Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A8 |
CE8 - Ser capaz de aplicar os coñecementos, capacidades e aptitudes adquiridas á realidade empresarial e profesional, planificando, xestionando e avaliando proxectos no campo da computación de altas prestacións. |
B1 |
CB6 - Posuir e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenrolo e/ou aplicación de ideas, a miudo nun contexto de investigación |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires dunha información que, sendo incompleta o limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación do seus coñecementos e xuizos |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que deberá ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
CG1 - Ser capaz de buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo |
B7 |
CG2 - Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar plans, proxectos de traballo, artigos científicos e formular hipótesis razoables. |
B9 |
CG4 - Ser capaz de planificar e realizar tarefas de investigación, desenrolo e innovación en ámbitos relacionados coa computación de altas prestacións |
B10 |
CG5 - Ser capaz de traballar en equipo, especialmente de carácter multidisciplinar, e ser hábiles na xestión do tempo, persoas e toma de decisións. |
C1 |
CT1 -Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C2 |
CT2 - Estimular a capacidade para traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribuan a o desenrolo sostible ambiental, económico, político e social |
C3 |
CT3 - Capacidade de xestionar tempos e recursos: desenrolar plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos |
C4 |
CT4 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenrolo tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C5 |
CT5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
O alumno coñecerá as bases fundamentais para levar a cabo con éxito un proxecto de investigación e/ou industrial na área da computación de altas prestacións |
AP8
|
BP1 BP3 BP5 BP6 BP7 BP9 BP10
|
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5
|
O alumno coñecerá distintas ferramentas que facilitan o desenvolvemento dos proxectos tanto de investigación como industriais |
AP8
|
BP7 BP10
|
CP1 CP2 CP3
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Proxectos de investigación en HPC |
|
Difusión de resultados. Estudos bibliográficos |
|
Ferramentas colaborativas |
|
Xestión de proxectos HPC |
|
Talleres industriais |
|
Emprendemento |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A8 B3 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 |
1 |
54 |
55 |
Seminario |
B1 B3 B5 C2 C4 C5 |
8 |
0 |
8 |
Análise de fontes documentais |
A8 B1 B3 B5 C2 C4 C5 |
11 |
0 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Realización de traballos académicamente dirixidos, de forma individual ou en grupo. |
Seminario |
Charlas e talleres impartidos por profesionais relevantes no campo da investigación en HPC ou na industria. |
Análise de fontes documentais |
Instrucción programada a través de materiais docentes |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
O profesorado atenderá as dúbidas que poidan xurdir por parte dos alumnos no estudo utilizando os materiais docentes para a modalidade a distancia.
Durante a realización dos traballos tutelados os profesores farán un seguimento do traballo do alumno. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A8 B3 B5 B6 B7 B9 B10 C1 C3 |
Entrega e defensa dos traballos académicamente dirixidos. |
70 |
Análise de fontes documentais |
A8 B1 B3 B5 C2 C4 C5 |
Durante o cuadrimestre, os profesores farán un seguimento da participación activa dos alumnos. |
30 |
|
Observacións avaliación |
<p>Primeira oportunidade (ordinaria - maio):<br />· Avaliación dos traballos academicamente dirixidos: 70% da nota final<br />· Seguimento continuado e obxetivable dunha participación activa: 30% da nota final</p><p>Segunda oportunidade (extraordinaria - xullo):<br />· Avaliación dos traballos academicamente dirixidos: será necesario presentar os traballos academicamente dirixidos que non se presentaron na convocatoria ordinaria, e volveranse a presentar, tras as modificacións oportunas indicadas polos profesores, aqueles que non recibisen unha cualificación mínima necesaria para aprobar na devandita convocatoria. 70% da nota final<br />· Seguimento continuado e obxetivable dunha participación activa: o alumno conservará a nota obtida neste apartado na convocatoria ordinaria, xa que para a convocatoria extraordinaria non se planifican novas actividades. 30% da nota final</p><p>Non presentado:<br />Considerarase non presentado o alumno que non entregase ningún dos traballos tutelados e non participase nas actividades propostas.</p><p>Durante os procesos de avaliación os profesores poden solicitar aos estudantes que se identifiquen pedindo a presentación do DNI ou pasaporte, ou facendo os controis previos ou posteriores que consideren oportunos. A aqueles alumnos que presenten traballos ou realicen probas de avaliación de forma non presencial, poderáselles solicitar tamén a firma dixital dos mesmos e/ou unha declaración xurada sobre a autoría dos mesmos. </p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Alexander Osterwalder and Yves Pigneur (). Business Model Generation. John Wiley and Sons
A. H. Hofmann (). Scientific writing and communication. Oxford University Press
Eric Ries (). The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses. Crown Publishing Group |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
<p>O coñecemento do inglés tanto falado como escrito é imprescindible xa que moita da bibliografía e das conferencias externas poden ser en inglés.</p> |
|