Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A19 |
Coñecer a situación sociolingüística da lingua inglesa. |
A20 |
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 |
Apreciar a diversidade. |
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Características lingüísticas da escritura académica |
A8 A11 A18 A19
|
B1 B6 B8
|
C2
|
Saber como escribir un resumo |
A18
|
B7
|
C2
|
Escribir unha introdución a un traballo académico |
A6 A10 A18
|
B1 B3 B6 B10
|
C2
|
Describir os materiais e métodos |
A6 A18
|
B4
|
C2
|
Presentar os resultados nun documento |
A6 A18
|
B3 B10
|
C7
|
Expresar o punto de vista nun artigo académico |
A6 A18
|
B7
|
C7
|
Redactar conclusións a partir de datos nun ambiente académico |
A6 A18
|
|
C7 C8
|
Creación de informes |
A6 A9 A18 A20
|
B3
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Trazos específicos da linguaxe científica |
Problemas que estes trazos presentan para a comprensión e composición dos textos científicos |
Elementos dun artigo científico e dun poster |
Presentación e discusión da resultados
Expresión de opinión e integración da evidencia nos escritos académicos
Conclusións
Creación de bibliografías
Publicación |
Informes: Informes evaluativos, informes en xeral informes sobre enquisas, informes de propostas |
Puntos a considerar:
Partes dun informe
Estilo
a voz pasiva
Título
Linguaxe útil |
Artigos, noticias e reviews, redacción de noticias |
Puntos a considerar
Partes
Estilo
linguaxe útil.
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A10 |
6 |
20 |
26 |
Proba de ensaio |
A6 A9 A19 A20 |
7 |
27.5 |
34.5 |
Proba de completar |
A18 B7 C2 |
3 |
1.5 |
4.5 |
Seminario |
A8 A11 |
6.5 |
24 |
30.5 |
Recensión bilbiográfica |
B1 |
3 |
4 |
7 |
Aprendizaxe colaborativa |
B3 B4 B6 B8 B10 C7 C8 |
3 |
5 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Proba de ensaio |
Ver apartado "Avaliación/Evaluación/Assessment". |
Proba de completar |
Ver apartado "Avaliación/Evaluación/Assessment". |
Seminario |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Recensión bilbiográfica |
Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Aprendizaxe colaborativa |
Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba de completar |
Proba de ensaio |
|
Descrición |
-O lector e o profesor responsable da materia estamos a disposición dos/as estudantes nos nosos despachos nas horas de tutoría, como tamén a través do teléfono e o correo electrónico.
-Esperamos que todos/as os/as alumnos/as contáctennos, non só para preguntarnos dúbidas, senón sobre todo á hora de realizar os seus traballos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A10 |
As clases prácticas dedicaranse á realización de exercicios escritos. Devanditos exercicios están pensados para axudar ao alumnado a potenciar as súas habilidades para a redacción e a argumentación en inglés, e.*g.: parágrafos, resumos, currículos, vídeo-*cvs, cartas persoais, solicitudes de traballo, etc. Dado o especial cariz desta materia, moitas das clases teóricas serán teórico-prácticas para exercitar os coñecementos aprendidos. |
30 |
Proba de completar |
A18 B7 C2 |
Los alumnos deberán realizar un examen en el que se pedirá que redacten documentos o que organicen la información de forma lógica o se corrijan textos similares a los que se han tratado en clase. |
30 |
Proba de ensaio |
A6 A9 A19 A20 |
UN ENSAIO ACADÉMICO INDIVIDUAL: Os/*as estudantes redactarán un ensaio de 4/5 *pp. sobre un "*topic" dunha lista *provista en clase. |
40 |
|
Observacións avaliación |
-Para acceder á avaliación continua, a nota media ponderada das actividades de dentro e fóra de clase deberá ser polo menos de 5. Computada xunto co exame, a nota final ha de ser igual a 5 para poder aprobar a materia. No exame final deberase obter unha nota mínima de 5 sobre 10 para poder optar a que se lle somen o resto de cualificacións da avaliación continua. -Para que a nota final compútese tendo en conta o exame, os/as alumnos/as deberán superar polo menos o 80% das actividades da materia. En caso de suspender a materia, todas as actividades non superadas, como tamén o exame final, deberán ser recuperadas en xullo. - Unicamente aqueles estudantes que estean matriculados oficialmente a tempo parcial, tal e como establece a normativa de permanencia desta universidade, e que teñan concedida dispénsaa académica, poderán serán avaliados en calquera oportunidade exactamente igual que aqueles alumnos que se presenten na oportunidade de xullo. -Os/s alumnos/as que non preséntense ás probas objectivas de xaneiro ou xullo obterán unha cualificación de Non presentado, se non entregaron máis do 50% de actividades durante o curso. -Os traballos deberán entregarse en tempo e forma para evitar ser descualificados automaticamente. En caso de plaxio (i.e. copia) nos traballos tutelados ou exercicios de taller, a presentación oral, ou a proba mixta, os alumnos estarán automaticamente suspensos. Os
traballos escritos poden ser revisados a través da aplicación Turnitin que detecta citas incorrectas,
plaxio e outros tipos de fraude. Se isto ocorrer, aplicaranse as normas contra
o plaxio (Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos
estudos de grao e mestrado universitario). Turnitin
recoñece traballos previamente realizados por outras persoas (ou polo/a
propio/a estudante) nesta universidade ou noutras, ademais doutros materiais
localizados en Internet. -A única lingua empregada en clase, os traballos e os exames será o inglés. -Esixirase en todo momento corrección lingüística e ortotipográfica adecuada ao nivel de estudos. Penalizarase na avaliación a aqueles alumnos que non respecten as normas básicas de corrección. -As cláusulas sinaladas arriba valen tanto para xaneiro como para xullo. Os alumnos que non asistan a
clase e só preséntanse á oportunidade de Xullo serán avaliados da
seguinte forma: polo exame (50%) e por un ensaio (50%), debendo obter
un 5 sobre 10 para o aprobado.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Woodward-Kron, R. And Thomson, E. (2000). A text based guide to academic writing. CD-Rom.. Dept. Of Modern Languges, University of Wollongong.
Jordon R. R. (1992). Academic Writing Course. Edinburgh: Thomas Nelson and Sons
Swales, J. M. and Feak, C. B. (1994). Academic Writing for Graduate Students.. Ann Arbor: University of Michigan
Fowler, H. R. and Aaron, J. E. (1992). The Little Brown Handbook. New York: Harper Collins
Oshima, A. & Hogue, A. (1991). Writing Academic English (2nd. Ed.). California: Addison Wesley |
APA Style Manual (2010). The APA Style Manual. Chicago Manual of Style Guide. Cory, Hugh (2000). Advanced Writing with English in Use. Oxford: OUP |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Lingua Inglesa 1/613G03003 | Lingua Inglesa 2/613G03008 | Lingua Inglesa 3/613G03015 | Lingua Inglesa 4/613G03019 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Gramática Inglesa/613G03025 |
|
Materias que continúan o temario |
Gramática Inglesa/613G03025 |
|
|