Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Planear a acción preventiva a desenvolver, nas situacións nas que o control ou redución dos riscos supón a realización de diferentes actividades, que implican a intervención de distintos especialistas. |
A2 |
Contrastar as condicións de seguridade nos centros de traballo e describir as técnicas de seguridade dirixidas a vixiar e previr o risco de accidentes. |
A3 |
Categorizar os riscos relacionados cos principais contaminantes químicos, físicos e biolóxicos no traballo, e coñecer as principais estratexias de prevención. |
A4 |
Avaliar os riscos relacionados coa carga física e psíquica no traballo e propoñer as medidas adecuadas de prevención. |
A5 |
Coordinar as actividades de formación e información en materia preventiva, de carácter xeral, a todos os niveis, e nas materias propias da súa área de especialización. |
A6 |
Desenvolver o deseño e xestión dos sistemas de prevención de riscos laborais e a súa integración na empresa. |
A7 |
Integrar as técnicas afíns á prevención: xestión da calidade, xestión medioambiental, prevención de riscos patrimoniais e seguridade vial. |
A8 |
Aplicar o marco normativo sobre a prevención de riscos laborais. |
A9 |
Analizar e previr situacións de grave risco, catástrofe ou calamidade pública. |
A10 |
Desenvolver un sistema de autoprotección para centros, establecementos e dependencias, e o correspondente plan de emerxencia para accións de prevención de riscos, alarma, evacuación e socorro. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ6 AJ7 AJ8 AJ9 AJ10
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5
|
CC1 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
OFFER OF SUBJECTS OF TFM And ASSIGNMENT OF TUTORWENT |
1. The subjects or the lines of the TFM and the tutorías corresponding will propose of way reasoned and will remit to the Academic Commission of the Máster ( CAM ) in the term that this determine, from the teaching staff that have docencia assigned in this subject. Them/the students be able to propose him to the teaching staff lines or subjects so that they can be incorporated to the offer.
2. The CAM will approve and will do public a list with the subjects and the tutorías associated it each, as well as with the number of students that can choose each subject and the criteria of assignment. Devandita List will guarantee a number of tutorías sufficient in regard to the number of students enrolled in the TFM during it study academic.
3. In the terms marked by the CAM, the student will owe to request ( covering the ANNEX I ) the assignment, by order of preference, of one minimum of two subjects or lines. The CAM will commission to prepare a proposal of provisional assignment, in that will try to respect the options manifested pole student and the professor/is affected, as well as the principle of equality of opportunities. For dirimir the priorities in the election of subject or director/will value it how criterion the academic file.
4. With the publication of this provisional proposal will establish a period of claims. Finalized this, the CAM will publish a definitive list. Any back modification will have to effected of common agreement go in the students and the affected teaching staff, and anyway always that the commission authorize and publish.
5. Once published the definitive list, the student and the/the director/is cumprimentarán the Annex II.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Research (Research project) |
|
0 |
134 |
134 |
Directed discussion |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Oral presentation |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Research (Research project) |
Ver observacións avaliación. |
Directed discussion |
Ver observacións avaliación. |
Oral presentation |
Ver observacións avaliación. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Research (Research project) |
|
Description |
1. The TFM will be directed by a member of the profesorado with teaching in the plan of studies of the title of Máster. Such professor or professor will be responsible of:
the. Expose him to the/to the student whose tutoría exert the characteristics of the work and orient it/the in his development.
b. Realise a follow-up of the preparation of the TFM and look after the fulfillment of the aims fixed.
c. Authorise the presentation and defence of the TFM, as well as issue the timely report.
2. The TFM will be able to be directed by more than a person. In whose case, at least one of them will have to be a member of the profesorado that gives teaching in the title of Máster in that I was enrolled the/the student. On the other hand, if in the frame of an agreement of practical the/the student has to develop part of the TFM or his whole in another distinct organism of the UDC, one of the people that direct the work will be able to belong the that entity, with the end that it collaborate in the definition and the development of the TFM.
