Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
-Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo”
-Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo”
-Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo”
|
AI7 AI9 AI11 AI12
|
BI6 BI7 BI9 BI10 BI11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Contidos
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria en inglés
|
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc) |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A7 A9 A11 A12 B6 B7 B9 B10 B11 |
5 |
11 |
16 |
Seminario |
A7 A9 A11 A12 B6 |
7 |
20 |
27 |
Traballos tutelados |
A7 A9 B6 |
2 |
18 |
20 |
Foro virtual |
A7 A9 A11 A12 |
0 |
10 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario. |
Seminario |
Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa. |
Traballos tutelados |
Presentacón oral breve e ensaio de 10 folios a dobre espazo |
Foro virtual |
Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Orientación do mesmo. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A7 A9 B6 |
Presentación oral (40%)
Traballo escrito (50%) |
90 |
Seminario |
A7 A9 A11 A12 B6 |
Comentarios feitos durante o curso |
10 |
|
Observacións avaliación |
OBSERVACIÓNS á AVALIACIÓN Dado o carácter semi-presencial do título, a
asistencia é obrigatoria, salvo dispensa solicitada en tempo e forma e
concedida pola Comisión Académica Universitaria do título, e sempre respetando
as normativas de asistencia a clase das tres universidades participantes no
título, así como os sistemas de avaliación que figuran expresamente nas guías
docentes das diferentes materias, e sen prexuízo das consecuencias que poida
ter para a súa avaliación final a ausencia a determinadas sesións presenciais. Quen
teña concedida a dispensa académica, e como establece a Normativa de
permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade
de xullo. Quen
non leve a cabo o traballo tutelado, ou non teña realizado traballo igual ou
superior ao 50% do resto das categorías de avaliación, acadará a cualificación
de Non Presentado. Traballos orixinales, non plaxiados. Usaremos turnitin. Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade
de xullo, na que cada estudante terá que demostrar ter acadadas as
competencias da materia mediante dous tipos de avaliación: un traballo tutelado
do mesmo valor porcentual e natureza que na primeira oportunidade, máis os exercicios
convidos que poidan suplir o resto das actividades.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Bibliografía básica e complementaria Aristotle.
Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The
University Press, 1977. Bushnell,
Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005. Derrida,
Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980):
55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf Fowler,
Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and
Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982. Genette,
Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA:
University of California Press, 1992. Lodge,
David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of
Modern Literature. Cornell University Press, 1977. Stott,
Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005. Todorov,
Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge
University Press, 1990. Wallace,
Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge
University Press, 2007. Weitz,
Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University
Press, 2009. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|