Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A29 |
ANÁLISE TÉCNICO DE PROXECTOS: aptitude ou capacidade para elaborar estudos de viabilidade e exercer a supervisión, control e coordinación de proxectos integrados de edificación e de conxuntos e espazos urbanos. |
A30 |
XESTIÓN DE NORMAS URBANÍSTICAS: aptitude ou capacidade para aplicar as normas urbanísticas e xestionar a obtención de licenzas nos proxectos integrados e na execución, tanto de obras de edificación como de espazos urbanos. |
A31 |
VALORACIÓN DE BENS INMOBLES: aptitude ou capacidade para realizar valoracións e taxacións inmobiliarios, incluíndo terreos rústicos e solares, edificacións e espazos urbanos. |
A47 |
ECOLOXÍA E SOSTENIBILIDADE: comprensión ou coñecemento da responsabilidade do arquitecto respecto aos principios básicos de ecoloxía, de sostenibilidade e de conservación dos recursos e do medio ambiente na edificación, o urbanismo e a paisaxe. |
A61 |
FUNDAMENTOS LEGAIS: comprensión ou coñecemento do marco legal do desempeño profesional no relativo á saúde, a seguridade e o benestar públicos e á regulamentación civil, administrativa, urbanística, da edificación e da industria. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 |
Creatividade. |
B10 |
Sensibilidade estética. |
B12 |
Toma de decisións. |
B18 |
Razoamento crítico. |
B19 |
Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar. |
B20 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
B23 |
Capacidade de xestión da información. |
B27 |
Liderado. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
1.- Know and comprise the civil regulation, administrative and town-planning
2.- Know and comprise the responsibility of the architect concerning the basic principles of ecology, of sustainability and of preservation of the resources and of the environment in the urbanismo and the paisajismo.
3.- Aptitude to elaborate studies of feasibility and exert the supervision, control and coordination
of projects integrated of groups and urban spaces.
4.- Capacity to realize assessments and tasaciones real estates, including rustic floors and solars, buildings and urban spaces.
|
A29 A30 A31 A47 A61
|
B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
2. Sectorial legislation
|
sectorial legislation
State/Autonomic
Provincial Rule
Route by the legislation of prior incidence
|
1. Basic town-planning legislation
|
Laws of the floor. Regulations
Building: Rights and duties that comports
The town-planning action
getting the the floor: systems.
The intermediation of the Administration in the building process and the uses of the floor
Graduates and town-planning discipline
The public heritage of Floor: Equipments-market of the floor
|
3. Planning |
Territory planning
History- evolution
Legislation of administrative structure
Documents of Administrative structure.
General diagram of the process of plan
The plans by inside.
Documentary content of the plans.
The normative documents of the plan: memory and town-planning norms.
The economic documents of the plan:economic study-financial and program of performance.
Route of a plan from editorial tie his approval.
Putting in practice of a plan: development and management of the plan.
General plans, specials, partials, sectorization, etc.
|
4. Urban economy |
The urban economy in his context
The market of the floor:
The floor how value of use and value of change
Values derived of the town-planning action.
Production of the urban floor (of the rustic floor to the urban floor).
Value-price of the floor.
The price of the house
Sustainability. Diary 21
Transport and energies.
The public house in Spain. Evolution, legislation.
The house of official protection in Galicia
|
5. Ethics, civil Responsibility and Exercise of the profession |
Professional Performance of the architect
Responsibility of the architects in the exercise of the profession
Profession regulated. Professional services
Performance of the administration, Contractual knowledge
The project of edificación and the direction of work
Sustainability, preservation and rehabilitación
Reports and peritaciones
Legislation of building
|
6. Assessments real estates |
Assessments. General concepts
administrative Assessments
Estimates of cost of a work and evaluation of projects |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A29 A30 A31 A47 A61 C1 |
35 |
4 |
39 |
Workshop |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
12 |
32 |
44 |
Supervised projects |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
20 |
20 |
Critical bibliographical |
A29 A30 A47 A61 B6 B7 B12 B18 B20 B23 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
10 |
10 |
Multiple-choice questions |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C7 C8 |
1 |
14 |
15 |
Directed discussion |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
0 |
9 |
Objective test |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
1 |
10 |
11 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Oral exhibition supplemented with the use of audiovisual means and the introduction of any questions directed to the students, with the aim to transmit knowledges and facilitate the learning.The kind is also known as "Lecture ", " expositive method " or "magister lesson". This last modality usually reserve it a special type of lesson imparted by a professor in special occasions, with a contained that supposes an original manufacture and based in the almost exclusive use of the word how road of transmission of the information to the audience.
