Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Proporcionar aos estudantes os conceptos e destrezas básicas relacionadas co Inglés e os Medios de Comunicación |
AI7 AI8
|
BI6
|
|
Considerar cómo os métodos de comunicación evolucionaron desde formas interpersonales a comunicación de masas. |
AI7 AI8
|
BI11
|
|
Proporcionar aos estudantes fundamentos conceptuais para estudar textos e productos dos medios de comunicación. |
AI7 AI8
|
BI4 BI8
|
|
Analizar e investigar a comunicación audio-visual, impresa e basada en TIC. |
AI12
|
BI8 BI10
|
|
Aprender a comunicarse con fluidez dentro do mundo audiovisual e de prensa escrita. |
AI8
|
BI9 BI10
|
|
Comunicarse de maneira eficaz en inglés oral e escrito |
AI7
|
BI8 BI9
|
|
Proporcionar ao alumnado un análisis completo das diferentes tipoloxías periodísticas e as diferentes técnicas lingüísticas que se deben emplear en cada unha delas. |
AI5 AI7 AI8
|
BI7 BI8 BI12 BI13
|
|
Traducir textos periodísticos á lingua galega e á lingua castelá. |
AI2 AI5 AI7 AI8
|
BI2 BI7 BI12 BI13
|
|
Ser capaces de escribir textos periodísticos en lingua inglesa. En concreto, titulares en estilos diferentes e con obxectivos diversos. |
AI5 AI8
|
BI3 BI8 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Principais medios de comunicación. |
Estudo de textos e productos. Audiencias e institucións. |
Qué son as noticias? Historias: identificación e tipoloxía. |
Elaboración de noticias. Análise. Representación e ideoloxía |
A linguaxe dos medios de comunicación. Escritura e edición. |
Ortografía e puntuación. Estilo. Erros comúns. |
Terminoloxía e conceptos relacionados coas TIC. |
Elementos multimedia e medios de comunicación dixitais. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A2 A5 A8 B8 B12 B13 |
10 |
50 |
60 |
Presentación oral |
A7 B2 B4 B9 B11 B15 |
1 |
1 |
2 |
Obradoiro |
A12 B2 B3 B6 B7 B10 B14 |
3 |
9 |
12 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
A asistencia a clase é obrigatoria. Clases teóricas expoñendo conceptos e terminoloxía, coa utilización de presentacións multimedia, videos e elementos que podan contribuir a comprender os conceptos, procesos e ideas. Traballo en pequenos grupos para elaboración de proxectos, preguntas, opinións. Durante o curso os alumnos preparán e farán comentarios sobre os temas, vídeos e material presentado en clase ou a través do campus virtual. Esta metodoloxía ten como obxectivo a práctica de destrezas orais e escritas, así como promover o traballo individual e en grupo. |
Presentación oral |
Unha presentación sobre o traballo final |
Obradoiro |
Traballo en pequenos grupos de discusión e debate. O alumnado preparará e comentará diversos temas durante o curso, usando video e outro tipo de medios, así como a plataforma dixital. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Obradoiro |
|
Descrición |
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho do profesor en horas de titoría, e tamén poden contactar con el a través do correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A2 A5 A8 B8 B12 B13 |
A asistencia a clase é obrigatoria.
- Exame curto de opción múltiple, respostas curtas, verdadero/falso, etc para amosar o progreso de aprendizaxe do alumnado sobre as materias traballadas na clase. (25%)
- Entrega dun traballo ou proxecto escrito (25%) |
50 |
Presentación oral |
A7 B2 B4 B9 B11 B15 |
Presentación oral en inglés. Terá un valor do 50% da nota total do traballo final. |
25 |
Obradoiro |
A12 B2 B3 B6 B7 B10 B14 |
Esta parte da avaliación consistirá en preguntas do profesorado ao alumnado, tanto orales como escritas. Se terá en conta a participación activa na plataforma virtual e nas discusións nesta materia. |
25 |
|
Observacións avaliación |
Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das
tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests).
Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo.
Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado.
Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica e complementaria Branston, Gill and Roy Stafford. The Media Student’s Book. London: Routledge, 2010 Ceramella, N. Cambridge English for the Media. Cambridge University Press, 2008. Clark, Vivienne, James Baker, and Eileen Lewis. Key Concepts & Skills for Media Studies. London: Hodder, 2008. Downes, B. and S. Miller. Teach Yourself Media Studies. London: Hodder,1998. Evans, Harold. Essential English for Journalists, Editors and Writers. London: Pimlico, 2000. Glynn, Kevin. Tabloid Culture. London: Duke University Press, 2000. Hicks, Wynford, S. Adams and H. Gilbert. English for Journalists. London: Routledge, 2009. Keeble, Richard. The Language of Newspapers. London: Routledge, 2002. O’Sullivan, Tim, Brian Dutton, and Philip Rayner. Studying the Media. London:Arnold, 2003. Price, Stuart. Media Studies. London: Longman, 2000. Wall, Peter. Media Studies for GCSE. London: Collins, 2000. Recommended websites: www.media-awareness.ca www.bfi.org.uk/education-research www.newmediastudies.com/ www.theory.org.uk/ www.mediaguardian.co.uk |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|