Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades |
A2 |
Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores |
A3 |
Ser quen de deseñar un proceso de investigación de carácter empírico demostrando dominio no uso de técnicas de investigación cuantitativas e/ou cualitativas |
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A6 |
Análisis crítico das sociedades de consumo actuais que permita coñecer a estructuración e o significado social do consumo |
A7 |
Ser quen de xustificar unha axeitada segmentación e selección do público obxectivo |
A8 |
Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados |
A9 |
Ter capacidade para integrar e aplicar as novas tendencias en investigación social e de mercados de xeito rentable e efectivo na empresa, as administracións ou outras organizacións |
A10 |
Ser quen de redactar, presentar e defender documentos e informes de investigación social e de mercados |
A11 |
Coñecer, nun nivel avanzado, os mercados e os consumidores, apreciando a diversidade dos seus enfoques |
B1 |
Posuer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a cotío nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
Que os estudantes sexan quen de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partires de unha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos |
B4 |
Que os estudiantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüedades |
B6 |
Ser quen de buscar, xestionar, analizar e sintetizar a información, seleccionando aquela que resulta pertinente para a toma de decisións |
B8 |
Ser quen de integrar as NTICs (Novas Tecnoloxías da Información e as Comunicacións) na tarefa profesional e/ou investigadora |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da vida |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as boas prácticas que permiten actuar de forma proactiva para evitar problemas de xestión en redes sociais |
AC2 AC5 AC7
|
BC2 BC3
|
|
Manexar ferramentas de monitoraxe que permitan acceder á información de diferentes fontes, así como outras para a xestión específica de redes sociais |
AC3 AC8 AC9
|
BC6 BC8
|
CC3
|
Analizar o posicionamento en buscadores e influír nos resultados de procura dos usuarios para controlar a reputación online |
AC1 AC6
|
BC1
|
|
Facer un uso correcto das redes sociais, coñecer os problemas de identidade que se dan nas redes e xestionar a súa propia marca persoal |
AC10 AC11
|
BC4
|
CC1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
BLOQUE I: MEDIOS SOCIAIS |
As Redes Sociais no mundo empresarial |
BLOQUE II: POSICIONAMIENTO |
O papel da publicidade 3.0 no posicionamento
Posicionamento en buscadores SEO e SEM |
BLOQUE III: XESTIÓN DE MARCA PERSOAL |
Identidade dixital e contornas persoais de aprendizaxe |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A3 A7 B1 B2 B3 B4 B6 B8 |
5 |
15 |
20 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A5 A6 A11 |
11 |
22 |
33 |
Workbook |
A2 A8 A9 A10 C1 C3 |
5 |
15 |
20 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
Como complemento á clase maxistral, expoñeranse casos prácticos de empresas e exemplos actuais e novos que sirvan para axudar na comprensión dos conceptos traballados. Ademais, exporanse cuestións en clase para que os alumnos saiban aplicar os conceptos tratados.
Os alumnos deberán desenvolver casos prácticos en grupos reducidos para que resulte interactivo, práctico e cunha participación proactiva do alumnado. |
Guest lecture / keynote speech |
Desenvolvemento dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada por presentacións multimedia |
Workbook |
Facilitarase ao alumnado textos e lecturas dos diferentes temas coa finalidade de servir de complemento á clase maxistral que deberán ser traballadas en grupo e de maneira individual para resolver as cuestións que se formulen. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workbook |
Case study |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Todos os grupos, así como cada un dos seus membros, poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento das lecturas e casos prácticos que deberán presentar ou expoñer.
Do mesmo xeito, se tivesen algunha dúbida relacionada co material explicado na aula, pódese consultar co docente no seu despacho ou fixar calquera outro momento para aclarar dúbidas e facilitar deste xeito o seguimento da materia.
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia
Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, pero terá as mesmas obrigas de realizar actividades e de acudir a calquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workbook |
A2 A8 A9 A10 C1 C3 |
As lecturas deberán ser analizadas polo alumnado en grupo e de manera individual para a súa posterior exposición. Todos os grupos deberán enviar aos profesores, en formato pdf, as lecturas analizadas previamente á súa exposición |
50 |
Case study |
A3 A7 B1 B2 B3 B4 B6 B8 |
Os grupos de alumnos terán que resolver casos prácticos. Preténdese fomentar o traballo colaborativo e en grupo dos mesmos. Será tutorizado polos profesores, tanto en titoría de grupo como en atención personalizada. |
50 |
|
Assessment comments |
Segunda Oportunidade:Os criterios de avaliación serán os mesmos que na primeira oportunidade Calificación de non presentado:Corresponde ao alumno, cando so participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación alcanzada. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia
Acordarase ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación, pero terá as mesmas obrigas de realizar actividades e de acudir a calquer tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Florido, Miguel. (2015). Guia SEO avanzado IAB Spain. (2010). El libro blanco de IAB: SEO: optimización de
webs para buscadores. Cuadernos de comunicación interactiva, 11, 1-50 IAB. (2015). Inversión en Publicidad Digital en 2014 Maciá Domene, F. & Grosende Grela, J. (2012). Posicionamiento
en buscadores. Madrid: Anaya Multimedia. Maldonado, S. (2010). Analítica web. Medir para triunfar.
Madrid: ESIC. Morales,
M. (2010). Analítica web para empresas: arte, ingenio y anticipación.
Barcelona: UOC |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|