Tema 1. Avaliación do trastorno específico da linguaxe
|
1.1. Avaliación do trastorno específico da linguaxe (TEL): Obxectivos
1.2.Identificación temperá
1.3. Métodos de avaliación: entrevista, mostras de fala, informes e inventarios, probas estandarizadas
1.4. O proceso de avaliación da linguaxe no TEL |
Tema 2. Avaliación dos Trastornos da fluidez da fala: A tartamudez |
2.1.Introdución á Avaliación da fala e a linguaxe nas alteracións da fluidez
2.2.Avaliación diagnóstica
2.3. Avaliación funcional
2.4. Métodos de avaliación |
Tema 4. Avaliación do Mutismo selectivo e inhibicións da linguaxe. |
4.1. O proceso xeral da avaliación do mutismo selectivo
4.2. Selección das estratexias e instrumentos para a avaliación: entrevista, cuestionarios específicos e xerales, rexistro de observación
4.3. O rexistro de observación como método para a planificación da intervención |
SESIÓNS INTERACTIVAS |
Uso de probas estandarizadas para avaliar oos compoñentes formais da linguaxe, tanto receptivas como expresivas, así como oos compoñentes funcionais no TEL.
Métodos de avaliación cualitativa no TEL
Análisis da fluidez na tartamudez
Elaboración dun protocolo de avaliación da tartamudez
Uso de cuestionarios, inventarios e probas estandarizadas empregados na avaliación da linguaxe no TDAH
Uso de diversos procedimentos de avaliación empregados no mutismo selectivo
Elaboración dun protocolo de avaliación da linguaxe nas demencias
Elaboración de informes de avaliación |