|
Workshop |
Geared formative modality to the application of learnings in the that can combine diverse methodologies/proofs (exhibitions, simulación, debates, solution of problems, practices guided, etc) through the that the students develops tasks eminentemente practices envelope a specific subject, with the support and supervision of the teaching staff. |
Supervised projects |
Methodology designed to promote the autonomous learning of the students, low the guardianship of the professor and in escenario varied (academics and professionals). It is referred prioritariamente to the learning of "how to do things". It constitutes an option based in the asunción put students of the responsibility by the his propio learning. This system of teaching bases in two basic elements: the independent learning of the students and the tracking of this learning put professor-tutor. |
Critical bibliographical |
The crítical bibliographical supposes a process of critical reading of a book, of an article, of a thesis or of a communication it a congress. As such process comprises the reading of the work, the analysis of the his content and a critique and assessment of the same in regard to the existing literature envelope the subject. A recensión does not suppose a summary of the work, neither a mere analysis of the contained, so what awards him sense and academic dimension scientist is the critique that deserves to judgement of the author of the crítical, in regard to other works known of the even field or in regard to the his own experience. |
Multiple-choice questions |
Objective proof that consists in exposing a question in form of direct question or of incomplete statement, and several options or alternative of answer that provide possible solutions, of the that only join of them is valid. |
Directed discussion |
Technical of dynamics of groups in the that the members of a group argue and argue of free form, on informal and spontaneous a subject, ainda that can be coordinated by a moderador.
|
Objective test |
Tests writing used stop the evaluation of the learning, whose distinctive shot is the possibility to determine if the answers given are or no correct. It constitutes an instrument of measure, elaborated strictly, that allows to evaluate knowledges, capacities, destrezas, performance, aptitudes, attitudes, intelligence, etc. It IS of application so much stop the evaluation diagnóstica, formative how sumativa.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Critical bibliographical |
Workshop |
|
Description |
The practical works in workshop, the tutorized works and the bibliographic recession will have attention customized to enable its development by part of the student in open sessions with presence of his mates. The principal sessions and proofs will have an attention customized for clarification of concepts and doubts in Tutorship. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C7 C8 |
Exame tipo test a realizar a través da plataforma moodle |
10 |
Supervised projects |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Traballo de carácter individual e requirirá presentacións públicas e entregas parciais. |
20 |
Guest lecture / keynote speech |
A29 A30 A31 A47 A61 C1 |
Esíxese a asistencia ás sesións maxistrais polo menos nun 75% para poder optar á superación da materia en calquera das oportunidades. A avaliación realizarase mediante a proba obxectiva, probas de respostas múltiples, recesión bibliográfica e traballos tutelados
|
10 |
Critical bibliographical |
A29 A30 A47 A61 B6 B7 B12 B18 B20 B23 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Achegarase ás prácticas de grupo e individual. |
5 |
Directed discussion |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valorarase a capacidade de lectura crítica, escritura e a expresión oral en público. Destacando as conclusións e achegas propias. |
5 |
Objective test |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Proba presencial de desenvolvemento de contidos teóricos e prácticos da materia |
20 |
Workshop |
A29 A30 A31 A47 A61 B2 B5 B6 B7 B9 B10 B12 B18 B19 B20 B23 B27 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Desenvolverase traballo en grupos de máximo 3 persoas e requirirá presentacións públicas e entregas parciais. |
30 |
|
Assessment comments |
Utilizarase o método de Avaliación Continua, o que supón que se controlará a asistencia a clase e que unha parte da cualificación obterase da actitude e do traballo do estudante ao longo do cuadrimestre; pero debe completarse coa realización de probas teórico prácticas que permitan comprobar que o estudante asimilou os contidos conceptuais e procedimentales propios da materia. Na avaliación final do estudante terase en conta: A asistencia a clase e o interese e participación nas sesións presenciais.
