Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Comprensión dos contidos básicos do AD.
2. Coñecemento das principais aproximacións e aplicacións do AD en inglés.
3. Lectura crítica da literatura recomendada.
4. Aplicación dos contidos básicos expostos no seminario.
5. Habilidade para consultar a literatura e os recursos recomendados e/ou dispoñibles extraendo a información pertinente.
6. Habilidade para reunir, seleccionar e analizar datos en la disciplina.
7. Presentación oral e escrita dun traballo relativo ao AD. |
AI1 AI2 AI7
|
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 BI8 BI9 BI10 BI11 BI12 BI13 BI14 BI15
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Introducción á Análise do Discurso
|
1.1. Contidos básicos
1.2. Panorámica da disciplina
|
2. Principais aproximacións e aplicacións |
2.1. Pragmática, Procesamento da Información e Organización do Discurso
2.2. Análise da Conversa
2.3. Análise Critico do Discurso
2.4. Análise de diferentes tipos de discurso en contextos naturais
2.5. Lectura crítica de material especializado relacionado co campo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
14 |
60 |
74 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Nas 14 horas presenciais cubrirase o temario e se exporán os traballos orais. Asemade, dedicarase un máximo de 10 horas a tarefas de auto-avaliación, que normalmente serán implementadas a través de plataformas virtuais ("virtual learning environments" (VLE)). Nas 51 horas restantes no presenciais, realizaranse as lecturas recomendadas e se preparará o traballo, tomando en consideración as clases presenciais e as titorías con o/coa profesor/a. |
Atención personalizada |
|
Descrición |
A asistencia ás sesións na aula é obrigatoria.
Pódese acudir ao despacho da profesora en horas de titoría, e tamén poden contactar con ela a través do correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Seminario |
A1 A2 A7 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 |
Participación activa nas sesións presenciais:
10%
Actividades y tarefas (dentro y fora da aula) relacionadas cos contidos do curso: 20%
Traballo supervisado escrito:70%
Presentación oral/borrador do traballo
Data de entrega da versión escrita do traballo (primeira oportunidade): data oficial do exame.
Presentación oral: última sesión de clase
|
100 |
|
Observacións avaliación |
Os progresos do alumnado serán avaliados no transcurso do seminario, tendo en conta a asistencia a e a participación activa nas sesións presenciais, ademais do traballo individual de cada alumno/a. Contemplaranse a participación, implicación e execución das tarefas orais e escritas, realizadas dentro e fora da aula (por exemplo, exercicios, problemas, comentarios, tarefas escritas, presentacións orais e escritas, problemas de análise, e tests). OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN - Dado o carácter semi-presencial do título, aasistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais.
- Quen teña concedidadispénsaa académica, e como establece a Normativa de permanencia dauniversidade, será avaliado exclusivamente en base ao traballo supervisado e a súa presentación oral.
- Quen non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do resto das categorías deavaliación, obterá a cualificación de Non Presentado.
- Quen non aprobe na primeira oportunidade terá a posibilidade da oportunidade de xullo, na que cadaestudante terá que demostrar adquirir as competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado do mesmo valor porcentual (70%) e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios convidos que poidan suplir o resto das actividades (30%).Entrega do traballo supervisado e dos exercicios o día da proba marcada no calendario para o exame da segunda oportunidade. Presentación oral do traballo tutelado de investigación o día do exame de xullo.
- Calquera evidencia de PLAXIO resultará no suspenso do alumno nesta materia. Véxase o acordo tomado pola Xunta de Facultade:
- Turnitin é unha aplicación de uso para o profesorado coa finalidade de revisar porcións detexto procedentes doutros textos e sinalar a súa procedencia. É unha boa ferramenta para detectar o plaxio. O seu uso é opcional, pero deberá advertirse ao estudantado na guía docente xa que pode recoñecer traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso do mesmo estudante. Se esta circunstancia acontecese, entenderase como contraria á honestidade académica e aplicarase a Normativa Académica de evaluaciones, de calificaciones y de reclamaciones avaliación.
- Con este aviso, quedan advertidos das consecuencias académicas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica Alba-Juez. 2009. Perspectives on Discourse Analysis: Theory and Practice. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. Brown, G. and G. Yule. 1983. Discourse Analysis. Cambridge: Cambridge University Press. Cook, G. 1989. Discourse. Cambridge: Cambridge University Press. Coulthard, M. 1985. An Introduction to Discourse Analysis. London: Longman, 1985 (2nd edition). Gee, J. P. 1999. An Introduction to Discourse Analysis. London: Routledge. Georgakopoulou, A. and Goutsos, D. 1997. Discourse Analysis: An Introduction. Edinburgh: Edinburgh University Press. Grundy, P. 2000. (2nd ed.) Doing Pragmatics. London: Arnold. 105-111. Johnstone, B. 2008. Introduction to Discourse Analysis. CUP (2nd revised edition). Liddicoat, A.J. 2007. An Introduction to Conversation Analysis. London: Continuum. McCarthy, M. 1991. Discourse Analysis for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Renkema, J. 2004. Introduction to Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Renkema, J. 2009a. Discourse, of course. An Overview of Research in Discourse Studies. Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins. Rogers, R. 2004. An Introduction to Critical Discourse Analysis in Education. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum. Schiffrin, D. 1994. Approaches to Discourse. Oxford: Blackwell. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|