Competencies |
STUDY PROGRAMME COMPETENCES |
TypeA
|
Code |
|
|
Job guided |
|
AJ1 |
CE1 - Ability to know the scope of Bioinformatics and its most important aspects |
|
AJ4 |
CE4 - Ability to acquire, obtain, formalize and represent human knowledge in a computable form for the resolution of problems through a computer system in any field of application, particularly those related to aspects of computing, perception and action in bioinformatics applications |
|
AJ6 |
CE6 - Ability to identify software tools and most relevant bioinformatics data sources, and acquire skill in their use |
|
AJ7 |
CE7 - Ability to identify the applicability of the use of bioinformatics tools to clinical areas. |
TypeB
|
Code |
|
|
Job guided |
|
BJ1 |
CB6 - Own and understand knowledge that can provide a base or opportunity to be original in the development and/or application of ideas, often in a context of research |
|
BJ4 |
CB9 - Students should know how to communicate their findings, knowledge and latest reasons underpinning them to specialized and non-specialized audiences in a clear and unambiguous way |
|
BJ5 |
CB10 - Students should possess learning skills that allow them to continue studying in a way that will largely be self-directed or autonomous. |
|
BJ6 |
CG1 -Search for and select the useful information needed to solve complex problems, driving fluently bibliographical sources for the field |
|
BJ8 |
CG3 - Be able to work in a team, especially of interdisciplinary nature |
TypeC
|
Code |
|
|
Job guided |
|
CJ1 |
CT1 - Express oneself correctly, both orally writing, in the official languages of the autonomous community |
|
CJ2 |
CT2 - Dominate the expression and understanding of oral and written form of a foreign language |
|
CJ3 |
CT3 - Use the basic tools of the information technology and communications (ICT) necessary for the exercise of their profession and lifelong learning |
|
CJ6 |
CT6 - To assess critically the knowledge, technology and information available to solve the problems they face to. |
|
CJ7 |
CT7 – To maintain and establish strategies for scientific updating as a criterion for professional improvement. |
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. |
Sistemas de información de documentación clínica |
2. |
A historia clínica electrónica e a súa estandarización |
3. |
Ontoloxías no ámbito da saúde |
4. |
A receita electrónica: problemas e solucións desde o punto de vista dos sistemas de información |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies
|
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
5 |
0 |
5 |
Seminar |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
25 |
0 |
25 |
Supervised projects |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
0 |
44 |
44 |
|
Personalized attention |
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Presentación da materia e organización do curso. |
Seminar |
Aulas para a preparación e exposición oral de traballos. Solucionaranse as dúbidas que vaian xurdindo durante a súa elaboración. |
Supervised projects |
Proporanse traballos que o alumnado terá que desenvolver, presentar e expoñer. O prazo e as normas de entrega e presentación estableceranse durante o curso, nas sesións maxistrais, e quedarán publicados na páxina web da materia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Seminar |
|
Description |
Durante as sesións maxistrais e os seminarios, atenderanse e resolveranse as dúbidas relacionadas co desenvolvemento das aulas, os contidos da materia, a elaboración e presentación de traballos e a avaliación.
Para o alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
Avaliarase o progreso e aproveitamento que cada alumno/a faga destas aulas, así como a participación significativa nas sesións de exposición oral. |
20 |
Supervised projects |
A1 A4 A6 A7 B1 B4 B5 B6 B8 C1 C2 C3 C6 C7 |
Avaliarase a calidade final do traballo e a súa presentación oral e escrita, en canto á aplicación dos contidos da materia e ao coñecemento adquirido a través do traballo persoal, mais tamén se terá en conta o proceso de desenvolvemento en si. As datas de entrega marcaranse durante o curso. É imprescindíbel acadar o 50% da cualificación máxima para superar a materia. |
80 |
|
Assessment comments |
Para superar a materia é preciso aprobar o traballo tutelado (isto é, acadar, polo menos, o 50% da puntuación máxima). De non acadar esta puntuación, a cualificación que aparecerá nas actas será, como máximo, un 4.0. De non superar o traballo na 1ª oportunidade, o alumnado poderao presentar e expoñer na 2ª oportunidade, nas datas de entrega que se establecerán durante o curso e se publicarán na web da materia en Moodle. Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas de titorías compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizar e expor os traballos tutelados, que o alumnado a tempo completo. O traballo realizado nas titorías servirá para obter o 20% da cualificación que o alumnado a tempo completo pode conseguir nos seminarios. Oportunidade adiantada: o alumnado presentará e expoñerá o traballo co que poderá conseguir o 100% da cualificación da materia. Cualificación de non presentado: Corresponde ao alumnado, cando só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ou igual ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da cualificación acadada.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|