Assessment comments |
Valorarase no seu conxunto a labor realizada durante as prácticas e a memoria realizada sobre as mesmas.
Recoméndase ao alumnado cosultar a rúbrica de avaliación publicada
na web do Centro.DIRECTRICES PARA A ELABORACIÓN DA MEMORIA ESCRITA (ANEXO VII) - A memoria presentarase impresa a dobre cara e en tamaño DINA-4.- Aconséllase unha extensión de entre 12 e 30 páxinas
(“carillas”). O alumnado consultará co seu titor/a a conveniencia ou non de
extensión sinferiores ou superiores.- Tipografía: Arial 11 puntos ou Times New Roman 12 puntos. Pés de
figura eencabezados das táboas: tamaño mínimo 10 puntos.- Interlineado: 1,5- Marxes: non inferiores a 2 cm (superior, inferior e laterais)- Encadernado de xeito que permita o seu doado manexo e lectura e
garanta a conservación íntegra e ordeada do documento.- Páxinas numeradas na marxe inferior.- A portada da memoria non irá numerada e deberá incluír a
seguinte información: Grao en Química Memoria de prácticas externas Nome e apelidos do alumno/a Nome da empresa/institución onde realizou as prácticas Titores/as de empresa e universidade Datas de realización das prácticas e número de horas
Data de
presentación da memoria.
|
Sources of information |
Basic
|
|
En cada caso, o titor na empresa ou institución e o titor académico suxerirán as fontes de información máis acaídas ao plan de traballo. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Mathematics 1/610G01001 | Mathematics 2/610G01002 | Physics 1/610G01003 | Physics 2/610G01004 | Biology/610G01005 | Geology/610G01006 | General Chemistry 1/610G01007 | General Chemistry 2/610G01008 | General Chemistry 3/610G01009 | Chemistry Laboratory 1/610G01010 | Analytical Chemistry 1/610G01011 | Analytical Chemistry 2/610G01012 | Physical Chemistry 1/610G01016 | Physical Chemistry 2/610G01017 | Inorganic Chemistry 1/610G01021 | Inorganic Chemistry 2/610G01022 | Organic Chemistry 1/610G01026 | Organic Chemistry 2/610G01027 | Chemistry, Information and Society/610G01031 | Chemistry Laboratory 2/610G01032 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Final Dissertation/610G01043 |
|
Other comments |
É recomendable tentar cursar as prácticas pre-profesionales durante o veán anterior a comenzar o cuarto curso, co fin que o segunda semestre quede máis despexado a nivel horario. |
|