Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A2 |
Conocer los aspectos del entorno que influyen en la evolución del mundo de la moda y sus empresas, con especial incidencia en el impacto de las cuestiones económicas y legales. |
A7 |
Conocer la realidad y los condicionantes sociales que influyen en el mundo de la moda, con perspectiva de evolución histórica. |
B1 |
Que los estudiantes hayan demostrado poseer y comprender conocimientos en un área de estudio que parte de la base de la educación secundaria general, y se suele encontrar a un nivel que, si bien se apoya en libros de texto avanzados, incluye también algunos aspectos que implican conocimientos procedentes de la vanguardia de su campo de estudio |
B2 |
Que los estudiantes sepan aplicar sus conocimientos a su trabajo o vocación de una forma profesional y posean las competencias que suelen demostrarse por medio de la elaboración y defensa de argumentos y la resolución de problemas dentro de su área de estudio |
B3 |
Que los estudiantes tengan la capacidad de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro de su área de estudio) para emitir juicios que incluyan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica o ética |
B4 |
Que los estudiantes puedan transmitir información, ideas, problemas y soluciones a un público tanto especializado como no especializado |
B5 |
Que los estudiantes hayan desarrollado aquellas habilidades de aprendizaje necesarias para emprender estudios posteriores con un alto grado de autonomía |
B6 |
Capacidad para la cooperación, el trabajo en equipo y el aprendizaje colaborativo en entornos interdisciplinares |
B7 |
Capacidad para analizar tendencias (razonamiento crítico). |
B8 |
Capacidad de planificación, organización y gestión de recursos y operaciones |
B9 |
Capacidad de análisis, diagnóstico y toma de decisiones |
C7 |
Desarrollar la capacidad de trabajar en equipos interdisciplinares o transdisciplinares, para ofrecer propuestas que contribuyan a un desarrollo sostenible ambiental, económico, político y social |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Comprender o funcionamento real da economía na sociedade contemporánea e mais as interrelacións dos ámbitos empresarial, laboral, financeiro, social e político para acadar unha percepción xeral dos problemas macroeconómicos e microeconómicos en entornos internacionais e globalizados. |
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
|
Capacidade de síntese e de aplicación práctica dos conceptos teóricos para o tratamento e resolución de problemas económicos en xeral (e da industria de moda, en particular) de forma reflexiva, crítica e autónoma. Capacidade de expresión oral e escrita. Capacidade de traballo en equipo. |
|
B6 B7 B8 B9
|
|
Sensibilización na obriga de todo cidadán de contribuír cos seus coñecementos a tratar de resolver as necesidades humanas individuais e colectivas cunha mellor comprensión da natureza e problemática destas últimas. Desenvolvemento do alumnado na toma de decisións económicas ao longo da súa vida tendo presente o enfoque da economía sostible (vínculos económico-social-ambiental) como fonte de xeración de benestar a longo prazo |
A2 A7
|
|
C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
MODULO I. INTRODUCCIÓN |
1.1. Presentación da materia
1.2. Principios económicos fundamentais
|
MÓDULO II. MICROECONOMÍA, MERCADOS E COMPETENCIA |
2.1. Os consumidores: teoría do consumo
2.2. A empresa: teoría dA producción e dos costes
2.3. Os mercados competitivos
2.4. A competencia imperfecta: monopolio, competencia monopolítica e oligopolio
2.5. Os mercados de factores: mercado de traballo e desemprego |
MÓDULO III. MACROECONOMÍA E FINANZAS |
3.1. A demanda agregada: o mercado de bens e servizos (IS) e o mercado de diñeiro (LM)
3.2. A oferta agregada: o mercado de traballo
3.3. O comercio internacional |
MÓDULO IV. A INDUSTRIA DA MODA (parte práctica) |
4.1. Definición da moda, o luxo e mais os sistemas competitivos complexos e a lóxica empresarial
4.2. Modelos de negocio da industria da moda
4.3. Identidade de estilo e o proceso de desenvolvemento do produto
4.4. Identidade de imaxe e o proceso de comunicación
4.5. Venda ao por menor (retail) e estratexias de distribución |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
B1 B2 B3 B4 B5 |
60 |
0 |
60 |
Problem solving |
B4 B5 B8 B9 |
0 |
30 |
30 |
Supervised projects |
A2 A7 B5 B6 B7 C7 C8 |
4 |
18 |
22 |
Field trip |
A7 A2 B2 B4 |
10 |
0 |
10 |
Mixed objective/subjective test |
B1 B2 B3 B4 B5 |
10 |
0 |
10 |
|
Personalized attention |
|
18 |
0 |
18 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor explicará cada un dos temas do programa, insistindo nos conceptos fundamentais e as súas interrelacións.
