Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aprender e aplicar técnicas de análise literaria |
A1 A2 A7 A8 A16 A17
|
B5 B7 B8
|
|
Familiarizarse con aspectos diversos da historia de Gran Bretaña e a súa cultura |
A1 A2 A7 A8 A16
|
B1 B5 B7 B8
|
|
Saber recoñecer e analizar os contidos ideolóxicos dos textos |
A1 A2
|
|
|
Familiarizarse coa evolución da literatura inglesa |
A7
|
B1
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. A novela no século XVIII. |
1.1. Introducción.
1.2. Swift Gulliver's Travels
. |
2. O Romanticismo |
2.1 Introducción
2.2 Poesía: Wordsworth e Keats
2.3 Novela: Frankenstein Mary Shelley
|
O século XIX |
3.1 Introducción
3.2 Jane Austen Pride and Prejudice
3.3 Dickens "The Signal Man"
3.4 Thomas Hardy The Mayor of Casterbridge |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A1 A2 A7 A8 A16 A17 B1 B5 B7 B8 |
0 |
30 |
30 |
Sesión maxistral |
A1 B7 |
10 |
10 |
20 |
Discusión dirixida |
A1 B1 |
18 |
18 |
36 |
Seminario |
A1 B7 |
10 |
5 |
15 |
Lecturas |
A17 A8 |
0 |
45 |
45 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Traballos individuais ou en grupo pequeno. |
Sesión maxistral |
Explicación de temas. |
Discusión dirixida |
Debate na clase. Require lecturas previas. |
Seminario |
Discusión en máis profundidade de temas. Realizaranse en grupo reducido para favorecer a participación de todas/os. |
Lecturas |
Ler os textos do corpus (obras ou fragmentos) |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
O alumnado deberá preparar traballos individuais e por grupos sobre textos e temas do corpus para a sua presentación escrita ou oral. A avaliación dos traballos reforzaráse cunha entrevista oral puntuable. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A1 B7 |
Dúas probas (unha hacia metade do curso; outra na data asignada para o exame final) nas que o alumnado deberá amosar o seu dominio nos contidos e destrezas traballados nas sesión maxistrais e tamén nos grupos reducidos e seminarios. Deberase acadar unha cualificación mínima de 4 sobre 10 en cada unha das dúas probas para que a nota resultante poida ser sumada á obtida no resto das actividades avaliables. |
50 |
Seminario |
A1 B7 |
Participación e desenvolvemento dos traballos dentro dos seminarios. |
5 |
Discusión dirixida |
A1 B1 |
O profesor valorará o traballo dos estudantes a diario e o seu compromiso. Teráse en conta a participación activa e a atención prestada. |
10 |
Lecturas |
A17 A8 |
Control das lecturas realizadas |
5 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A7 A8 A16 A17 B1 B5 B7 B8 |
Traballos puntuables de diverso tipo. O profesor poderá evaluar o traballo escrito cun exame oral no cal o alunado defenderá o traballo presentado. |
30 |
|
Observacións avaliación |
<p> Na oportunidade de xullo os alunos/as realizarán un traballo sobre os textos de estudo(50% da nota) e o exame (50% da nota). Aqueles alunos/as que o longo do curso presentaran traballos satisfactoriamente non teñen que presentar ningun traballo adicional;Os alunos/as que non se presenten ás probas obxectivas da primeira ou segunda oportunidade acadarán a cualificación de Non Presentado se non entregaron mais do 50% das actividades avaliables durante o curso.&nbsp;</p><p><em>Quen teña concedida a&nbsp;dispensa académica, e como establece a Normativa de permanencia da universidade, será avaliado seguindo os criterios aplicables á oportunidade de xullo.</em></p><p><em>Os alumnos que se presentan á&nbsp;convocatoria adiantada de decembro&nbsp;avaliaranse segundo as normas especificadas para a oportunidade de xullo.</em></p>
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Brantlinger, P. y Thesing, W. (eds) (2005). A Companion to the Victorian Novel . Oxford:Blackwell
Showalter, Elaine (1989). A Literature of their Own. From Brontë to Lessing. London: Routledge
Stevenson, Randall (1993). A Reader`s Guide to the 20th Century Novel in Britain. London: Harvester
Ruthven, K.K. (1984). Feminist Literary Studies. An Introduction. Cambridge: CUP
Ledger, Sally (1997). Fiction and Feminism at the fin de siècle. Manchester: Manchester UP
Álvarez Amorós et al (1998). Historia crítica de la novela inglesa . Salamanca:Ediciones Colegio de España
Lorenzo Modia, M.J. (1998). Literatura inglesa del siglo XVIII. A Coruña: Universidade da Coruña
Butler, Marilyn (1981). Rebels and Revolutionaries: English Literature and its Background, 1760-1830 . Londres y Oxford: O.U.P.
