Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
(CE-G1)Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións |
A3 |
(CE-G3)Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A5 |
(CE-G5)Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas |
A15 |
(CE-E1)Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
A17 |
(CE-E3)Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas |
A18 |
(CE-E4)Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
A19 |
(CE-E5)Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
A21 |
(CE-E7)Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
A22 |
(CE-E8)Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
A23 |
(CE-E9)Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
A27 |
(CE-E13)Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
A28 |
(CE-E14)Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
To develop students' knowledge of current theories of first and second language acquisition |
AJ17 AJ19
|
|
CC2
|
to increase students' critical awareness of approaches and methodologies and the principles underpinning these used in a range of ESL contexts. |
AJ17 AJ19
|
|
CC2 CC6
|
To extend students' knowledge of language systems and skills in their contexts of use |
AJ1 AJ3 AJ19 AJ22 AJ27
|
|
CC2 CC3 CC6
|
To increase students' knowledge of learners' problems in developing language and skill proficiency |
AJ19 AJ21 AJ22
|
|
CC2
|
To identify and explain linguistic, psycholinguistic and pedagogical theories about the teaching of
listening, speaking, reading and writing skills in English as a second language (ESL). |
AJ5 AJ15 AJ17 AJ18 AJ19 AJ21 AJ22 AJ23 AJ27 AJ28
|
|
CC2
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Metodoloxía do ensino e aprendizaxe da lingua estranxeira |
1. Intrudución: "From the teacher-centred classroom to the student-centred classroom"
2. Métodos e estratexias no ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras
3. Xestión da aula e planificación didáctica no ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
4. Ensino-aprendizaxe por competencias na lingua estranxeira: Estratexias e técnicas
5. Didáctica de gramática e vocabulario en lingua estranxeira
6. A cultura no ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira. A literatura |
Diseño de materiais para a didáctica das linguas estranxeiras |
|
O uso das TICs no ensino e aprendizaxe da lingua estranxeira |
|
Análise crítico dos libros de texto da especialidade |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A5 A15 A17 A19 A21 A23 A28 C2 C3 |
4 |
22 |
26 |
Directed discussion |
A5 A19 A27 C2 |
2 |
2 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A3 A5 A15 A17 C2 C6 |
10 |
17 |
27 |
Workbook |
A17 A19 C2 C6 |
0 |
7 |
7 |
Mixed objective/subjective test |
A5 A15 A17 A18 A19 A27 C2 |
1 |
0 |
1 |
Oral presentation |
A5 A15 A17 A18 A19 A22 A27 C2 |
4 |
2 |
6 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Traballo grupal na aula ou fóra dela. Tamén, no entorno virtual. |
Directed discussion |
Haberá un debate participativo en torno a cada un dos métodos de E/A |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición por parte do/a profesor/a de contidos teóricos e de actividades prácticas sobre metodoloxía de ensino-aprendizaxe |
Workbook |
Lecturas diversas, obrigatorios ou voluntarias (indicarase no seu momento) que deben ou poden facer os alumnos e alumnas fóra da aula. |
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Forma parte da avaliación final. |
Oral presentation |
Prueba oral, individual ou grupal (3 alumnos por grupo, máximo), que forma parte da avaliación final da materia. Deberá ser en inglés e ter o apoio dun sistema de exposición en pantalla, por exemplo, Powerpoint, ou as presentacións de prezi.com |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
Oral presentation |
|
Description |
A profesora atenderá persoalmente, e tamén por correo electónico, as dúbidas que os alumnos e alumnas podan ter. Asemade, dirixirá dun xeito persoal as prácticas coas TIC. Igualmente, deberá exercer atención personalizada no traballo grupal na aula e no estudo documental o de casos concretos relativos a avaliación que integran o programa. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Collaborative learning |
A5 A15 A17 A19 A21 A23 A28 C2 C3 |
Conxunto de procedimientos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoxados con tecnoloxías da información e das comunicacións, que se basean na organización da aula en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarejas asignadas polo profesorado para optimizar o seu propio aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
30 |
Oral presentation |
A5 A15 A17 A18 A19 A22 A27 C2 |
Presentación oral dun tema relativo a metodololoxía (teorías, investigación, estratexias, aspectos prácticos, simulacións....). |
30 |
Mixed objective/subjective test |
A5 A15 A17 A18 A19 A27 C2 |
Preguntas concretas sobre os contidos explicados nas clases maxistrais. |
40 |
|
Assessment comments |
<p><font size="2">As persoas matriculadas a tempo parcial e que solicitasen e obtivesen dispensa académica deberán entregar as actividades avaliábeis nas condicións e nos prazos específicos que se establecerán a tal efecto e que o/a profesor/a comunicará ao alumnado afectado no inicio <span id="OBJ_PREFIX_DWT110" class="Object">do</span> curso.</font></p>
|
Sources of information |
Basic
|
Ur, Penny (2012). A Course in English Language Teaching. Cambridge: CUP
Richards, Jack C & Rodgers, Theodore S. (2014). Approaches and Methods in Language Teaching. 3rd edition. Cambridge: CUP
House, Susan, coord. (2011). Didáctica del inglés. Classroom Practice. Barcelona: Graò
O'Malley, J. Michael & Uhl Chamot, Anna (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge: CUP
Macaro, Ernesto (2003). Teaching and Learning a Second Language. A Guide to Recent Research and Its Applications. London: Continuum
Gebhard, Jerry G. (2006). Teaching English as a Foreign or Second Language. A Self-Development and Methodology Guide. Ann Arbor: The University of Michigan Press
Larsen-Freeman, Diane & Anderson, Marti (2011). Techniques & Principles in Language Teaching. Oxford: OUP |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Oral presentations, activities, tasks and the
portfolio done throughout the module may need individual support during office
hours.
Resources must be used sustainably in order to avoid negative effects
on the environment. Therefore, it is recommended to send activities, projects
and task online. Otherwise, it is preferable that plastic is not used,
double-page printing, recycled paper and avoid printing drafts.
It is
crucial to remember the ethical principles regarding sustainability values in
professional and personal behaviour. |
|