Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A4 A6 A7 A8
|
|
|
|
|
B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
|
|
|
|
C3 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Recursos |
Materiales
Herramientas |
Modelos, Prototipos y Proyectos Experimentales |
Modelo estético
Modelo funcional
Prototipos, series iniciales
Proyectos Experimentales |
Nuevas tecnologías en la concepción de modelos y prototipos |
CAD/CAM/CAE
Tecnologías de prototipado rápido
Tecnologías de manufactura rápida
Tecnologías de desarrollo de producto |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A6 C6 |
9 |
9 |
18 |
Obradoiro |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
9 |
13.5 |
22.5 |
Traballos tutelados |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
27 |
81 |
108 |
Proba obxectiva |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
0.5 |
0 |
0.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos principais: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
No caso concreto desta asignatura, os traballos tutelados estarán encamiñados á realización dun proxecto concreto que pode variar de curso en curso. Esta realización será duhna parte do proxecto ou da súa totalidade, en función da súa complexidade e extensión. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumno ou alumna asistirá ao despacho do profesor ou profesores para consultar e resolver as dúbidas que poidan aparecer durante a execución dos traballos e obradoiros da materia. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 C3 C7 |
A avaliación dos obradoiros dependerá do tipo de proxecto realizado no curso, pero habitualmente estará fundamentada na avaliación dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento do obradoiro. Esta proba realizarase habitualmente en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía do proxecto realizado no curso.
|
25 |
Proba obxectiva |
B2 B9 B11 C3 C6 C7 |
Consiste nunha proba que medirá os coñecementos globais acadados ó longo do desenvolvemento da materia. Habitualmente esta proba estará realizada en soporte informático, utilizando ferramentas como Moodle, aínda que tamén podería ser oral ou escrita, en función da tipoloxía de proxecto realizado no curso. |
25 |
Traballos tutelados |
A4 A7 A8 B2 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C6 C7 |
A avaliación dos traballos tutelados dependerá do tipo de proxecto realizado no curso. Habitualmente estará baseada na avaliación dos resultados obtidos no traballo e nunha proba -oral, escrita ou utilizando un soporte informático como Moodle- dos coñecementos adquiridos durante o desenvolvemento dos traballos. Tamén será tida en conta a documentación entregada ó final da elaboración dos traballos, si ouber. |
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Física/771G01001 | Fisica Aplicada á Enxeñería/771G01002 | Fundamentos de Materiais para á Enxeñería/771G01003 | Enxeñería de Materiais/771G01004 | Matemáticas I/771G01005 | Matemáticas II/771G01006 | Estatística/771G01007 | Sistemas Mecánicos/771G01008 | Informática Básica/771G01012 | Expresión Gráfica/771G01015 | Expresión Gráfica Aplicada/771G01016 | Deseño Asistido por Ordenador/771G01017 | Deseño Básico/771G01021 | Metodoloxía do Deseño/771G01022 | Proxectos de Deseño I/771G01024 | Proxectos de Deseño II/771G01025 | Historia da Arte e do Deseño/771G01038 | Historia do Deseño/771G01039 | Expresión Artística/771G01041 | Técnicas da Expresión Artística Aplicada/771G01042 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Teoría de Máquinas/771G01009 | Análise Asistido por Ordenador/771G01013 | Deseño e Producto/771G01023 | Marketing/771G01032 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|