Liggins, Emma; Maunder, A.; Robins, R. (eds) (2011). The British Short Story. London: Palgrave
Copeland, E. &amp;amp;amp;amp;amp; Mc Master, J. (eds) (2001). The Cambridge Companion to Jane Austen. Cambridge: CUP
Marcus,L. and Nicholls (2005). The Cambridge History of Twentieth Century English Literature. Cambridge: CUP
Head, Dominic (2002). The Cambridge Introduction to Modern British Fiction 1950-2000. Cambridge: CUP
Rogers, P. (ed.) (1978). The Eighteenth Century. The Context of English Literature. London: Methuen
Stone, Lawrence (1990). The Family, Sex and Marriage in England 1500-1800. Harmondsworth: Penguin
Miles, Rosalind (1987). The Female Form. Women Writers and the Conquest of the Novel. London: Routledge
Damrosch , D y Dettmar, K (eds) (2009). The Longman Anthology of British Literature, Volume 2C: The Twentieth Century and Beyond (4th Edition). Londres: Longman
Gilbert, S. and Gubar, S. (2000). The Madwoman in the Attic. Yale UP
Chris, Carol T. et al (Eds) (2006). The Norton Anthology of English Literature, vol 2. New York &amp;amp;amp;amp;amp; London: Norton
Greenblatt, Stephen et al (eds) (2005). The Norton Anthology of English Literature: The Victorian Age. New York: Norton
Thomson, D. (1981). The Pelican History of England in the Twentieth Century. Harmondsworth: Penguin
Spencer, Jane (1986). The Rise of the Woman Novelist: From Aphra Behn to Jane Austen. Oxford: Blackwell
Sanders, Andrew (1994). The Short Oxford History of English Literature. Oxford: Clarendon
Todd, Janet (1992). The Sign of Angellica. Women, Writing and Fiction 1600-1800. Columbia UP
Wollstonecraft, Mary (2004). Vindicacion dos dereitos da muller. Santiago de Compostela: Sotelo Blanco |
Lista de leituras: Na maioría dos casos se empregarán fragmentos das obras. CXVIII Robinson Crusoe, Gulliver`s
Travels CXIX Emma, Frankenstein, Jane
Eyre. Wordsworth & Keats poems."The Two Drovers" (Scott), "The Long Voyage" and "The Signal Man" (Dickens), "Lord Arthur
Savile's Crime" (Wilde). |
Bibliografía complementaria
|
Pyckett, Lynn (1995). Engendering Fictions. The English Novel in the Early 20th Century. London: Arnold
Eagleton, Mary (1998). Feminist Literary Criticism. London: Longman
Todd, Janet (1988). Feminist Literary History. London: Polity Press
Hanson, Clare (1987). Short Stories, Short Fiction 1880-1980. London: MacMillan
Bell, Michael (1980). The Context of English Literature. London: Methuen |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Introdución aos Estudos Literarios/613G03005 | Literatura Inglesa 1/613G03010 |
|
|