Competencias |
COMPETENCIAS / RESULTADOS DEL TíTULO |
TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CE1 - Capacidad para conocer el ámbito de aplicación de la bioinformática y sus aspectos más importantes |
|
AP4 |
CE4 - Capacidad para adquirir, obtener, formalizar y representar el conocimiento humano en una forma computable para la resolución de problemas mediante un sistema informático en cualquier ámbito de aplicación, particularmente los relacionados con aspectos de computación, percepción y actuación en aplicaciones Bioinformáticas |
|
AP6 |
CE6 - Capacidad para identificar las herramientas software y fuentes de datos de bioinformática más relevantes, y adquirir destreza en su uso |
|
AP7 |
CE7 - Capacidad para identificar la aplicabilidad del uso de la bioinformática al ámbito clínico |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
CB6 - Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
|
BP4 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
BP5 |
CB10 - Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida auto dirigido o autónomo. |
|
BP6 |
CG1 - Buscar y seleccionar la información útil necesaria para resolver problemas complejos, manejando con soltura las fuentes bibliográficas del campo |
|
BP8 |
CG3 - Ser capaz de trabajar en un equipo, en especial de carácter interdisciplinar |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
CT1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma |
|
CP2 |
CT2 - Dominar la expresión y la comprensión de forma oral y escrita de un idioma extranjero |
|
CP3 |
CT3 - Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida |
|
CP6 |
CT6 - Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse |
|
CP7 |
CT7 - Mantener y asentar estrategias encaminadas a la actualización científica como criterio de mejora profesional. |
Contenidos |
Tema |
Subtema |
1. |
Sistemas de información de documentación clínica |
2. |
A historia clínica electrónica e a súa estandarización |
3. |
Ontoloxías no ámbito da saúde |
4. |
A receita electrónica: problemas e solucións desde o punto de vista dos sistemas de información |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciales y virtuales) |
Horas trabajo autónomo |
Horas totales |
Sesión magistral |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
5 |
0 |
5 |
Seminario |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
25 |
0 |
25 |
Trabajos tutelados |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
0 |
44 |
44 |
|
Atención personalizada |
1 |
0 |
1 |
|
(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Sesión magistral |
Presentación da materia e organización do curso. |
Seminario |
Aulas para a preparación e exposición oral de traballos. Solucionaranse as dúbidas que vaian xurdindo durante a súa elaboración. |
Trabajos tutelados |
Proporanse traballos que o alumnado terá que desenvolver, presentar e expoñer. O prazo e as normas de entrega e presentación estableceranse durante o curso, nas sesións maxistrais, e quedarán publicados na páxina web da materia. |
Atención personalizada |
Metodologías
|
Sesión magistral |
Seminario |
|
Descripción |
Durante as sesións maxistrais e os seminarios, atenderanse e resolveranse as dúbidas relacionadas co desenvolvemento das aulas, os contidos da materia, a elaboración e presentación de traballos e a avaliación.
Para o alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación. |
|
Evaluación |
Metodologías
|
Competencias / Resultados |
Descripción
|
Calificación
|
Seminario |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
Avaliarase o progreso e aproveitamento que cada alumno/a faga destas aulas, así como a participación significativa nas sesións de exposición oral. |
20 |
Trabajos tutelados |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
Avaliarase a calidade final do traballo e a súa presentación oral e escrita, en canto á aplicación dos contidos da materia e ao coñecemento adquirido a través do traballo persoal, mais tamén se terá en conta o proceso de desenvolvemento en si. As datas de entrega marcaranse durante o curso. É imprescindíbel acadar o 50% da cualificación máxima para superar a materia. |
80 |
|
Observaciones evaluación |
Para superar a materia é preciso aprobar o traballo tutelado (isto é, acadar, polo menos, o 50% da puntuación máxima). De non acadar esta puntuación, a cualificación que aparecerá nas actas será, como máximo, un 4.0. De non superar o traballo na 1ª oportunidade, o alumnado poderao presentar e expoñer na 2ª oportunidade, nas datas de entrega que se establecerán durante o curso e se publicarán na web da materia en Moodle. Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas de titorías compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizar e expor os traballos tutelados, que o alumnado a tempo completo. O traballo realizado nas titorías servirá para obter o 20% da cualificación que o alumnado a tempo completo pode conseguir nos seminarios. Oportunidade adiantada: o alumnado presentará e expoñerá o traballo co que poderá conseguir o 100% da cualificación da materia. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumnado, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ou igual ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación acadada.
|
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
|
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
|
Asignaturas que continúan el temario |
|
|