Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Ser capaz de relacionar a literatura con outros textos artísticos e co contexto
social, económico, cultural e político no que foron escritas (as obras literarias)/ producidas (cine, tv, pintura). |
A1 A1 A1 A1
|
B1 B1 B1 B1 B1 B1 B1 B1
|
C1 C1 C1 C1
|
Ser capaz de ler críticamente os textos narrativos, dramáticos e artísticos e de organizar e presentar as leituras dos textos tanto de xeito oral como escrito. |
A1 A1 A1 A1 A1 A1 A1
|
B1 B1 B1 B1 B1 B1 B1 B1
|
C1 C1 C1 C1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Os contidos da materia son susceptibles de modificación dacordo coas necesidades e intereses do alumnado.
|
Habilitaranse mecanismos e oportunidades para o alumnado expresar as súas preferencias. |
Pintura e literatura (écfrase). |
- Écfrasis: dos clásicos gregos á reconceptualización romántica e as manifestacións contemporáneas.
- Estudiaranse e discutiranse varios exemplos poéticos e narrativos.
Visionado/lectura: Frans Claerhout e Zakes Mda. |
Cine e literatura.
|
- Adaptación cinematográfica de clásicos literarios.
- As "Drover's wives" e Ned Kelly na historia, na literatura e nas artes visuais. |
TV e literatura.
|
- Clásicos contemporáneos da narración televisiva.
- As Series.
Visionado / lectura: Sherlock Holmes e / ou The Handmaid's Tale. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A6 A10 A15 B4 B5 B7 B8 B10 C2 C4 |
14 |
35 |
49 |
Prácticas a través de TIC |
A6 B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 C2 C3 |
0 |
7 |
7 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A6 A9 A10 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 C2 C3 C7 C8 |
0 |
18 |
18 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
As horas de clase adicaranse á presentación inicial de contidos e, principalmente, á análise en grupo e ao debate sobre as lecturas e visionados previamente asignados. |
Prácticas a través de TIC |
Cada estudante deberá responsabilizarse de traballar todo o material asignado e disponible na plataforma virtual Moodle e estar preparadx para o debate e discusión en clase. |
Traballos tutelados |
Cada estudante deberá completar un traballo que poderá consistir nun exercicio de análise crítica ou de creación orixinal de material arredor dalgunha manifestación artística visual e escrita anglófona. O formato decidirase definitivamente unha vez coñecido o alumnado da materia e tras escoitar as súas preferencias. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A profesora está ao dispor de cada estudante para supervisar o seu traballo durante todo o curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A6 A9 A10 A14 A15 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 C2 C3 C7 C8 |
Cando se defina o tipo de traballo especificaranse tamén os aspectos a avaliar. Por exemplo, para un traballo académico de análise, terase en conta a profundidade da análise, a orixinalidade das ideas, a organización e presentación, así como a corrección do inglés empregado. |
50 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A6 A10 A15 B4 B5 B7 B8 B10 C2 C4 |
Valorarase a participación activa e os resultados en todas as discusións, debates e actividades en clase e fóra de clase (recensións, análises literarias, lecturas, preparación de presentación oral, etc). A preparación previa do material é esencial. |
50 |
|
Observacións avaliación |
- Aquel(a) estudiante que non leve a cabo o
traballo tutelado ou non teña realizado traballo igual ou superior ao 50% do
resto das categorías de avaliación acadará a cualificación de NP ("Non Presentado").
- A oportunidade de avaliación en xullo constará de dous apartados:
1) o traballo tutelado (co mesmo deseño e aplicándose idénticos criterios que na primeira oportunidade) e que computará o 50% da nota; 2) as actividades sustitutivas do traballo de clase que computarán o 50% restante da nota. Dependendo da parte que teña que "recuperar" cada estudiante, daranse indicacións sobre temas e tipos de actividades. Un/ha estudiante que deba entregar en xullo traballo equivalente a todo este apartado (é dicir, 50% da súa nota) deberá completar un traballo de recensión e unha análise literaria.
Deberanse entregar ambas compoñentes, á máis tardar, antes das 14 horas da data oficial do exame final da materia. - Dado
o carácter semi-presencial do título, a asistencia é obrigatoria, salvo
dispensa solicitada en tempo e forma e concedida pola Comisión Académica
Universitaria do título, e sempre respetando as normativas de asistencia a
clase das tres universidades participantes no título, así como os sistemas de
avaliación que figuran expresamente nas guías docentes das diferentes materias,
e sen prexuízo das consecuencias que poida ter para a súa avaliación final a
ausencia a determinadas sesións presenciais.
Quen teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa
de permanencia da universidade, será avaliad@ seguindo os criterios aplicables á
convocatoria de xullo.
- Os alumnos que se presentan á convocatoria adiantada de decembro avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.
- O plaxio en calquera actividade significará a cualificación de "cero" nesta actividade. O profesorado poderá usar o servizo de detección do plaxio “Turnitin” para revisar o traballo do alumnado.
- Todos os traballos e actividades deberán ser entregados en tempo e forma para así evitar unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Cartmell, Deborah & Imelda Whelehan (eds). The Cambridge Companion to Literature on Screen. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Cascajosa Virino, Concepción. El espejo deformado: versiones, secuelas y adaptaciones en Hollywood. Sevilla: U. de Sevilla, 2006. Cahir, Linda Costanzo. Literature into Film: Theory and Practical Approaches. Jefferson, N.C.: McFarland &Co. 2006. Giddings, Robert, Keith Selby and Chris Wensley. Screening the Novel: The Theory and Practice of Literary Dramatization. London: MacMillan, 1990. McFarlane, Brian. Novel to Film: An Introduction to the Theory of Adaptation. Oxford: Clarendon Press, 1996. Sanders, Julie. Adaptation and Appropriation. New York: Routledge, 2005.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|