Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A15 |
EG7 - Coñecementos e capacidades para a dirección integrada de proxectos. |
A16 |
EG8 - Capacidade para a xestión da investigación, o desenvolvemento e a innovación tecnolóxica. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e profanos dun modo claro e sen ambigüidades. |
B11 |
G6 - Xestionar técnica e economicamente proxectos, instalacións, plantas, empresas e centros tecnolóxicos. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos e capacidades para a dirección integrada de proxectos. Coñecementos de xestión da Investigación, Desenvolvemento e Innovación tecnolóxica. Capacidade para a xestión de proxectos de I+D+i. |
AP15 AP16
|
BP2 BP3 BP4 BP11
|
CP1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Xestión da Innovación / Dirección Integrada de Proxectos. |
Fundamentos: proxecto, programa, carteira de proxectos. Dirección integrada de proxectos: alcance, custo, prazo, calidade, risco, aprovisionamentos, comunicacións e integración das demais funcións directivas (planificación e control globais e integrados do proxecto). Fundamentos de xestión de programas e de carteiras de proxectos. Fundamentos de xestión da Investigación, Desenvolvemento e Innovación tecnolóxica. Particularidades da xestión de proxectos de I+D+i. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A15 A16 B11 C1 |
19 |
10 |
29 |
Estudo de casos |
A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 |
12 |
27.5 |
39.5 |
Solución de problemas |
A15 B11 C1 |
8 |
8 |
16 |
Prácticas a través de TIC |
A15 C1 |
6 |
0 |
6 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 |
2 |
15 |
17 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O profesor explicará en clase os contidos teóricos esenciais da materia. Dispoñeranse en Moodle os apuntamentos da materia, que non constitúen un texto completo; o alumno debe completalos en clase cos detalles que na mesma coméntense polo profesor. |
Estudo de casos |
O profesor analizará e explicará casos prácticos sobre o contido da materia, que servirán de base tanto para casos prácticos de avaliación a entregar polo alumno, como para a proba obxectiva. |
Solución de problemas |
O profesor resolverá exercicios sobre o contido da materia, que servirán de base tanto para casos prácticos de avaliación a entregar polo alumno, como para a proba obxectiva. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas con software de dirección de proxectos. |
Proba obxectiva |
Haberá senllos exames nas datas oficiais establecidas pola Escola. En función do tempo dispoñible para o exame e do criterio do profesor, o exame poderá incluír preguntas de tipo teórico e teórico-práctico, acerca dos contidos teóricos da materia e das súas aplicacións a casos concretos. Isto poderase facer por medio de preguntas tipo test, preguntas curtas, ou ambos os tipos de pregunta. Tamén poderá incluír a resolución de exercicios, de supostos ou casos prácticos, ou combinacións de todo iso. O feito de que o profesor proporcione ao alumno as transparencias de clase non exime ao alumno da obrigación de tomar notas de clase; o profesor emprega ditas transparencias para apoiar a súa explicación, que pode incluír matices e detalles non contidos nas transparencias. Doutra banda, o profesor contesta as preguntas que os alumnos realizan en clase, sobre aspectos que poden non estar incluídos nas transparencias. Os contidos que se avaliarán na proba obxectiva serán todos os que se expuxeron en clase, estean ou non nas transparencias. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Estudo de casos |
Proba obxectiva |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
O profesor atenderá en titorías a cada alumno que o requira para resolver dúbidas sobre teoría ou práctica.
A atención ao alumno poderá ser dentro ou fóra dos horarios oficiais de titorías aínda que, para evitar esperas innecesarias ao alumno, tanto nun caso como no outro, sempre a data e hora acordaranse previamente a través correoE ou teléfono.
As cifras de atención personalizada recollidas na planificación son orientativas.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 |
O alumno deberá realizar traballos de avaliación, de tipo caso práctico o similar, relacionados co temario, incluídos os relacionados cos proxectos de innovación. Tamén poden incluír a resolución de exercicios e a utilización de software de dirección de proxectos.
Haberá al menos un traballo sobre xestión da innovación, e outro sobre dirección integrada de proxectos. |
56 |
Proba obxectiva |
A15 A16 B2 B3 B4 B11 C1 |
Véxase o devandito a efectos de proba obxectiva no apartado de Metodoloxías. |
44 |
|
Observacións avaliación |
A avaliación estrutúrase desta forma: - Xestión de la Innovación:
- As dúas partes de xestión da innovación (traballo a realizar polos alumnos, e exame), supoñerán, respectivamente, un 23% e un 10% da nota final da materia.
- Para superar a parte de xestión da innovación o alumno debe ter máis de 4 puntos sobre 10 no exame, máis de 5 puntos sobre 10 no traballo, e máis de 5 sobre 10 de media.
- Dirección Integrada de Proxectos:
- As dúas partes de dirección integrada de proxectos (traballos a realizar polos alumnos, e exame) supoñerán, respectivamente, un 33% e un 34% da nota final da materia.
- Para superar a parte de dirección integrada de proxectos o alumno debe ter máis de 4 puntos sobre 10 no exame, unha media de máis de 5 puntos sobre 10 nos traballos, e máis de 5 sobre 10 de media total.
O alumno debe superar as dúas partes da materia (Xestión da Innovación / Dirección Integrada de Proxectos).
Haberá senllos exames nas datas oficiais establecidas pola Escola. En función do tempo dispoñible para o exame e do criterio do profesor, o exame poderá incluír preguntas de tipo teórico e teórico-práctico, acerca dos contidos teóricos da materia e das súas aplicacións a casos concretos. Isto poderase facer por medio de preguntas tipo test, preguntas curtas, ou ambos os tipos de pregunta. En función do xa comentado, o exame poderá incluír tamén a resolución de exercicios, supostos ou casos prácticos, ou combinacións de todo iso. O exame poderá incluír tamén preguntas sobre os traballos realizados.
O feito de que o profesor proporcione ao alumno as transparencias de clase non exime ao alumno da obrigación de tomar notas de clase; o profesor emprega ditas transparencias para apoiar a súa explicación, que pode incluír matices e detalles non contidos nas transparencias. Doutra banda, o profesor contesta as preguntas que os alumnos realizan en clase, sobre aspectos que poden non estar incluídos nas transparencias. Os contidos que se avaliarán na proba obxectiva serán todos os que se expuxeron en clase, estean ou non nas transparencias.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección de sistemas produtivos e loxísticos /730497009 | Dirección de empresas/730497010 |
|
Materias que continúan o temario |
Traballo fin de mestrado/730497015 |
|
Observacións |
Para axudar a conseguir unha contorna sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol", débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
Por iso, a entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia farase exclusivamente en formato electrónico. O alumno non debe empregar, por ningunha causa, material físico de tipo algún (papel, tinta, encadernación, etc.).
Ademais, baixo demanda, facilitarase a plena integración do alumnado que, tendo unha preparación previa adecuada para poder superar a materia, experimente dificultades (físicas, sensoriais, psíquicas, socioculturais) para un acceso idóneo, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
|
|