Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A25 |
(CE-E11)Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
A26 |
(CE-E12)Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
A28 |
(CE-E14)Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. . |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Buscar, seleccionar e analizar propostas docentes innovadoras nos módulos da especialidade de FOL |
AJ25 AJ26
|
|
CC3 CC6 CC7
|
Comprender e valorar a importancia da innovación e da investigación como ferramentas para a mellroa dos procesos de ensino e aprendizaxe e para a propia aprendizaxe profesional. |
AJ28
|
|
CC3 CC6 CC7
|
Analizar e valorar ámbitos de innovación e investigación no centro de prácticas |
AJ25 AJ26
|
|
CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1. A innovación nos módulos e materias da especialidade.
|
Ambitos de innovación
Experiencias innovadoras.
|
Tema 2. A investigación no ámbito docente e orientador |
Ámbitos e temáticas
Estudos de inserción laboral
estudos sobre orientación profesional
orientación profesional como temática de investigación
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
A25 A26 C3 C6 C7 |
4 |
22 |
26 |
Oral presentation |
A25 C3 C6 |
4 |
2 |
6 |
ICT practicals |
C3 C6 C7 |
3 |
8 |
11 |
Guest lecture / keynote speech |
A25 A28 |
3 |
0 |
3 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
Busca e análise de experiencias anovadoras e de pesquisas de investigación aplicables a función docente e orientadora do profesorado de FOL
|
Oral presentation |
Das experiencias innovadoras analizadas |
ICT practicals |
As prácticas a través de TIC son compartidas coas materias de Aprendizaxe e Inserción e orientación laboral. Na materia de Proxectos de innovación e investigación, amplíase o marcador social cos recursos dixitais localizados e seleccionados a través da análise de fontes documentais e da utilización das redes sociais e incorporánse novas fontes e recursos á contorna persoal de aprendizaxe.
|
Guest lecture / keynote speech |
Coa lección maxistral preséntanse os principais ámbitos de innovación e investigación nos módulos e materias da especialidade |
Personalized attention |
Methodologies
|
Document analysis |
|
Description |
A atención personalizada está vencellada principalmente a análise das fontes documentais. O seu obxectivo é proporcionar a axuda e as orientacións necesarias para a selección e análise das experiencias innovadoras. Está ligada a unha avaliación formativa.
O alumnado con matrícula a tempo parcial con dispensa académica terá unha atención personalizada ao serizo do seguimento e supervisión das actividades que computan na avaliación.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Document analysis |
A25 A26 C3 C6 C7 |
O produto da análise das fontes documentais é a elaboración dun informe no que se describen, analizan e valoran experiencias innovadoras e os recursos dixitiais e ferramentas incorporadas ó marcador social é a contorna persoal de aprendizaxe. O informe é de elaboración grupal e cada alumna/o ha de seleccionar e analizar dúas ou tres experiencias. A contribución individual será cualificada co 35% a través de procesos de autoavaliación e coavaliación. |
70 |
ICT practicals |
C3 C6 C7 |
A creación do marcador social é grupal. Os criterios de avaliación son o número de recursos incorporados, as etiquetas utilizadas para a súa clasificación e o nivel de descrición e valoración dos recursos incorporados. O peso na cualificación é de 5 puntos.
A construción da contorna persoal de aprendizaxe é individual, o peso na cualificación é de 5 puntos. |
10 |
Oral presentation |
A25 C3 C6 |
Todas as persoas do grupo expoñen as experiencias analizadas. A cualificación das presentacións vai ser outorgada polo alumnado a partir dunha rúbrica, previamente consensuada co alumnado. Esta rúbrica vai ser utilizada, coas adaptacións correspondentes, ás presentacións noutras materias do módulo específico.
|
20 |
|
Assessment comments |
ASISTENCIA ÁS AULAS - A asistencia ás aulas é obrigatoria.
- O alumnado con asistencia regular que ocasionalmente non acuda a unha sesión deberá de facer individualmente as actividades realizadas na aula.
- En caso de non acadar a asistencia ó 80% das aulas, a cualificación na primeira oportundiade será a de non presentado/a. Na oportunidade de xullo realizará un exame (teórico e práctico) e as actividades que se determinen. O exame ten un peso do 40% e as actividades do 60%. Para aprobar hai que superar as dúas partes.
- A cualificación final será o resultado das puntuacións obtidas nas tres actividades que computan para a cualificación. Para superar a materia é indispensábel realizar as tres actividades e obter a metade da cualificación (35) na actividade de análise de fontes documentais.
- Aquelas persoas con matrícula a tempo parcial e dispensa académica poden acollerse a unha modalidade de avaliación específica. Para isto, antes do inicio da materia, debe de solicitarse unha titoría para establecermos as actividades de avaliación e o proceso de seguimento e supervisión.
INTEGRIDADE ACADÉMICA A) Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquer tipo de documento deben declararse ao longo do texto e no apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA 6º edición. b) Plaxio O plaxio nas actividades de avaliación será motivo de suspeonso, en aplicación do artigo 14.4 danormativa académica de avaliación da UDC que establece: “na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" Normativa académica de avaliación, revisión e reclamación da UDC https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Insertion and labour orientation/652606612 | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation/652606621 | Iniciación á investigación educativa/652606E32 | Innovación docente/652606E42 |
|
Other comments |
Débese facer un uso sustentábel dos recursos co obxecto de evitar impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. En coherencia cos principios enunciados, os traballos impresos que se teñan que entregar non utilizarán plásticos, estarán impresos a dobre cara e empregarán papel reciclado |
|