A asistencia a clase ten a consideración de obrigatoria, aínda que non se pasará lista. |
Problem solving |
Os alumnos resolverán problemas relacionadas con cada un dos capítulos do temario.
O profesor explicará previamente a metodoloxía que debe seguirse e a orientación bibliográfica |
Supervised projects |
Os traballos tutelados terán como obxectivo principal a aplicación dos coñecementos adquiridos a un estudo de caso dunha empresa particular dentro da industria da moda. Un segundo objetivo será o de profundizar nos temas do curso. Os temas dos traballos serán propostos pola profesora da asignatura. O alumnado presentará as diferentes etapas da elaboración do traballo e, especialmente, os resultados obtidos e mais as principais conclusións. |
Field trip |
Asistirase aos eventos suxeridos polo equipo docente que resulten de interés para o alumnado, en relación coa asignatura, como por exemplo conferencias, mesas redondas, exposicións, etc. |
Mixed objective/subjective test |
O exame final da materia que de carácter escrito. Optarase preferiblemente por probas tipo test de resposta múltiple aínda que poderá constar tamén de preguntas breves e/ou preguntas de ensaio. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
A profesora estará dispoñible para a atención personalizada ao alumnado sempre que eles o requiran, para aqueles temas que estimen oportunos en relación co temario da asignatura e, particularmente, para resolver as dúbidas do proceso de elaboración do traballo tutelado. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A2 A7 B5 B6 B7 C7 C8 |
Terase en conta a resolución do caso de estudo asignado ao alumno/a e a participación activa na elaboración do traballo en conxunto.
|
30 |
Mixed objective/subjective test |
B1 B2 B3 B4 B5 |
Valoraranse os coñecementos e capacidades mostradas polo alumnado nas probas propostas polo equipo docente |
70 |
|
Assessment comments |
The aforementioned evaluation criteria
will apply to both the first and the second opportunity. Those students who fail the exam will receive the exam grade as course grade. The grade of "Not present" will only be given to students who only
participated in course activities worth under 20% of the final grade. The grade obtained by students who pass a
portion of the course with a mixed exam (partial exam), will be valid only for
the ongoing academic year. If a student in such situation fails to pass the
complete course in either 1st opportunity or 2nd opportunity, his/her final
grade will be "Fail", implying that he/she will have to re-take the
whole course during incoming academic years. Students wishing to improve their final
test exam grade will be able to do so only after applying to the professor and
securing her authorization. Students taking the anticipated December
opportunity will be subject to the same criteria as those applying to second
opportunity (i.e. exam is worth 70% and continuous evaluation is worth 30%). It is forbidden to access the classroom
with any device allowing for data transmission and/or warehousing when any of
the evaluations is taking place. The same evaluation criteria will be
applied in the first and in the second opportunity, including Erasmus and other
exchange students. These criteria will also be the same both for students
registered as full-time and as part-time.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Krugman, P.,
Wells, R. & Graddy K. (2014). Essentials of economics. 3rd Edition. Reverté
Krugman, P., Wells, R. & Graddy, K. (2014).
Fundamentos de Economía. 3rd Edition.Reverté |
Complementary
|
|
Pindyck R. S. and
Rubinfeld, D. L. (2013). Microeconomics. Pearson
Frank, R.H.
(2010). Microeconomics and Behavior. McGraw-Hill
Blanchard, O.
(2017). Macroeconomics. 7th Edition. Pearson
Pindyck, R.S.
& Rubinfeld, D.L. (2012). Introducción a la Economía:
Microeconomía. Pearson.
Prentice Hall
Mochón Morcillo,
F. (2009). Introducción a la Macroeconomía. Madrid. Mcgraw-Hill |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|