Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A20 |
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A27 |
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A33 |
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
A35 |
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B5 |
Toma de decisións. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B9 |
Traballo en equipos. |
B12 |
Motivación para a calidade. |
B13 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
A1 Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A1
|
|
|
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas.
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral.
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais.
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados.
Aplicar os coñecementos á práctica.
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais.
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional.
Resolución de problemas.
Toma de decisións.
Traballo en equipos.
|
A13 A14 A20 A27 A31 A33 A35
|
B1 B5 B9
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Motivación para a calidade.
Adaptación a novas situacións. |
|
B6 B12 B13
|
|
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais.
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
|
A35
|
|
C1 C4 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I.- THE COLLECTIVE NEGOTIATION
|
1. Collective bargaining in Spain. Concept classes. Historical evolution. Constitutional recognition.
Statutory 2.La collective bargaining. Regulatory Role contracting parties, the negotiating committee, bargaining units, bargaining procedure. Adhesion and extension, lift business.
Three. Collective bargaining extraestatutaria, regulation, legitimation content, negotiating process, adhesion and extension, substantial change in conditions arising from extraestatutarios Convenos. |
II .- THE NEGOTIATION OF AGREEMENTS Or PACTS OF COMPANY |
1. Legal suppositions, caracteristicas, efficiency, Legitimación, impugnation, controls administrative.
2. The agreement on coverage of vacios. Legal regulation. Current situation. |
III.- THE COLLECTIVE NEGOTIATION OF THE LABOUR PERSONNEL And OF THE CIVIL SERVANTS IN THE PUBLIC ADMINISTRATIONS.
|
1. The collective negotiation of the labour personnel in the public administrations. Rule, ambito of application, units of negotiation , legitimación content , procedure and interpretation.
2. Ambito Of application contracting parties, units of negotiation, content, procedure negotiator. Judicial impugnation, efficiency juridica, length, interpretation and application.
3. The unitary collective negotiation for the labour personnel and civil servant in the administrations publish.
|
V.- THE CONFLICTS. |
1. The Strike. The closing patronal. The procedures for the solution of collective conflicts. The means extrajudiciales of solution of conflicts.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
A1 A14 A33 A35 B1 B12 |
5 |
10 |
15 |
Directed discussion |
A13 A20 A27 A31 B6 C1 C4 |
3 |
6 |
9 |
Case study |
A1 A13 A14 A20 A27 A31 A33 A35 B1 B5 C7 |
9 |
18 |
27 |
Oral presentation |
A13 A14 A20 A27 A31 B9 B12 C1 |
2 |
6 |
8 |
Objective test |
A1 A14 A27 B1 C1 C4 |
2 |
14 |
16 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A33 A35 B6 B12 C1 C4 C7 |
20 |
40 |
60 |
Student portfolio |
A13 A14 A20 A27 A31 A33 A35 B1 B5 B6 B9 B12 B13 C1 C4 C7 |
0 |
10 |
10 |
Events academic / information |
A13 A20 A33 B6 B12 C1 C4 C7 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Case study |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Student portfolio |
Aos efectos de esta materia o portafolios do alumno designa o conxunto de traballos, prácticas e tarefas de calquera índole realizadas e entregadas polo alumno durante o cuatrimestre conforme a os criterios sinalados polo profesor. |
Events academic / information |
Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Case study |
Oral presentation |
Objective test |
Document analysis |
Directed discussion |
|
Description |
Study and training in the use of sources of law. through the information and guidance of the teacher in handling legal texts, case law.
Teacher Participation in discussions to develop critical aspect of the student. Through mentoring in which the teacher guides, monitors and corrects trabaljo conjunction with student.
To train students in the practical resolution of theoretical issues and exposure.
Help choosing complementary to the knowledge acquired in the classroom to their exposure and individual presentation or roundtable topics.
New techniques anddevelopment metodolojias in the lecture |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Student portfolio |
A13 A14 A20 A27 A31 A33 A35 B1 B5 B6 B9 B12 B13 C1 C4 C7 |
A efectos de avaliación o portafolios do alumno comprende todas as prácticas , traballos e tarefas realizados polo alumno durante o curso. |
40 |
Objective test |
A1 A14 A27 B1 C1 C4 |
Written test used for the assessment of learning, whose distinctive feature is the ability to determine whether the answers are correct or not. It is a measuring instrument, carefully prepared, designed to measure knowledge, skills, abilities, performance, skills, attitudes, intelligence, etc.. It applies to both the diagnostic, formative and summative assessment.
The objective test can combine different types of questions: multiple-choice questions, management, short answer, discrimination, complete and / or association. Also prune build with one type of any of these questions |
60 |
|
Assessment comments |
<p>The student Tedra option presntarse to a final examination in the event of non participate in work related to the program. The examination will consist of a practical and a theoretical part, all on a score of 10.</p>
|
Sources of information |
Basic
|
GARCÍA ABELLAN (). Cursode Derecho Sindical. Universidad de Murcia
- SALA FRANCO, T. Y ALBIOL MONTESINOS (). Derecho sindical. Tirant lo Blanch
RODRIGUEZ PILERO M. Y otros (). Comentarios a la Ley de Libertad Sindical. Tecnos
- MARTINEZ GIRON JESUS,ARUFE VARELA ALBERTO,CARRIL VAZQUEZ XOSE (). Derecho del trabajo, Editorial Netbiblo. Editorial Netbiblo
PALOMEQUE LÓPEZ M.C (). derecho Sindical Español. Tecnos
- OJEDA AVILÉS. A. (). Derecho Sindical.. Editorial Tecnos
JOSÉ LUIS MONEREO PÉREZ Y OTROS (). los derechos de libertad sindical y negociación colectiva en una perspectiva comparada. Comares
TOMÁS SALA FRANCO (). Negociación Colectiva. Tirat lO Blanch |
|
Complementary
|
tEXTOS LEGALES (). Legislación Social Basica. Tecnos, Civitas, Aranzadi otras |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
<p>Recoméndase a asistencia a clase, a realización de todas as actividades que se planifiquen na mesma e a participación nos actos académicos e non académicos organizados tanto polos profesores que imparten a materia como polo centro.&nbsp;</p><p><b>Advírtese expresamente aos alumnos de que nesta materia faise uso, como medio preferente para o desenvolvemento da materia, da plataforma Moodle polo que é responsabilidade do alumno o uso desta ferramenta e a súa periódica consulta.&nbsp;</b></p> |
|