Identifying Data 2018/19
Subject (*) Projects 6 Code 630G01026
Study programme
Grao en Arquitectura
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Third Obligatory 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición
Coordinador
Crespo Gonzalez, Cristobal
E-mail
cristobal.crespo@udc.es
Lecturers
Crespo Gonzalez, Cristobal
E-mail
cristobal.crespo@udc.es
Web http://proyectoarquitecturayciudad.org/
General description ESTA ASIGNATURA TEN EXTINGUIDA A SÚA DOCENCIA PRESENCIAL DE ACORDO CO CRONOGRAMA DE IMPLANTACIÓN DA TITULACIÓN DE GRADO EN ESTUDOS DE ARQUITECTURA.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 PROXECTO BÁSICO ARQUITECTÓNICO E URBANO: aptitude ou capacidade para aplicar os principios básicos formais, funcionais e técnicos á concepción e deseño de edificios e de conxuntos urbanos, definindo as súas características xerais e as prestacións que se acadan.
A2 PROXECTOS DE EXECUCIÓN: aptitude ou capacidade para elaborar proxectos integrais de execución de edificios e espazos urbanos en grao de definición suficiente para a súa completa posta en obra e equipamento de servizos e instalacións.
A3 DIRECCIÓN DE OBRAS: aptitude ou capacidade para dirixir obras de edificación e urbanización desenvolvendo proxectos, replanteando no terreo, aplicando os procedementos de construción adecuados e coordinando oficios e industrias.
A5 INTERVENCIÓN NO PATRIMONIO EDIFICADO: aptitude ou capacidade para intervir nos edificios de valor histórico, coordinar estudos históricos e arqueolóxicos sobre eles, elaborar os seus plans directores de conservación e redactar e executar os proxectos de restauración e rehabilitación.
A7 SUPRESIÓN DE BARREIRAS: aptitude ou capacidade para deseñar e executar edificios e espazos urbanos aptos para as persoas con diferentes capacidades físicas ou para adaptar con este fin os xa existentes.
A8 PROXECTO DE OBRA ACABADA: aptitude ou capacidade para dimensionar, deseñar, programar e poñer en obra e integrar en edificios e conxuntos urbanos as solucións construtivas, encontros e remates dos sistemas de obra acabada, divisións interiores, carpintería, escaleiras e demais obra acabada, en conxunto e en detalle, así como para asesorar tecnicamente sobre estes aspectos.
A9 CRÍTICA ARQUITECTÓNICA: aptitude ou capacidade para analizar morfolóxica e tipoloxicamente a arquitectura e a cidade e para explicar os precedentes formais e programáticos das solucións proxectuais.
A13 IDEACIÓN GRÁFICA: aptitude ou capacidade para concibir e representar graficamente a figura, a cor, a textura e a luminosidade dos obxectos e dominar a proporción e as técnicas de debuxo, incluídas as informáticas.
A20 PROXECTO DE ESPAZOS LIBRES: aptitude ou capacidade para redactar e executar trazados urbanos e proxectos de urbanización e de xardinería, así como os de obra civil e complementaria asociada a eles.
A34 FUNCIÓNS PRÁCTICAS E SIMBÓLICAS: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo dos procesos de simbolización da ergonomía e das relacións entre o comportamento humano, o entorno natural ou artificial e os obxectos, de acordo cos requirimentos e a escala humanos.
A35 SOCIOLOXÍA RESIDENCIAL: comprensión ou coñecemento dos métodos de estudo das necesidades e demandas sociais, dos compoñentes da calidade de vida, das condicións de habitabilidade e dos programas básicos de vivenda.
A36 SOCIOLOXÍA CULTURAL: comprensión ou coñecemento das implicacións que nas funcións e responsabilidades sociais do arquitecto ten as necesidades, valores, normas de conduta e de organización e patróns espaciais e simbólicos determinados pola pertenza a unha cultura.
A61 FUNDAMENTOS LEGAIS: comprensión ou coñecemento do marco legal do desempeño profesional no relativo á saúde, a seguridade e o benestar públicos e á regulamentación civil, administrativa, urbanística, da edificación e da industria.
A63 TRÁMITES PROFESIONAIS: comprensión ou coñecemento dos procedementos administrativos da actividade arquitectónica, como os de financiamento e contratación de obras, preparación de expedientes unitarios, presentación de documentos e xestión de visados e licenzas.
A65 METODOLOXÍA DO TRABALLO: comprensión ou coñecemento dos sistemas de organización das oficinas profesionais respecto á distribución de tarefas e responsabilidades, ao control de tempos de produción, custos e rendementos laborais, á administración económica e á planificación comercial.
B1 Learn how to learn
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B8 Visión espacial.
B9 Creatividade.
B10 Sensibilidade estética.
B11 Capacidade de análise e síntese.
B12 Toma de decisións.
B13 Imaxinación.
B14 Habilidade gráfica xeral.
B15 Capacidade de organización e planificación.
B16 Motivación pola calidade.
B17 Cultura histórica.
B18 Razoamento crítico.
B19 Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar.
B20 Sensibilidade cara a temas medioambientais.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
By passing this course, students should be able to: - Knowing how to manage intellectual and material tools to undertake the conception and development of an architectural design of a small scale and low complexity. - Know how to relate the different scales of analysis and realization of the project, from planning to detail, including certain elements of constructive definition. - Be able to develop the technical documentation required for a project of low complexity and scale, showing accurately its formal settings and developing certain constructive aspects, and considering basic aspects of technical and planning regulations. - Use various tools and techniques to properly handle the processes of creation and ideation. A1
A2
A3
A5
A7
A8
A9
A13
A20
A34
A35
A36
A61
A63
A65
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
C1
C2
C5