A realización e exposición individual dos exercicios propostos.
A realización de traballos en grupo e a súa presentación e defensa individual e/ou en grupo.
As probas escritas ao longo do curso, que constarán de preguntas relativas tanto á parte teórica como aos exercicios realizados. Os exames parciais e/ou finais.
Calquera outra actividade que se detalle na Guía Docente da materia
Realizaranse prácticas curtas case todas as semanas, a maioría delas durante unha parte da clase. Será necesario a presentación de polo menos o 75% das prácticas para a cualificación por curso. Así mesmo, o traballo en equipo e individual será obrigatorio para a cualificación por curso.
Esíxese a asistencia de polo menos o 75% das horas presenciais.
CONDICIÓNS PARA TODAS As OPORTUNIDADES
Na avaliación do estudante nesta materia, aplicaranse as seguintes condicións simultaneamente para poder superala:
-Cumprimentar a asistencia esixida en ambas as partes da materia.
-A superación do taller cunha cualificación 5,0 sobre 10,0.
-A superación das probas de resposta múltiple independentemente con 5,0 sobre 10,0 realizadas en clase
-A superación da proba obxectiva con 4,0 sobre 10,0 realizada en clase.
-Entrega dos traballos tutelados, sen erros graves.
-Unha cualificación de 5,0 sobre de 10,0, en ambas as partes da materia (urbanismo e construción).
CÁLCULO DA CUALIFICACIÓN
Unha vez superadas as condicións anteriores realízase unha media ponderada entre as cualificacións de ambas as partes da materia.
Na segunda oportunidade poderase recuperar aquelas partes non superadas realizadas durante o semestre, non se PODERÁ RECUPERAR As NON ENTREGADAS Ou NON REALIZADAS que supoñen un "NON PRESENTADO" como cualificación da convocatoria. Consérvanse as cualificacións das partes superadas na segunda oportunidade.O incumprimento da asistencia suporá a cualificación de "NON PRESENTADO" na convocatoria (en calquera das oportunidades)
|
Sources of information |
Basic
|
|
- CAMAGNI, Roberto:"Economía Urbana" Editorial Antoni Bosch, Barcelona 2005
- ESTEBAN I NOGUER, Juli: “Elementos de Ordenación Urbana”. Publicación Colegio Oficial de Arquitectos de Catalunya. Barcelona 1981. Ref. 60 ESTE
- GONZÁLEZ-BERENGUER URRUTIA, José Luis: “Urbanismo Sectorial”. Editorial Montecorvo SA. Madrid 1999.
- MARTÍNEZ CARO Y OTROS: “La ordenación urbana”. EUNSA. Pamplona 1985.
- PANERAI Y OTROS. “Elementos de Análisis Urbano”. IEAL. Madrid 1985.
- SANTAMERA, Juan Antonio: “Introducción al Planeamiento Urbano”
- SORRIBES, Josep: " Las ciudades del siglo XXI" Centro Francisco Tomás Valiente. UNED Alzira Valencia, 2001
- Xunta de Galicia, “Directrices para a ordenación urbanística dos municipios galegos”. Consellería de Ordenación del Territorio e Obras Públicas. Xunta.
- Texto Refundido de la Ley sobre Regimen del Suelo y Ordenación Urbana y sus Reglamentos, varios. BOE, Tecnos, Civitas.
- GARCÍA ERVITI, Federíco:"Compendio de Arquitectura Legal" REVERTÉ. Barcelona, 2006
- TUNSTALL, Gavin:"La gestión del proceso de edificación" REVERTÉ. Barcelona, 2009 |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Urban Planning 4/630G01032 | Projects 8/630G01036 | Construction 6/630G01037 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Urban Planning 5/630G01042 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|