Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A4 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. |
A5 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. |
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A12 |
Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A21 |
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Competencia lectora: comprender unha variedade de textos auténticos procedentes da prensa, obras de ficción, ensaios, materiais de promoción ou de publicidade. |
A1 A2 A6 A8 A11 A15
|
B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Escritura: saber redactar varios tipos de textos, como cartas, artigos, ensaios, textos informativos, propostas, queixas, informes e recensións. |
A4 A6 A9 A10 A11 A12
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7
|
Comprensión auditiva: comprender distintos tipos de discurso auténtico; monólogos, avisos, programas de radio e televisión, relatorios, anécdotas, interaccións entre varios falantes á vez, entrevistas, debates |
A2 A6 A10 A11
|
B8 B9 B10
|
C1 C2 C3 C7 C8
|
Competencias orais: saber desenvolverse oralmente con falantes nativos e non nativos; proporcionar información, expresar e xustificar opinións, realizar comentarios axeitados, expresar acordo e desacordo, comparar, describir e especular. En resumo, os alumnos deben ser capaces de levar a cabo a comunicación eficaz, e de responder plenamente aos estímulos orais. |
A5 A6 A15 A21
|
B4 B5 B6 B8 B10
|
C2 C4 C5 C7 C8
|
Lingua e uso: posuír un vocabulario xeral amplo; coñecer frases e colocacións comúns, matices, verbos con partícula, modos de enlazar oracións; realizar transformacións gramaticais con soltura |
A6 A8
|
B4 B5 B7 B8
|
C2 C4 C5 C6 C7 C8
|
Gramática: demostrar comprensión e dominio da gramática inglesa acorde con un nivel C1. |
A6 A8
|
B3
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
O libro de texto principal neste curso é o mesmo utilizado no cuatrimestre anterior en Lingua Inglesa 3: Gold Advanced Coursebook. |
Lingua Inglesa 4 comezará na unidade 9. |
Escribir
|
Estilo e rexistro; linguaxe formal e informal; puntuación; parágrafo; conectores; cartas de motivación; o ensaio: tipos (ex. argumentativo, descriptivo, etc) e partes principais (título, introdución con (hipó)tese, corpo, conclusión, citas no corpo do texto e lista de obras citadas); MLA.
|
Ler |
Comprensión dun texto: diferentes niveis (dende a gramática e o vocabulario ata a interpretación e análise) e diferentes tipos de texto.
|
Falar
|
Participar en debates, expresar opinións e argumentos, estructurar e facer presentacións, entrevistas de traballo. |
Escoitar |
Os exercicios auditivos estarán relacionados co vocabulario, temas de discusión e a gramática vistos na clase. |
Gramática |
Repaso e consolidación de diferentes categorías, entre outras, os verbos (modais, etc); nomes, pronomes, artigos e determinantes, adxetivos e adverbios, preposicións e conxuncións, conectores adverbiais e mecanismos cohesionadores.
Consolidación e expansión de estruturas gramaticais: voz pasiva, estilo indirecto, cláusulas de participio, oracións condicionais, estruturas de relativo, subordinadas adverbiais, oracións de énfase, cláusulas con "whoever", "whatever", etc. |
Vocabulario |
Ampliación de vocabulario, con especial atención a expresións feitas e idiomáticas.
Temas: describir compatibilidade e emocións, atopar traballo e describir destrezas profesionais, expresar opinións e debatir sobre temas e eventos actuais (diversidade, o medio ambiente, dereitos humáns, cine, música e literatura, entre outros). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A5 A6 A10 A11 A15 A21 B1 C7 C8 |
25 |
25 |
50 |
Seminario |
A8 A12 B4 B7 |
16 |
16 |
32 |
Traballos tutelados |
B6 B9 C2 C3 C6 |
4 |
8 |
12 |
Presentación oral |
B10 C1 |
0 |
5 |
5 |
Obradoiro |
B5 B8 C4 |
16 |
16 |
32 |
Proba oral |
A6 A8 B3 |
0.5 |
4.5 |
5 |
Proba mixta |
A1 A2 A4 A9 B3 C5 |
2 |
10 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
(GRUPOS GRANDES): As clases consistirán en leccións teóricas e prácticas prestando especial atención á gramática, ó uso do inglés e á comprensión lectora. |
Seminario |
(GRUPOS A, B, C e D): Clases prácticas deseñadas para desenvolver destrezas da fala, escrita, lectura e de comprensión auditiva usando un tema dos contidos do curso ou outros que poidan ser de interese xeral. O alumnado participa nestes seminarios semanalmente, para poder practicar todas as destrezas ininterrompidamente. |
Traballos tutelados |
Exercicios de redacción diversos. |
Presentación oral |
Pretende dar á posibilidade ao alumnado de traballar de xeito colaborativo e creativo para mellorar o seu dominio da lingua (particularmente a súa destreza oral). Non é un exercicio obligatorio (como si o son o resto de apartados da avaliación). Por todo isto, só se considerarán proxectos individuais por circunstancias excepcionais e debidamente xustificadas. |
Obradoiro |
Actividades orais nos GRUPOS PEQUENOS, supervisadas por lectorxs, nas que se poñen en práctica as destrezas orais do alumnado. Poden incluír conversacións informais, espontáneas e naturais, así coma debates. Os talleres tamén poden dar lugar a actividades de redacción. |
Proba oral |
Unha conversación breve ou entrevista co profesorado. |
Proba mixta |
Exame escrito. Permítelle ao profesorado valorar o coñecemento e as destrezas desenvolvidas polo alumnado durante o cuadrimestre. Este test obxetivo pode incluír diferentes tipos de preguntas: opcións múltiples, resposta curta, asociación, encher ocos, e outras actividades e probas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Estamos a disposición dos/as estudantes nas horas de titoría e mediante cita previa. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A1 A2 A4 A9 B3 C5 |
A proba incluirá as seguintes seccións: Gramática e Uso da lingua (20%), Comprensión auditiva (15%) e Comprensión lectora (15%). |
50 |
Presentación oral |
B10 C1 |
Consiste en facer un vídeo-proxeto, entre 3 e 10 persoas, presentando un anuncio ou infomercial para vender un producto ou método. O alumnado non poderá ler de ningún tipo de notas e terá que preparar o guión, gravar o vídeo e colgalo. O resto das pautas serán explicadas ao seu debido tempo. |
10 |
Traballos tutelados |
B6 B9 C2 C3 C6 |
Dous ou máis exercicios de redacción feitos na maior parte na clase (ex., cv e carta de motivación, ensaio argumentativo, resumos, etc.). As datas destes traballos serán anunciados por adiantado.
