Identifying Data 2018/19
Subject (*) Concept Art I. Characters Code 730529007
Study programme
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Mihura López, M. Rocío
E-mail
rocio.mihura@udc.es
Lecturers
Fariña Lamosa, Ángel José
Mihura López, M. Rocío
E-mail
angel.farina@udc.es
rocio.mihura@udc.es
Web
General description Esta materia introduce ao alumno na conceptualización e representación visual dos personaxes de un videoxogo. Dada a natureza do contido, non se acepta dispensa académica.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A18 CE18 - Coñecer os fundamentos artísticos e técnicos que permitan conceptualizar gráficamente os elementos dun videoxogo
A19 CE19 - Crear a arte conceptual dos distintos elementos necesarios para facer un videoxogo
B1 CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
B2 CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B4 CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B5 CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo
B11 CG6 - Capacidade crítica e autocrítica necesaria en todo proceso creativo no que se busca un compromiso coa calidade do traballo, os resultados e as solucións propostas
C1 CT1 - Habilidades comunicativas e claridade de exposición oral e escrita
C2 CT2 - Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C4 CT4 - Capacidade de abstracción, análise, síntese e estruturación da información e as ideas
C6 CT6 - Capacidade de enfrontarse a situacións novas e utilizar o coñecemento, tecnoloxía e información dispoñibles para resolver os problemas cos que debe de enfrontarse
C8 CT8 - Coñecemento e utilización das novas tecnoloxías necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
O alumno aprenderá a conceptualizar de maneira visual os personaxes dun videoxogo. AJ19
BJ1
BJ2
BJ3
CJ1
Adquirirá os coñecementos necesarios para crear esbozos e ilustracións que representen de maneira visual os personaxes, aprendendo a reflectir tanto o seu aspecto como a súa personalidade e historia do personaxe, en coherencia coa historia e xugabilidade do xogo. AJ18
BJ4
BJ5
BJ11
CJ2
CJ4
CJ6
CJ8

Contents
Topic Sub-topic
Anatomía. Deseño de anatomía para o videoxogo.
Debuxo postural. Carta de posturas e expresións.
Arquetipos. Psicoloxía, personalidade e estética.
Creación do arte conceptual a partir da historia. Arte conceptual no videoxogo.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B3 B4 C1 2 2 4
Student portfolio A19 B5 B1 C2 1 14 15
Workshop A18 B2 B11 C4 C6 C8 28 28 56
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Se realizarán exposicións sobre temas relacionados coa materia, para facilitar o aprendizaxe.
Student portfolio Os alumnos xenerarán durante o tempo que transcurra a materia unha carpeta cos traballos e actividades solicitadas polo docente, o que permitirá visualizar o progreso do alumno
Workshop Os alumnos desenvolverán tarefas eminentemente prácticas sobre temas propostos na aula, co apoio e supervisión do profesorado.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Description
Durante cada sesión do obradoiro, os alumnos recibirán de forma individual correccións sobre o seu traballo.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A18 B2 B11 C4 C6 C8 Avaliarase o traballo realizado en clase. É necesaria a asistencia. 60
Student portfolio A19 B5 B1 C2 O portafolio será a base para avaliar o progreso do alumno. Valorarase positivamente a organización do mesmo. 40
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Daniel González Jiménez (2014). Arte De Videojuegos. Da Forma A Tus Sueños. Ra-Ma
Bill Stoneham (2012). Cómo crear arte fantástico para videojuegos. Barcelona: Norma Editorial
Chris Patmore (2006). Diseño de Personajes. Barcelona: Norma Editorial
Chris Solarski (2012). Drawing Basics and Video Game Art. New York: Watson-Guptill
Marianne Krawczyk, Jeannie Novak (2006). Game Development Essentials: Game Story & Character Development. Cengage learning
Todd Gantzler (). Game Development Essentials: Video Game Art. New York: Thomson Delmar Learning

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":

A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:

-Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático

-Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos

-En caso de ser necesario realizalos en papel:

-   Non se empregarán plásticos.

-   Realizaranse impresións a dobre cara.

-   Empregarase papel reciclado.

-   Evitarase a impresión de borradores.

Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.