Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Coñecer algoritmos de resolución dos problemas e manexar o software axeitado. |
A9 |
Obter os coñecementos precisos para unha análise crítica e rigorosa dos resultados. |
A15 |
Fomentar a sensibilidade cara aos principios do pensamento científico, favorecendo as actitudes asociadas ao desenvolvemento dos métodos matemáticos, como: o cuestionamento das ideas intuitivas, a análise crítica das afirmacións, a capacidade de análise e síntese ou a toma de decisións racionais. |
B6 |
Capacidade para iniciar a investigación e para participar en proxectos de investigación que poden culminar na elaboración dunha tese doutoral. |
B8 |
Capacidade de traballo en equipo e de forma autónoma |
B10 |
Capacidade de identificar e resolver problemas |
C1 |
Ser capaz de identificar un problema da vida real. |
C2 |
Dominar a terminoloxía científica-metodolóxica para comprender e interactuar con outros profesionais. |
C3 |
Habilidade para traballar os aspectos metodolóxicos da investigación en colaboración con outros colegas a través do Campus Virtual co foro. |
C4 |
Habilidade para realizar a análise estatística con ordenador. |
C5 |
Escoller o deseño máis axeitado para responder á pregunta de investigación. |
C6 |
Utilizar as técnicas estatísticas máis axeitadas para analizar os datos dunha investigación. |
C7 |
Planificar, analizar e interpretar os resultados dunha investigación considerando tanto os aspectos teóricos coma os metodolóxicos. |
C8 |
Habilidade de xestión administrativa do proceso dunha investigación. |
C9 |
Comunicación e difusión dos resultados das investigacións. |
C10 |
Lectura con xuízo crítico de artigos científicos dende unha perspectiva metodolóxica. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
AM4 AM9 AM15
|
BP6 BP8 BP10
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 CP9 CP10
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Cooperación en problemas de planificación |
Problemas de planificación
Cooperación en problemas de planificación |
Cooperación en modelos de colas |
Modelos de colas
Cooperación en modelos de colas |
Cooperación en modelos de redes |
Modelos de redes (problema do camiño máis curto, problemas de rutas, problema da árbore de menor custo, problema de arborescencias de menor custo, problema da árbore de custo fixo, etc)
Cooperación en modelos de redes |
Cooperación en problemas de inventario e produción |
Problemas de inventario
Cooperación en problemas de inventario
Problemas de produción
Cooperación en problemas de produción |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 |
0 |
27.5 |
27.5 |
Proba mixta |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 |
35 |
26.5 |
61.5 |
Proba oral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
4 |
0 |
4 |
Solución de problemas |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
0 |
20 |
20 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Cada alumno recibirá un traballo que terá que expoñer e defender nunha proba oral. |
Proba mixta |
Tódolos alumnos teñen a posibilidade de non participar no sistema de evaluación continua e ser evaluados por medio dun examen teórico/práctico. |
Sesión maxistral |
O profesorado fará uso de presentacións multimedia e resolverá distintas cuestións planteadas sobre os contidos da materia. |
Proba oral |
O alumno deberá defender o traballo tutelado. |
Solución de problemas |
Ao longo do curso, aos alumnos se lles asignarán boletíns de problemas relacionados coa materia e que terán que entregar ás profesoras do curso nas datas propostas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumno poderá preguntar ás profesoras sobre as pautas e fontes bibliográficas axeitadas para levar a cabo o traballo proposto. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
Ao longo do curso, aos alumnos se lles asignarán boletíns de problemas relacionados coa materia e que terán que entregar ás profesoras do curso nas datas propostas. |
50 |
Proba oral |
A4 A9 A15 B6 B8 B10 C1 C2 C5 C7 C8 C9 C10 |
Nesta proba o alumno deberá defender o traballo tutelado. |
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Curiel, I. (1997). Cooperative Game Theory and Applications.. Kluwer Academic Publishers
Sánchez-Rodríguez, E. y Vidal-Puga, J. (2014). Juegos coalicionales. Publicacións da Universidade de Vigo
Borm, P., Hamers, H. y Hendrickx, R. (2001). Operations Research Games: A Survey. . Springer |
|
Bibliografía complementaria
|
González-Díaz, J., García-Jurado, I. y Fiestras-Janeiro, G. (2010). An introductory course on mathematical game theory. American Mathematical Society
Borm, P. y Peters, H. (2002). Chapters on Game Theory. Kluwer Academic Publishers
Driessen, T. (1998). Cooperative games, solutions and applications. Kluwer Academic Publishers
Tijs, S. (2003). Introduction to Game Theory. Kluwer Academic Publishers
Hassin, R. y Haviv, M. (2003). To Queue or not to Queue. Kluwer Academic Publishers |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Programación Linear e Enteira/614493005 | Introducción á Teoría de Xogos/614493016 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Xogos Cooperativos/614493026 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|