Contents
Topic Sub-topic
EXERCISE 1 - Urban Analysis

- Draft of a symbolic, referential or useful element at an urban scale, with a non-relevant program.

- Development of certain building elements

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Objective test A65 A63 A61 A36 A35 A34 A20 A13 A9 A8 A7 A5 A3 A2 A1 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C5 8 12 20
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Objective test There will be an objective test on the contents presented in the sessions, which form the theoretical and normative framework of the subject.

Personalized attention
Methodologies
Description
The student receives personalized attention by his/her group's teacher, concerning the work that is developing in the subject and in the Workshop. In the Workshop he/she also will be able to comment and get critical revision by the teachers of other subjects and groups, to compare opinions and criteria and confront them with their own.

The student's portfolio will be subject to reviews custom to observe its evolution and verify his/hers own.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Objective test A65 A63 A61 A36 A35 A34 A20 A13 A9 A8 A7 A5 A3 A2 A1 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C5 Instrumental knowledge contained within the agenda of expository teaching of the course will be evaluated through an objective test. 100
 
Assessment comments
<p><font size="2"><span class="hps">In order to </span><span class="hps">pass the course, the student must</span><span class="hps"> meet the</span> <span class="hps">following requirements</span><span>:</span> </font></p><p><font size="2"><span class="hps">1</span> <span class="hps">Deliver all</span> <span class="hps">work proposed,</span> <span class="hps">under the specified terms and</span> <span class="hps">forms</span><span class="hps">.</span></font></p><p><font size="2"><span class="hps">2</span> <span class="hps">Attend</span> <span class="hps">the</span> <span class="hps">classes</span> and Workshop on a regular basis. A</font><font size="2"><span class="hps"> minimum attendance</span> of 80% is <span class="hps">required.</span></font></p><p><font size="2"><span class="hps">The students in any of the following circumstances </span><span class="hps">will</span> be considered as <span class="hps">NOT</span> <span class="hps">FILED:  </span></font></p><p><font size="2"><span class="hps">1. </span><span class="hps">Do not submit</span> <span class="hps">the proposed work</span> <span class="hps">as and when due</span><span>,</span> <span class="hps">or</span> <span class="hps">submit</span> <span class="hps">incomplete.</span> <span class="hps">Jobs that</span> <span class="hps">do not contain</span> <span class="hps">the documentation required in</span> <span class="hps">all</span> <span class="hps">subjects comprising the</span> <span class="hps">workshop</span> <span class="hps">will be considered</span> <span class="hps">incomplete.</span> </font></p><p><font size="2">2. Do not meet the minimun attendance requirements.</font></p><p><font size="2"><span class="hps">3.</span> <span class="hps">Do not attend</span> <span class="hps">the objective test</span><span>.</span> </font></p><p><font size="2"><span class="hps">According to</span> <span class="hps">that established in the</span> <span class="hps">memory</span> <span class="hps">of the Degree</span> <span class="hps">of Architect</span><span>,</span> the Workshop <span class="hps">Board of</span> <span class="hps">Assessment</span> <span>will analyze</span> <span class="hps">the overall results</span> <span class="hps">thereof and</span> <span class="hps">shall rule</span><span>, if appropriate</span><span>,</span> <span class="hps">on specific</span> <span class="hps">cases of</span> <span class="hps">student assessment</span><span>.