Temas |
Subtemas |
1.1. Introdución á Programación de Sistemas |
Introdución á Programación de Sistemas
Presentación da asignatura |
1.2. Introdución a Android |
Historia e evolución
Arquitectura e características
Compoñentes principais
Android noutros dispositivos |
1.3. Ferramentas de desenvolvemento |
Instalación do SDK e Android Studio
Aplicación básica e estrutura dunha aplicación
Depuración e testing
Recursos de aplicacións |
1.4 Distribución |
Publicación
Permisos
Monetización e Publicidade
Optimización |
2.1. Actividades e Intents |
Ciclo de vida
Manifesto
Intents explícitos e implícitos
Paso de parámetros |
2.2. Interfaz de usuario |
Layouts
Vistas
Eventos |
2.3. Fragmentos |
Concepto
Fragmentos estáticos e dinámicos
Comunicación entre fragmentos |
2.4. Traballando en segundo plano |
Servicios locais
Servicios remotos
Broadcast Receivers
Procesos e Fíos
Fíos asíncronos |
3.1. Interaccionando co usuario |
Menú e ActionBar
Menú contextual
Notificacions
Diálogos
Listas e Adaptadores |
3.2. Persistencia de datos |
Preferencias
Ficheros internos e externos
Base de datos
Proveedor de Contidos
Loaders |
3.3. Interconexión |
Comunicacións
Conexión vía Post
Protocolos: XML e JSON
Servicios de rede avanzados |
3.4. AppWidgets e Servicios en segundo plano |
AppWidgets
Servicios en segundo plano |
4.1. Servicios do sistema e Sensores |
Servicios do sistema
Conectividade
Servicios wifi e teléfono
Sensores |
4.2. Localización e Mapas |
Localización
Mapas (librería Google Maps)
Servicios de localización |
4.3. Multimedia e Cámara |
Reprodución Multimedia
Audio Manager
Cámara |
4.4. Animacions e Gráficos |
Animacions
Gráficos
Múltiples eventos |