Datos Identificativos | 2018/19 | ||||||||
Asignatura (*) | Cambio social, tendencias del consumo turístico y comportamiento del consumidor | Código | 615524002 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 3 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Psicoloxía Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descripción general |
O mercado turístico español caracterizouse durante anos por unha especialización case absoluta no denominado turismo de "sol e praia". Actualmente, as novas demandas e esixencias do consumidor turístico, así como a intensificación do nivel competitivo no sector, fai que sexa necesario realizar un estudo máis exhaustivo do comportamento do consumidor e analizar cales son as tendencias actuais. Ante esta situación, búscase que o alumno coñeza cuales son estes cambios, e que mediante un traballo de campo poida valorar os devanditos comportamentos. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |