Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A7 |
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, tutoría e orientación académica e profesional. |
A9 |
Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
A16 |
Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, tutoría e orientación académica e profesional |
AJ7
|
|
|
Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade |
AJ16
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
|
CC4
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
|
CC6
|
Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia. |
AJ9
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Titoría e orientación |
Aproximación conceptual e relacións |
O modelo institucional galego de orientación |
Aspectos organizativos e funcionais dos servicios de orientación |
Funcións e actividades titoriais |
* Cos estudantes
* Coas familias
* Cos compañeiros |
Planificación da acción titorial |
O Plan de Acción Titorial (PAT) |
A titoría en situacións específicas |
* No módulo de formación en centros de traballo.
* Nos programas de cualificación profesional inicial.
* Nos programas de diversificación curricular. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Document analysis |
|
2 |
6 |
8 |
Workbook |
|
1 |
7 |
8 |
Student portfolio |
|
4 |
8 |
12 |
Objective test |
|
2 |
0 |
2 |
Oral presentation |
|
4 |
6 |
10 |
Directed discussion |
|
2 |
0 |
2 |
Collaborative learning |
|
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Nas que se tratará de evidenciar os coñecementos previos dos estudiantes e a súa disposición cara a materia. |
Document analysis |
Que lle permitirán coñecer textos de interés, comprendelos e analizalos. |
Workbook |
Axeitadas para familiarizarse coa terminoloxía propia da materia. |
Student portfolio |
Na que recollerán todo o traballado ó obxecto de ser avaliado. |
Objective test |
Se realizará co obxecto de comprobar si se teñen acadado os obxectivos mínimos da materia. |
Oral presentation |
Para desenrolar a competencia de falar en público e a capacidade de organización e síntese da información. |
Directed discussion |
Para contrastar as diferentes opinións e chegar a acordos comúns. |
Collaborative learning |
Que facilitará a adquisición e enriquecemento das aprendizaxes persoais. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
Student portfolio |
|
Description |
Se precisará un seguimento persoal do traballo desenrolado no marco do portafolios xa que será unha peza clave na avaliación final.
Así mesmo, se traballará de xeito directo cos pequenos grupos que se formen para desenrolar os traballos propostos. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Directed discussion |
|
Consistente en plantexar unha temática e propiciar o intercambio de opinións fundamentadas sobre ela. |
2 |
Collaborative learning |
|
Se formarán pequenos grupos de traballo para traballar as diferentes temáticas. |
3 |
Oral presentation |
|
Consistirá en expoñer algún traballo o parte do traballo feito tanto de xeito individual coma grupal |
2 |
Objective test |
|
Consistente nunha batería de preguntas de resposta binaria e/ou múltiple. |
30 |
Workbook |
|
Se propondrán algúns textos básicos para súa lectura e análise. |
3 |
Student portfolio |
|
No que irán recollendo toda a información dada así como as súas impresións persoais. |
60 |
|
Assessment comments |
<p>1) Se precisa obter o 50% da puntuación na proba obxectiva e no portafolios, como mínimo para sumar as puntuacións. </p><p>2) Aprobará o módulo o estudiante que, cumplindo o anterior, obteña un 5 como mínimo, ao sumar todas as puntuacións. </p><p>3) Os estudiantes teñen que asistir, como mínimo, ao 80% das clases. En caso de ter que faltar algún día, deberán xustificar a súa ausencia. </p>
|
Sources of information |
Basic
|
|
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|