Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Marketing Código 771011304
Titulación
Enxeñeiro Técnico en Deseño Industrial
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.gcd.udc.es
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A4 Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
A5 Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría.
A8 Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Aprender los fundamentos de marketing a la Ingeniería de Producto A4
A5
Aprender a analizar los aspectos clave del diseño de nuevos productos A4
A5
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C6
C8
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. A8

Contidos
Temas Subtemas
PARTE I. INTRODUCCION AL MARKETING Y SU APLICACIÓN AL DISEÑO
TEMA 1. MARKETING: INTRODUCCION
PARTE II. ANALISIS DE OPORTUNIDADES Y ESTRATEGIA

TEMA 2. ANALISIS DEL ENTORNO Y COMPETENCIA

TEMA 3 EL COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR

TEMA 4. ANALISIS INTERNO
PARTE III. CONCEPTUALIZACION, INGENIERIA Y DESARROLLO DEL PRODUCTO

TEMA 5. CONCEPTUALIZACION Y CREACION DE VALOR PROCESO DE INNOVACION Y DESARROLLO DE NUEVOS PRODUCTOS
PARTE IV. DECISIONES ESTRATEGICAS DE MARKETING

TEMA 6. ESTRATEGIA DE LA EMPRESA

TEMA 7. LA SEGMENTACIÓN Y POSICIONAMIENTO

TEMA 8. MARKETING-MIX Y SU APLICACIÓN AL DISEÑO

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Presentación oral 3 3 6
Traballos tutelados 20 50 70
Sesión maxistral 20 30 50
Proba de resposta múltiple 2 12 14
 
Atención personalizada 10 0 10
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral PRESENTACION DEL TEMARIO Y DE LOS CRITERIOS DE EVALUACION
Traballos tutelados SE HARA UN TRABAJO TUORIZADO A CADA GRUPO (5-7 PERSONAS)
Sesión maxistral CLASE MAGISTRAL DE LOS 8 TEMAS (1,5-2 HORAS POR TEMA APROX.)
Proba de resposta múltiple TEST DE 15 PREGUNTAS RESPUESTA MULTIPLE DE LOS 8 TEMAS IMPARTIDOS

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
SE TUTORIZARA AL GRUPO CON APOYO DE TUTORIA VIRTUAL DE CADA ALUMNO SI LO PRECISASE

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple 20 PREGUNTAS TIPO TEST DE RESPUESTA MULTIPLE (SOLO UNA ES CORRECTA) 50
Traballos tutelados ENTREGA EN POWERPOINT Y EN FORMATO WORD DE LAS PRACTICAS Y DEL TRABAJO TUTELADO A LO LARGO DEL CURSO 50
 
Observacións avaliación
ES NECESARIO APROBAR EL EXAMEN PARA SUPERAR LA ASIGNATURA Y LAS PREGUNTAS TIPO TEST MAL CONTESTADAS PENALIZAN

Fontes de información
Bibliografía básica MONTAÑA, J (1995). Diseño y estrategia de producto. Barcelona
SANTESMASES, M. (1998), ). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

SE FACILITARA LA BIBLIOGRAFIA PARA CADA BLOQUE DE TEMAS Y CASOS PRACTICOS QUE SIRVAN DE EJEMPLO A LOS ALUMNOS



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías