Identifying Data 2018/19
Subject (*) Information and Communication Technologies II Code 771G01037
Study programme
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optional 6
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinador
Garcia Torre, Manuel
E-mail
manuel.garcia.torre@udc.es
Lecturers
Garcia Torre, Manuel
E-mail
manuel.garcia.torre@udc.es
Web
General description (BOE) Estudio e capacitación nas Tecnoloxías da Información e Comunicación aplicadas ao deseño.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo.
A4 Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
B3 Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias.
B4 Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo.
B5 Resolver problemas de forma efectiva.
B6 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B7 Capacidade de liderado e para a toma de decisións.
B9 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
B10 Capacidade de organización e planificación.
B11 Capacidade de análise e síntese.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecemento das fases para a elaboración dun producto audiovisual e acercamento á tipoloxía dos mesmos. A1
A4
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C3
C5
C6
C8
Capacitamento no manexo de ferramentas de edición e gravación audiovisual. A1
A4
B3
B4
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C3
C5
C6
C8

Contents
Topic Sub-topic
Presentacións audiovisuais
1.1. Os medios tradicionais
1.2. O medio audiovisual
1.3. Tipos de mensaxes audiovisuais
1.4. Fotografía dixital
1.5. Técnicas audiovisuais
1.6. Desenvolvemento dun proxecto audiovisual
Presentacións multimedia 2.1. O medio dixital
2.2. Novos espazos de comunicación
2.3. Márketing dixital
2.4. Desenvolvemento dun proxecto multimedia



Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A4 B3 15 30 45
ICT practicals B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C8 26 35 61
Mixed objective/subjective test A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 1 33 34
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Explicación dos contidos teóricos da materia e visualización de exemplos gráficos ou audiovisuais.
ICT practicals Prácticas a través do uso das TICs
Mixed objective/subjective test Proba composta por preguntas tipo test e preguntas curtas

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Description
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test A1 A4 B3 B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C3 C5 C6 C8 Proba composta por preguntas tipo test e preguntas cortas 40
ICT practicals B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 C1 C3 C5 C6 C8 As prácticas evaluaranse segundo os criterios expostos na clase 60
 
Assessment comments

-A teoría supón o 40% da nota e a práctica un 60%.
-Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes: teoría e práctica. Para superar a práctica, os alumnos deberán superar todas e cada unha das prácticas.


Sources of information
Basic Ford, Rob y Wiedermann, Julius. (2008). Cómo triunfar en Internet: guía para el éxito. Taschen
MacDonald, Matthew (2015). Creación y diseño web. Anaya Multimedia
Pisani, F. y D. Piotet (2009). La alquimia de las multitudes: cómo la web está cambiando el mundo.. Paidós
Orihuela, J.L. (2006). La revolución de los blogs: cuando las bitácoras se convirtieron en el medio de comunicación de la gente.. Madrid, La esfera de los Libros,
Acosta Vera, José María (2006). Marketing personal: el camino al éxito.. ESIC
Rummel, Manuel (1998). Producción de video digital para multimedia. Paraninfo
Millerson, Gerald (2001). Técnicas de realización y producción en televisión. IORTV
McIntire, Penny (2009). Técnicas innovadoras en diseño web. Anaya Multimedia
Castillo, José María (2016). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Yus, F (2007). Virtualidades reales: nuevas formas de comunidad en la era de internet. . Universidad de Alicante
Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Graphic Expression/771G01015
Semiotics and Psychology of Perception/771G01031
Information and Communication Technologies I/771G01036
Artistic Expression/771G01041
Applied Artistic Expression Techniques/771G01042

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

<p>-Recomendase ter estudiado previamente a asignatura Tecnoloxías da Información e a Comunicación I</p>



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.