Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A6 |
Análisis crítico das sociedades de consumo actuais que permita coñecer a estructuración e o significado social do consumo |
A7 |
Ser quen de xustificar unha axeitada segmentación e selección do público obxectivo |
A8 |
Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados |
A11 |
Coñecer, nun nivel avanzado, os mercados e os consumidores, apreciando a diversidade dos seus enfoques |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan quen de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
B4 |
Que os estudiantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüedades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B10 |
Ser quen de traballar en equipo eficaz e eficientemente |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Solución de problemas e deseño da investigación |
AC5 AC6 AC7 AC8 AC11
|
BC2 BC3 BC4 BC5 BC10
|
CC4 CC5 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Aspectos teóricos e metodolóxicos da investigación por enquisa |
Tipoloxías e elementos configuradores
Partes e fases da invetigación
Indicadores
Procesos |
Estudio e análise de casos |
Investigacións de datos manifestos
Investigación con datos calculados
Investigación con estimacións |
Deseño e elaboración práctica dunha investigación por enquisa |
Exercicios prácticas de resolución de problemas
Exercicio individual |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Oral presentation |
A8 B2 B4 |
8 |
0 |
8 |
Case study |
A5 A6 A8 B2 B3 |
15 |
15 |
30 |
Research (Research project) |
A5 A6 A7 A8 A11 B2 B3 B4 B5 C4 C5 C7 |
8 |
16 |
24 |
Problem solving |
A5 A8 B2 B3 B10 C4 |
6 |
6 |
12 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Oral presentation |
Exposición dos aspectos teóricos por parte do profesor |
Case study |
Estudio de casos de cada un dos tipos de investigación por enquisa |
Research (Research project) |
Deseño e elaboración por larte dos alumnos dunha enquisa |
Problem solving |
Resolución de problemas, planteados polo profesor |
Personalized attention |
Methodologies
|
Research (Research project) |
|
Description |
Se é precisa, en horario de titorías
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
A5 A8 B2 B3 B10 C4 |
Resolución dos exercicios e casos propostos polo profesor |
50 |
Research (Research project) |
A5 A6 A7 A8 A11 B2 B3 B4 B5 C4 C5 C7 |
Deseño individualizado dunha investigación por enquisa |
50 |
|
Assessment comments |
A avaliación para as/os alumnas/os con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia resolverase computando ao 100% o proxecto de investigación.
|
Sources of information |
Basic
|
VILLUENDAS, Adoración (). Incidencias de la entrevista personal en la investigación mediante encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 109, no 1, p. 219-236.
DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. (2009). Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS.. Editorial UOC,
VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. (2011). Investigación social mediante encuestas. . Editorial Universitaria Ramon Areces
ALVIRA MARTÍN, Francisco. (2011). La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS
CEA D'ANCONA, Ángeles. (). La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta.. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103.
GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis (). Un esquema conceptual para analizar la validez en las investigaciones mediante encuesta. . Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98
DÍAZ DE RADA, Vidal (). Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223. |
DÍAZ DE RADA, Vidal. Ventajas e inconvenientes de la encuesta por Internet. Papers: revista de sociologia, 2012, vol. 97, no 1, p. 193-223. GONZÁLEZ GÓMEZ, Andrés; PADILLA GARCÍA, José Luis. Un esquema conceptual para analizar la
validez en las investigaciones mediante encuesta. Metodología de encuestas, 1999, vol. 1, no 1, p. 85-98. CEA D'ANCONA, Ángeles. La senda tortuosa de la «calidad» de la encuesta. Revista Española de Investigaciones Sociológicas (REIS), 2005, vol. 111, no 1, p. 75-103. DÍAZ DE RADA IGÚZQUIZA, Vidal. Análisis de datos de encuestas: Desarrollo de una investigación completa utilizando SPSS. Editorial UOC, 2009. MARTÍNEZ DE LUNA, Iñaki. Encuestas de la opinión: de la teoría a la práctica. Metodología de encuestas, 2008, vol. 10, no 1, p. 7-25. ALVIRA MARTÍN, Francisco. La encuesta: una perspectiva general metodológica. CIS, 2011. VALLEJOS IZQUIERDO, Antonio Félix, et al. Investigación social mediante encuestas. Editorial Universitaria Ramon Areces, 2011. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|