</span> </font></p><p><font size="2"><span class="hps">According to</span> <span class="hps">that established in the</span> <span class="hps">memory</span> <span class="hps">of the Degree</span> <span class="hps">of Architect</span><span>, students</span> <span class="hps">who do not pass</span> <span class="hps">the two times</span> <span class="hps">of each call of this subject</span> <span class="hps">must attend the</span> W<span class="hps">orkshop</span> <span class="hps">next</span> <span class="hps">year.</span> <span class="hps">In this case,</span> <span class="hps">the students,</span> <span class="hps">in addition to Proyectos 5</span><span>,</span> must <span class="hps">develop</span> <span class="hps">the work of</span> <span class="hps">the materials</span> <span class="hps">that failed</span> <span class="hps">in the workshop</span> <span class="hps">last year.</span> <span class="hps">Tests</span> <span class="hps">of different</span> <span class="hps">opportunities</span> <span class="hps">allow students to</span> <span class="hps">complete</span> <span class="hps">and</span> <span class="hps">modify all</span> <span class="hps">or part of the</span> <span class="hps">papers presented at the</span> <span class="hps">workshop</span><span>,</span> <span class="hps">and</span> <span class="hps">to</span> <span class="hps">overcome</span> <span class="hps">some or all</span> <span class="hps">of the subject.</span></font></p><p> </p>

Sources of information
Basic NEUFERT, Ernst (2007). Arte de Proyectar en Arquitectura. Barcelona, G.G.
VVAA (2010). Código Técnico de la Edificación. http://www.codigotecnico.org/web/recursos/documentos/
TANIZAKI, Junichiro (1933). El elogio de la sombra. Siruela
Aldo Rossi (1966). La Arquitectura de la Ciudad. Barcelona, GG
AUGÉ, Marc (). Los no lugares. Gedisa
VVAA (2007). Normas do hábitat galego. http://igvs.xunta.es/ipecos-opencms-portlet/export/sites/default/PortalVivenda/Biblioteca/normashabi
VVAA (2009). O río no urbano: do Umia ao Danubio. A Coruña, UDC
VVAA (2003). Teoría de la Arquitectura. Del Renacimiento a la actualidad. Taschen
ZUMTHOR, Peter (). Thinking architecture. Birkhäuser
ASCHNER ROSELLI, Juan Pablo (2009). ¿Cómo concebir un proyecto arquitectónico?. deArq (Revista digital) num. 05

Breves lecturas de carácter xeral.

Complementary DAZA, Ricardo (2000). Buscando a Mies. Barcelona, Actar Publishers
MONTEYS, X., FUERTES, P. (2001). Casa Collage. Barcelona, G.G.
KOOLHAAS, Rem (2007). Conversaciones con estudiantes. Barcelona, G.G.
RYBCZYNSKI, Witold (2003). La casa, historia de una idea. Madrid, Nerea
PEREC, Georges (2004). La vida, instrucciones de uso. Barcelona, Anagrama
TORRES TUR, Elías (2005). Luz cenital. Barcelona, Collegi d´Arquitectes de Catalunya
PAWSON, John (1998). Minimum. Londres, Phaidon
HERZOG, J., DE MEURON, P. (2002). Natural History. Baden, Lars Müller
LE CORBUSIER (2005). Una pequeña casa. Buenos Aires, Ediciones Infinito

Diversos ensayos sobre las componentes específicas del proyecto.


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Projects 4/630G01016
Architectural Analysis 2/630G01017
Urban Planning 1/630G01018

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Construction 3/630G01022
Urban Planning 2/630G01024

Subjects that continue the syllabus
Projects 6/630G01026

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.