|
20 |
Proba oral |
A6 A8 B3 |
Unha breve conversa ou entrevista co profesorado que será programada durante o periodo de exames finais oficiais. O alumnado terá que apuntarse para unha cita concreta.
O alumnado que participe de xeito activo, significativo e continuado nas actividades orais na aula (permitindo por tanto ao profesorado que lles valore a súa destreza oral durante o cuadrimestre), e que obteñan un mínimo de 5 sobre 10 na avaliación contínua, non terá que facer esta proba oral. |
20 |
|
Observacións avaliación |
• O alumnado ten a posibilidade de facer voluntariamente traballo extra para subir ata un +0.5 a súa nota final. Poden participar nun concurso de talentos ou contribuír actividades de redacción e investigación. Darase máis información na clase vía Moodle.
• A segunda oportunidade de avaliación en xullo contará coas mismas seccións e a misma distribución das porcentaxes da nota que na primeira oportunidade. A única diferencia é que os exercicios escritos ("traballos tutelados") feitos ao longo do cuadrimestre serán substituidos por unha redacción que se realizará na data oficial do exame final.
Cada estudante deberá completar a(s) sección(s) que non superara na primeira oportunidade.
• A materia superase ao obter un 5 sobre 10 despois de sumar as notas de todas as seccións. Sen embargo, non se poderá superar a materia sen obter un mínimo de 4 sobre 10 na proba oral, na proba mixta e na sección dos traballos tutelados.
• Obterase unha calificación de "non presentado" por non acudir ao exame e/ou por ter completado traballo de curso que represente unha porcentaxe inferior ao 50%.
• O alumnado matriculado a tempo parcial e que teña concedida unha dispensa académica deberá porse en contacto co profesorado da materia a principio de curso e avaliarase do mesmo xeito que o especificado para a oportunidade de xullo.
• O alumnado que se presenta á convocatoria adiantada de decembro avaliarase segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.
• O profesorado pode usar o servizo de detección do plaxio “Turnitin” para revisar o traballo do alumnado. O plaxio en calquera actividade significará a cualificación de "cero" nesta actividade.
• Todos os traballos e actividades deberán ser entregados en tempo e forma para así evitar unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Burgess, Sally, and Thomas, Amanda. Gold Advanced Coursebook. Pearson ELT: Harlow, UK, 2014. (O alumnado deberá traer o libro a clase, no formato no que o atopen, de xeito regular). Hai audios adicionais de nivel similar a disposición do alumnado (opcionais) en Exam Maximiser: http://www.english.com/goldadvanced/goldadvanced.html?page=maximiser |
Bibliografía complementaria
|
|
Collins COBUILD Advanced Dictionary of English. Collins ELT, 2012. Collins COBUILD Students’ Dictionary plus Grammar (Book & CD). Collins ELT, 2005. Cunningham, Gillie, Jan Bell, and Theresa Clementson. Face2face Advanced. Student’s Book and DVD Rom. Cambridge University Press, 2013. Downes, Colm. Cambridge English for Job Hunting. Cambridge University Press, 2008. Edwards, Lynda and Jacky Newbrook. Gold Advanced. Maximiser with key. Pearson, 2014. Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use: a Self-study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English; with Answers and CD-ROM. Cambridge University Press, 2013. ---. Cambridge Grammar for CAE and Proficiency with Answers and Audio CDs. Cambridge University Press, 2009. Hopkins, Diana, and Pauline Cullens. Cambridge Grammar for IELTS with Answers: a Self-study Grammar Reference and Practice. Cambridge University Press, 2007. Jones, Leo. New Cambridge Advanced English. Cambridge University Press, 2001. Mann, M. Destination C1 & C2: Grammar and Vocabulary. MacMillan, 2008. OED. Oxford English Dictionary. Oxford University Press, 2017, www.oed.com. Accessed 10 July 2018. Quirk, R. and Greenbaum, S. A University Grammar of English. Longman, 1985. Swan, Michael. Practical English Usage. Oxford University Press, 1996. The Purdue OWL Family of Sites. The Writing Lab and OWL at Purdue and Purdue University, 2008, owl.english.purdue.edu/owl. Accessed 10 July 2018. Tims, Nicholas et al. Face2face Advanced Workbook. Cambridge University Press, 2014. Vince, Michael. Advanced Language Practice: English Grammar and Vocabulary. Macmillan, 2009. (WITH KEY) |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|