Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Posuír, comprender e desenvolver habilidades que posibiliten aplicar os coñecementos académicos especializados adquiridos no grao á realidade cambiante á que se enfrontan os avogados para evitar situacións de lesión, risco ou conflito en relación aos intereses encomendados ou o seu exercicio profesional ante tribunais ou autoridades públicas e nas funcións de asesoramento |
A2 |
Coñecer as técnicas dirixidas á investigación e establecemento dos feitos nos distintos tipos de procedemento, especialmente a produción de documentos, os interrogatorios e as probas periciais |
A3 |
Coñecer e ser capaz de integrar a defensa dos dereitos dos clientes no marco dos sistemas de tutela xurisdicionais nacionais e internacionais |
A4 |
Coñecer as diferentes técnicas de composición de intereses e saber atopar solucións a problemas mediante métodos alternativos á vía xurisdicional |
A5 |
Coñecer e saber aplicar os dereitos e deberes deontolóxicos profesionais nas relacións do avogado co cliente, as outras partes, o tribunal ou autoridade pública e entre avogados |
A7 |
Saber identificar conflitos de intereses e coñecer as técnicas para a súa resolución, establecer o alcance do segredo profesional e da confidencialidade, e preservar a independencia de criterio |
A10 |
Desenvolver destrezas e habilidades para a elección da estratexia correcta para a defensa dos dereitos dos clientes tendo en conta as esixencias dos distintos ámbitos da práctica profesional |
A13 |
Saber expor de forma oral e escrita feitos, e extraer argumentalmente consecuencias xurídicas, en atención ao contexto e ao destinatario ao que vaian dirixidas, de acordo no seu caso coas modalidades propias de cada ámbito procedimental |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo |
B9 |
Capacidade de resolución de problemas |
B13 |
Capacidade de manexo das tecnoloxías da información e comunicación no desenvolvemento da súa actividade laboral |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
C2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C3 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C7 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
|
BC9
|
|
|
AC1 AC2 AC3 AC4 AC5 AC7 AC10 AC13
|
BC2 BC3 BC4 BC5 BC13
|
CC1 CC2 CC3 CC5 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
2. O SALARIO: GARANTÍAS |
4 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
3. TEMPO DE TRABALLO: XORNADAS E DESCANSOS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
4. CLASIFICACIÓN PROFESIONAL. ASCENSOS E MOVILIDADE FUNCIONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: ALBERTO ARUFE VARELA |
5. MODIFICACIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO: MODIFICACIÓN SUSTANCIAL DAS CONDICIONS DE TRABALLO. TRASLADOS E DESPRAZAMENTOS |
4 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
6. CONTRATAS E SUBCONTRATAS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
7. CESIÓN ILEGAL DE TRABALLADORES |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESOR RESPONSABLE: JESÚS MARTÍNEZ GIRÓN |
8. PODER DISCIPLINARIO. FALTAS E SANCIONS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
9. SUSPENSIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
10. EXTINCIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES, EN ESPECIAL: DESPIDO OBXETIVO; DESPIDO COLECTIVO; DESPIDO DISCIPLINARIO; RESOLUCIÓN CONTRATO A INSTANCIA DO TRABALLADOR |
12 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) E MIGUEL ORANTES (ABOGADO) |
11. NEGOCIACIÓN COLECTIVA. REPRESENTACIÓN SINDICAL. FOLGA E PECHE PATRONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) |
12. SEGURIDADE SOCIAL. PRESTACIONS. REQUISITOS. RESPONSABILIDADE EN MATERIA DE PRESTACIONS. INCAPACIDADE TEMPORAL. INCAPACIDADE PERMANENTE. XUBILACIÓN. PRESTACIONS FAMILIARES. MORTE E SOBREVIVENCIA |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: MIGUEL ORANTES (ABOGADO), BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) E MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
13. PROTECCIÓN POR DESEMPREGO. PRESTACIONS E SUBSIDIOS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
14. PROCEDEMENTO LABORAL. ESPECIAL REFERENCIA AS DISTINTAS MODALIDADES PROCESUAIS. MEDIOS DE IMPUGNACIÓN E EXECUCIÓN LABORAL |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ASUNCIÓN BARRIO CALLE (SECRETARIA SALA SOCIAL TSX GALICIA) E BEATRIZ RAMA INSUA (MAXISTRADA DO SOCIAL DO TSX GALICIA) |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A4 A5 |
25 |
0 |
25 |
Simulation |
A1 A4 A7 |
5 |
20 |
25 |
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
8 |
32 |
40 |
Mixed objective/subjective test |
A13 B2 |
2 |
0 |
2 |
Case study |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
13 |
40 |
53 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Simulation |
unha análise máis sinxela, económica ou inocua que si se levara a cabo sobre o orixinal ou na realidade. Ponse ao suxeito ante unhas condicións hipotéticas nas cales se proba o seu comportamento ante situacións concretas, os seus coñecementos, a súa capacidade de analizar alternativas e as súas consecuencias. Baséase, por tanto, na configuración de situacións similares ás que se producen nun contexto real, coa finalidade de utilizalas como experiencias de aprendizaxe ou como procedemento para a avaliación. |
Workshop |
aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Case study |
Introduction, debate and solution of real legal problems, mainly taken from the most recent social case-Law. |
Personalized attention |
|
Description |
Atención personalizada para la resolución de problemas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
To follow at the classroom the legal and real problems raised in it for their debate and solution. |
10 |
Simulation |
A1 A4 A7 |
evaluación de la actividad desarrollada por el alumno en esta actividad |
20 |
Workshop |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
Se evalúa las actividades desarrolladas por el alumno a lo largo del módulo |
20 |
Mixed objective/subjective test |
A13 B2 |
preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
50 |
|
Assessment comments |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|