Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A20 |
Coñocemento e aplicación das tecnoloxías da información que se empregan nas unidades de servizos de información nos procesos de transferencia de información |
A21 |
Habilidades para analizar, asesorar e formar produtores, usuarios e clientes de servizos de información, así como habilidades dos procesos de negociación e comunicación |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun contorno de traballo |
B11 |
Capacidade de xestión da información relevantes. |
B12 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares |
B16 |
Capacidade para a adaptación a cambios no contorno |
B23 |
Habilidades no uso de software xenérico. |
B25 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñibles para resolver os problemas cos que deben de enfrontarse |
B26 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultura da sociedade |
B31 |
CB4-Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B32 |
CB5-Que os estudantes desenvolverán aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender os estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber manejar el sistema de archivos y organizar la información en un ordenador personal. |
A20
|
B1 B2 B4 B11 B23 B25
|
C1
|
Saber crear documentos de texto complejos con secciones, estilos, figuras, tablas y referencias cruzadas. |
A20
|
B1 B2 B4 B5 B11 B23 B25
|
C1 C3 C6 C8
|
Saber utilizar un gestor de referencias bibliográficas. |
A20
|
B1 B2 B4 B5 B26
|
C1 C3 C6 C8
|
Saber gestionar información en una hoja de cálculo. |
A20
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C1 C3 C6 C8
|
Saber gestionar información en una base de datos. |
A20
|
B1 B2 B4 B5 B12
|
C1 C3 C6 C8
|
Saber crear contenido multimedia de diversos tipos (imágenes, gráficos, sonido, vídeo, etc.) |
A20
|
B1 B2 B4 B5
|
C1 C3 C6 C8
|
Saber crear presentaciones multimedia. |
A21
|
B1 B2 B4 B5 B7 B16 B31 B32
|
C1 C3 C6 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Computadores y Fundamentos de sistemas de archivos |
-- Historia de los computadores
-- Hardware
-- Software
-- Sistemas Operativos
-- Redes de ordenadores
-- Internet |
Edición de documentos de texto |
-- Introducción
-- Estilos de texto
-- Estructuración de contenidos |
Gestión de la información en hojas de cálculo |
-- Introducción
-- Datos
-- Gráficos
-- Procesado |
Gestión de la información en bases de datos |
-- Introducción
-- Modelización
-- Consultas
-- Formularios |
Creación de contenido multimedia |
-- Imágenes digitales
-- Gráficos
-- Sonido y vídeo
-- Presentaciones |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A20 A21 B1 B2 B4 B5 B25 B26 |
12 |
48 |
60 |
Proba mixta |
B11 B16 B23 B31 B32 C1 C3 |
2 |
10 |
12 |
Estudo de casos |
B7 C6 C8 |
12 |
12 |
24 |
Aprendizaxe colaborativa |
B2 B3 B4 B12 |
12 |
12 |
24 |
Actividades iniciais |
B1 C8 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
A11 B3 C1 C6 C8 |
12 |
12 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Realización, por parte de cada alumno y de forma individual, de proyectos en los que se ponga en práctica lo aprendido en cada tema de la materia. |
Proba mixta |
Realización de una prueba escrita individual donde habrá preguntas abiertas de desarrollo y preguntas de respuesta breve. |
Estudo de casos |
Presentación a los alumnos de casos reales que deben ser resueltos utilizando los conocimientos impartidos en la materia. |
Aprendizaxe colaborativa |
Resolución, por parte de equipos de alumnos, de problemas de tamaño reducido relacionados con los contenidos de la materia. |
Actividades iniciais |
Prueba inicial para establecer las competencias y conocimientos tecnológicos del alumnado de la materia. |
Sesión maxistral |
Se impartirán aulas en las que se presentarán contenidos teóricos en combinación con ejercicios prácticos. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Aprendizaxe colaborativa |
Estudo de casos |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Se estima que entre el alumnado habrá diferencias notables tanto en cuanto a su familiarización con conceptos y términos informáticos, como en cuanto a las habilidades para el manejo de herramentas informáticas. Por ello, se prevé desarrollar una atención personalizada para las prácticas en el aula y para los trabajos que desarrollarán de forma individual.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A11 B3 C1 C6 C8 |
Se evaluará la asistencia y participación del alumno/a en el aula |
5 |
Aprendizaxe colaborativa |
B2 B3 B4 B12 |
Se evaluará el desarrollo por parte de los alumnos del problema planteado así como la interacción entre los miembros del grupo. |
15 |
Estudo de casos |
B7 C6 C8 |
Se evaluará la solución aplicada el por los alumnos al problema planteado así como la interacción entre los miembros del grupo. |
15 |
Proba mixta |
B11 B16 B23 B31 B32 C1 C3 |
Prueba individual escrita sobre contenido teórico-práctico |
35 |
Traballos tutelados |
A20 A21 B1 B2 B4 B5 B25 B26 |
Se evaluará la calidad de los trabajos realizados |
30 |
|
Observacións avaliación |
“Aquellos/as alumnos/as quetengan alguna clase de excepcionalidad para asistir a clase legalmente concedida, que hablen con el/la profesor/a a comienzos del curso paraestablecer las tutorías y los sistemas de evaluación correspondientes.” Na avaliación dos traballos tutelados terase en conta a calidade do traballo e a presentación do mesmo. Teñen que estar entregados antes da data de fin de entrega para ser evaluados. Requeríse unha calificación mínima na proba obxetiva para poder aprobar a materia
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|