Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A2 |
Capacidade para planificar, presupostar, organizar, dirixir e controlar tarefas, persoas e recursos. |
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A5 |
Capacidade para analizar e valorar o impacto social e medioambiental das solucións técnicas actuando con ética, responsabilidade profesional e compromiso social, e buscando sempre a calidade e mellora continua. |
A26 |
Capacidade para o cálculo e deseño de instalacións eléctricas de baixa e media tensión. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Identificar, saber diseñar e conocer o funcionamiento todo tipo de máquinas eléctricas. |
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
O alumno debe coñecer, saber seleccionar, dimensionar e executar todas as instalacións necesarias para o correcto desenvolvemento dunha actividade industrial ou comercial, así como o desenvolvemento de proxectos e direccións de obra para a autorización administrativa das instalacións e/ou actividades. |
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
O alumno debe coñecer os principios de normativa, regulamentación e lexislación en materia de instalacións e autorizacións administrativas a nivel nacional, autonómico e municipal; coñecer e saber optimizar o rendemento e eficiencia das instalacións, co obxecto de obter e certificar a mellor Cualificación Enerxética dos edificios; ser capaz de asumir o compromiso ambiental e de sustentabilidade, mediante a aplicación de novas fontes de enerxía,
optimización enerxética e a xestión adecuada dos residuos de calquera construción; ser capaz de interpretar a información técnica e outras fontes de información, en español e inglés.
|
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
Probas, diagramas, medicións e representar gráficamente os resultados obtidos no laboratorio. |
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
Coñecer, aprender a deseñar, calcular, medir e, finalmente, proxectar todos os tipos de instalacións eléctricas esenciais en calquera traballo. |
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
Coñecer as responsabilidades da empresa e enderezo das obras proxectadas, así como as posibles consecuencias dun erro de cálculo en seguridade industrial. |
A2 A4 A5 A26
|
B1 B2 B3 B4 B5
|
C3 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os bloques ou temas seguintes desenvolven os contidos establecidos na ficha da Memoria de Verificación, que son: |
Distribución de enerxía eléctrica. Análise de faltas en B. T.
Aparamenta e protección eléctrica en B. T. Deseño de instalacións eléctricas en BT. Instalacións de posta a terra. Introdución ás instalacións auxiliares. Contratación e condicións de subministración eléctrica. |
Canalizaciones Eléctricas |
Tipos de condutores eléctricos
Aspectos constructivos
Dimensionamiento de canalizaciones eléctricas |
Proteccións |
Protección contra sobreintensidades
Instalacións de posta a terra
Protección contra cotactos indirectos
Coordinación das proteccións |
Centros de Transformación |
Descrición dos elementos que compoñen un CT
Proteccións dos CT |
Corrección do Factor de Potencia |
O factor de potencia
Tipos de proteccións e configuracións
Proteccións |
Instalacións de Alumbrado |
Principios de Luminotecnia
Tipos de Lámpadas
Tipos de Luminarias
Cálculo de instalacións de alumado |
Atmósferas Explosivas |
Zonas de atmosferas explosivas
Grupos de aparellos/categorías
Clases de temperatura
Sistemas de protección secundarios |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A4 A5 A26 C3 C6 C7 |
30 |
15 |
45 |
Problem solving |
B1 B2 B3 B4 B5 |
15 |
30 |
45 |
Laboratory practice |
C7 C6 |
8 |
0 |
8 |
Objective test |
A4 A5 A26 B1 B2 B4 B5 |
4 |
46 |
50 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
O profesor explica os aspectos teóricos e descriptivos da asignatura e apóiase, para iso, en casos de uso e exemplos prácticos. |
Problem solving |
O alumno deberá ser capaz de aplicar os coñecementos teóricos adquiridos para o dimensionamiento dos distintos elementos da instalación, de acordo coa lexislación vigente. |
Laboratory practice |
O alumno poderá entrar en contacto con dispositivos existentes nas instalacións obxecto de estudo e comprobar o seu funcionamento. |
Objective test |
O alumno deberá responder satisfactoriamente a un conxunto de preguntas sobre aspectos teóricos da materia sen a axuda de ningunha fonte bibliográfica.
Nunha segunda parte, o alumno deberá resolver un conxunto de problemas de deseño e dimensionamiento das instalacións. Para esta parte, o alumno poderá recorrer a fontes bibliográficas tales como apuntes e libros. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
Objective test |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Durante todo periodo de clases, o profesor conta cunhas horas de tutoría nas que se resolven cuestións dos alumnos de forma personalizada, tanto para unha mellor comprensión dos contidos da asignatura, como para a resolución de problemas e a preparación da proba obxectiva. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A4 A5 A26 B1 B2 B4 B5 |
Constará dunha parte de problemas (PR) e outra de teoría (TE). a superación desta proba esixe a superación de cada unha das partes por separado. A valoración por este concepto (EX) obterase da forma seguinte:
EX% = PR% + TE% |
80 |
Laboratory practice |
C7 C6 |
O alumno deberá responder satisfactoriamente a un cuestionario relacionado coa práctica. |
20 |
|
Assessment comments |
O aprobado da asignatura alcanzouse a condición de que se cumpran simultáneamente as tres condiciones seguintes: EX% >= máximo(EX)% PR% >= máximo{EX}% / 2 CHE% >= máximo{EX}% / 2
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Fundamentals of Electricity/770G01013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|