Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A15
|
B1 B2 B3 B4 B8
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Tempi verbali. |
1.1 Ripasso dei tempi verbali studiati in precedenza.
1.2 Il congiuntivo.
1.3 Il condizionale.
1.4 L'imperativo.
1.5. Il gerundio presente e passato.
|
2. I pronomi "ci" e "ne" |
2.1 Studio e uso dei pronomi "ci" e "ne".
|
3. Gli indefiniti. |
3.1 Studio e uso dei pronomi e degli aggettivi indefiniti. |
4. Il comparativo e il superlativo. |
4.1 Studio e uso del comparativo e del superlativo. |
5. La voce passiva. |
5.1 Uso e costruzione della voce passiva. |
6. Lingua, letteratura e cultura. |
6.1 Autori italiani.
6.2. Letture e comprensione dei testi fondamentali della letteratura italiana.
|
7. Il lessico e espressioni colloqiuali nella vita di tutti i giorni. |
7.1 A scuola e all'università.
7.2 In vacanza.
7.3 Feste e tradizioni. |
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
A15 B1 |
0.5 |
3 |
3.5 |
Presentación oral |
A15 C3 |
0.5 |
4 |
4.5 |
Discusión dirixida |
A15 B3 |
4 |
12 |
16 |
Lecturas |
B3 |
2 |
6 |
8 |
Sesión maxistral |
B3 |
16 |
16 |
32 |
Proba mixta |
A15 C6 |
4 |
28 |
32 |
Actividades iniciais |
A15 B3 |
10 |
5 |
15 |
|
Atención personalizada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Realización dunha proba oral que permita coñecer os avances do alumno no coñecemento e a competencia da lingua falada. |
Presentación oral |
Exposición na aula dun tema proposto de antemán polo profesor. |
Discusión dirixida |
Participación do alumnado nun tema de debate suscitado polo profesor, seguindo para iso as pautas marcadas previamente por leste. |
Lecturas |
Realización de lecturas fora e dentro da aula. |
Sesión maxistral |
Clases de carácter teórico e práctico impartidas polo profesor sobre os contidos da materia. |
Proba mixta |
Proba con preguntas de diversa índole que permita avaliar os coñecementos e as competencias adquiridos polo alumno nas distintas destrezas. |
Actividades iniciais |
Contan como actividades iniciais participación na aula (audicións, lecturas, comprensión oral...), exescizos en casa e nas aulas e a participación nas actividades programadas relacionadas coa materia (este ano vanse celebrar as “Xornadas Internacionais sobre a Situación Lingüística en Italia”, os días 23 e 24 de outubro nas que o alumnado está invitado a participar). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Actividades iniciais |
Proba oral |
Presentación oral |
Discusión dirixida |
|
Descrición |
A aprendizaxe colaborativa, a discusión dirixida, e as prácticas de laboratorio así como a exposición oral dirixida realizaranse dentro da aula. Deste xeito esta metodoloxía permite que o tempo de atención divídase entre todos os alumnos. A proba oral será individual. Así mesmo, levarán a cabo sesións de titorías de carácter individual. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
B3 |
Terase en conta a asistencia a clase e a participación activa na aula. Non se adquirirá a puntuación se se produce unha falta de asistencia superior ao 10%. |
5 |
Actividades iniciais |
A15 B3 |
Considerase actividades iniciais o conxunto das seguintes actividades: exercicios en clase, participación nas aulas, lecturas, audicións e participación nas actividades programadas relacionadas coa materia. |
20 |
Proba mixta |
A15 C6 |
Proba escrita con preguntas de diverso carácter para avaliar os coñecementos e as competencias adquiridas. |
35 |
Proba oral |
A15 B1 |
Avaliaranse os coñecementos así como as competencias relativas ao nivel falado da lingua. |
20 |
Presentación oral |
A15 C3 |
Terase en conta tanto a elaboración como a presentación como o grao de corrección lingüística adquirido no nivel oral. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Criterios de avaliación: na primeira oportunidade, o alumno ten que cumprir as seguintes condicións: Aprobar o conxunto da Proba mixta e da Proba oral. Facer polo menos a mitade das actividades propostas na avaliación. Non se terán en conta as actividades entregadas fóra de
prazo. Considerarase como Non Presentado aquel alumno que non se presente ás Probas mixta e oral.
Os exercicios terán que entregarse o último día de clase. A exposición oral realizarase nas últimas horas da clase (poden ser unha o máis semanas, según a cantidade de alumnos. Neste caso realizarase a proba en orden alfabético). Estas datas poden variar. Faranse oficiais nas clases.
Na segunda oportunidade se o alumno aprobou o conxunto das probas mixta e oral so terá que completar as actividades restantes. Os exercicios poderán entregarse até unha semana antes día do examen. Non se aceptarán exercicios fora deste prazo. A exposición oral terá lugar o mesmo día do exame.
Se o alumno non aprobou o conxunto das probas mixta e oral terá que repetilas na sesión de xullo. No caso de non ter feitas o suspensas as demáis actividades tamén terá que repetilas. Ao comezo do curso darase un calendario de entrega dos traballos e as diferentes actividades da avaliación. Os alumnos con dispensa académica de asistencia e a tempo parcial deberán presentarse ao comezo do curso para recibir indicacións sobre como aprobar o exame, e recibir avaliación continua ao longo de todo o curso.Terán que examinarse nas datas oficiais como o resto dos alumnos e entregar ou realizar o resto das actividades nunha data a convir coa profesora. Os traballos presentados polo alumnado poderán
ser incorporados ao Turnitin, ferramenta para a
detección do plaxio así como de traballos previamente presentados nesta ou
noutras universidades, incluso polo mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza
algunha destas circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas
nas Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos
de grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).mesmo
estudante.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Londero, Eleanor (1992). Diccionario Español-Italiano Italiano-Spagnolo. . Barcelona, Collins Grijalbo
Petronio, G. (1966-70). Dizionario enciclopédico della letteratura italiana. Bari, Laterza
Renzi, Lorenzo (1998). Grande grammatica italiana di consultazione.. Bologna, Il Mulino
Petronio, G. (1970). Historia de la literatura italiana. Madrid, Cátedra
Zingarelli, Nicola Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana. Bologna, (2009). Lo Zingarelli. Vocabolario della lingua italiana.. Zanichelli, Bologna
Nocchi, Susanna (2011). Nuova grammatica pratica della lingua italiana. Hueber, Alma Edizioni |
|
Bibliografía complementaria
|
Pasquini, E. (1997). Guida allo estudio della letteratura italiana. Bari, Laterza
Segre, Cesase (1997). Testi nella storia. La letteratura italiana delle origini al Novecento. Milán, Mondadori |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno 3: Italiano/613G03056 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|