3. The subject that it went object the TFM will have to make possible that the/the student realise it in 150 hours, equivalents to 6 credits ETCS, assigned the this matter in the plan of studies.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
|
Ver observacións avaliación. |
20 |
Research (Research project) |
|
Ver observacións avaliación. |
60 |
Directed discussion |
|
Ver observacións avaliación. |
20 |
|
Assessment comments |
Tribunais de avaliación
Os tribunais de avaliación configuraranse da forma que estableza a COA, segundo o número de alumnos matriculados e a temática dos diferentes TFM que se presenten.Cada tribunal estará formado como mínimo por tres persoas e, polo menos, un suplente. Todas elas deberán ser membros do profesorado do Máster.Cada tribunal contará cunha persoa que o presida e outra que exerza como secretario/a. Quen dirixa un TFM non poderá ser membro do tribunal que o cualifique.Unha vez constituídos, os tribunais de avaliación establecerán a orde de exposición dos estudantes no caso de ser varios, así como o día, a hora e o lugar de realización das defensas dos TFM. Deben garantir a adecuada comunicación destes datos a todos os estudantes e o profesorado afectados.
Presentación e defensa do TFM
O tipo de letra será Times New Roman, tamaño 12 puntos, cun interlineado de 1,5. Marxes: superior, inferior e dereito 2,5 cm; esquerdo: 3 cm. O TFM terá unha Portada coas características presentadas no Anexo III (www.fcct.es).
A presentación do TFM require que o/a estudante superase o resto dos créditos da titulación. Na oportunidade pertinente o/a estudante presentará unha solicitude de defensa e avaliación do TFM, segundo o procedemento establecido pola Universidade e nos prazos marcados polo centro para estes efectos.
A solicitude rexistrarase por duplicado na U.X.A.I. e unha destas copias, xunto coa versión escrita do traballo realizado, presentarase no Decanato da Facultade. O estudante tamén debe obrigatoriamente subir a versión electrónica (en formato PDF) na Secretaría Virtual e na plataforma Moodle.
O/a estudante defenderá o seu TFM pública e presencialmente. De maneira excepcional, a Comisión de Máster e Doutoramento podería aprobar, logo da demanda formal e motivada da COA, e sempre que existan as condicións técnicas, administrativas e económicas que o permitan, que a defensa teña lugar a distancia de forma virtual.
A realización, presentación e defensa dos TFM poderán efectuarse en calquera dos idiomas que se empreguen na impartición do Máster, de acordo co disposto na memoria de verificación do título.
Cada estudante disporá dun tempo máximo para a defensa, en que deberá expor os obxectivos, a metodoloxía, o contido e as conclusións da súa TFM. Con posterioridade atenderá as preguntas, as aclaracións, os comentarios e as suxestións que lle puidesen formular os membros do tribunal de avaliación.
Unha vez realizada a exposición do/a estudante e visto o informe elaborado por quen dirixiu o traballo, o tribunal deliberará sobre a cualificación que lle corresponde. Aplicaranse os criterios de avaliación que figuran no Anexo IV, e establecerase a media aritmético das cualificacións asignadas ao TFM por cada un dos membros do tribunal. O Secretario do Tribunal de avaliación será o encargado de recoller na acta (ANEXO V), a cualificación final e entregala no Decanato da Facultade, así como de asinar electrónicamente a acta dixital.
A cualificación outorgarase en función da seguinte escala numérica de 0 a 10, con expresión dun decimal, á que terá que engadirse a correspondente cualificación cualitativa:
0-4,9 suspenso;
5,0-6,9 aprobado;
7,0-8,9 notable;
9,0-10 sobresaliente.
Poderá acceder á mención de matrícula de honra o/a estudante que obtivese unha cualificación igual ou superior a 9,0 puntos e sexa merecedor/a de tal mención, segundo o criterio unánime do tribunal evaluador.
No caso de que o/a estudante obteña a cualificación de suspenso, o tribunal faralle chegar un informe coas recomendacións oportunas para a mellora do traballo e a súa posterior avaliación. Enviarase unha copia deste informe á(s) persoa(s) que dirixiron o TFM.
A revisión e/ou reclamación das cualificacións finais dos TFM levarán a cabo de conformidade co previsto nas Instrucións da Vicerreitoría de Oferta Académica sobre as probas de avaliación e as actas de cualificación dos estudos de Grao e Máster.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Ver orientacións en http://www.fcct.es |
|