Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Describir a xente en canto á aparencia física, personalidade, comportamento (con xustificación / exemplos) vida / estilo de vida / crenzas, comentarios / sentimentos sobre a persoa. |
A2 A6
|
B1 B4
|
C2
|
Describir os lugares e edificios en termos de nomes, poboación, características xerais e detalles específicos, ambiente, localización, razón para visitar, puntos turísticos, actividades de tempo libre e recomendacións, unha explicación, xustificación, exemplos e comentarios e sentimentos sobre o lugar. |
A6 A8
|
B4 B7 B10
|
C2 C3 C7
|
Entender as descricións e describir obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, estándar, cor, orixe, materiais, características especiais e as razóns para ser especial |
A6 A8 A10
|
B4
|
C2
|
Describir festivais, eventos e cerimonias en termos de data, motivo, preparacións para os ensaios, custom, comida, ambiente, actividades, día real e sentimentos. |
A6 A8 A11
|
B4 B6 B8 B10
|
C1
|
Presentar unha serie de eventos relacionados, ou imaxinarias de baseado na súa propia experiencia, nun estilo descritivo vivido, incluíndo pensamentos, reaccións dos personaxes principais, describindo as accións coma se fose visto a través dos seus ollos. |
A8 A15
|
B4 B8 B10
|
C2
|
Escribir unha redacción discursiva do tipo a favor e en contra a presentación de ambos os dous lados dunha cuestión, discutindo puntos a favor dun determinado tema, así como aqueles contra ela, ou as vantaxes e desvantaxes de un asunto particular. Cada punto terá que ser apoiada por xustificacións, exemplos e razóns. |
A6 A8
|
B4 B8
|
C2
|
Presentar o punto de vista respecto a un tema do escritor, claramente e ser motivada e exaples. O punto de vista oposto ea razón debe ser incluído nun apartado separado antes de que o peche, xunto con un argumento que demostra que é un punto de vista pouco convincente. A opinión do escritor debe ser incluída na introdución e conclusión. |
A6 A9
|
B3 B4 B8
|
C2 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Descrición das persoas en termos de aparencia física, personalidade e comportamento, vida, estilo de vida e crenzas |
Puntos a seren considerados:
Idioma e vocabulario
Organización da información
Ligando palabras e estruturas |
Descrición de lugares e edificios en termos de localización, razóns para visitar, puntos turísticos, actividades de tempo libre e recommedations |
Organización e estruturación da información
Lingua útil: impresións Explicando
facer comparacións
Localización verbos e preposicións
Características de estilo formal e informal
Expresando impresións e reaccións |
Descrición de obxectos en termos de tamaño, peso, idade, forma, estándar, cor, orixe, material, características especiais, as razóns para ser especial.
Descripción de festivais, eventos e cerimonias |
Linguaxe e expresións útiles |
Ensayos discursivos.
Ensayos de opinión.
Ensayos sugiriendo soluciones a los problemas. |
Ensayos favor y en contra,
Ensayos de opinión,
Ensayos sugiriendo soluciones a los problemas
Comienzo y final de los ensayos discursivos
Consejos útiles para ensayos discursivos
Expresiones útiles para aportación de opiniones
Expresiones de conexión |
Narrativas. |
Organización da información: Establecer o escenario, desenvolver a historia, finalice a historia.
Técnicas para inicio e finalización historias.
Pasados, os tempos verbales e a hora.
Inversión do suxeto
Vocabulario descritivo
narración Flashback |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 |
10 |
30 |
40 |
Proba de ensaio |
A9 B4 C3 |
6 |
10 |
16 |
Análise de fontes documentais |
A2 A10 |
5 |
3 |
8 |
Glosario |
A11 A15 B3 C3 |
3 |
2 |
5 |
Mapa conceptual |
A10 A11 B7 C3 |
3 |
3 |
6 |
Sesión maxistral |
B4 B6 C2 C3 C7 |
6 |
29.5 |
35.5 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Con base no principio de que a verdadeira educación consiste na adquisición acumulativa e sen fin, a combinación e a reordenación de experiencias de aprendizaxe. |
Proba de ensaio |
Mesturado Combinación proba obxectiva / subxectiva da teoría e da práctica que conduce a unha proba que consiste en dar solucións a un problema real |
Análise de fontes documentais |
Traballo documental que implica a lectura de material escrito (que axuda a dixitalizar os documentos nun ordenador e pode usarse un paquete de análise cualitativa). |
Glosario |
Unha lista de termos nun asunto particular, campo ou área de uso, con definicións que o acompañan.
Esta lista na parte de atrás dun libro, explicar ou definir palabras e expresións difíciles ou pouco comúns utilizados no texto. |
Mapa conceptual |
Usadas para organizar visualmente información. A miúdo creados en torno a un único concepto, deseñado como unha imaxe no centro dun espazo en branco |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos básicos da materia, previo á realización das prácticas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Aprendizaxe colaborativa |
Proba de ensaio |
Análise de fontes documentais |
|
Descrición |
Neste sentido, cada alumno vai ser coidado de forma individual, tanto en clase e nas horas de titoría, esta alternativa pode ser estendido a outros sistemas de acordo coas necesidades dos alumnos. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A6 A8 A9 B1 B8 B10 C1 C2 |
As prácticas deste artigo é desenvolvido en clase e serán avaliados a través de exercicios prácticos que serán presentados para avaliación. 50
|
50 |
Proba de ensaio |
A9 B4 C3 |
Unha proba composta de afrontar e resolver os exercicios en clase de acordo cos contido do programa terá que ser presentado polos alumnos. |
50 |
|
Observacións avaliación |
A efectos de valoración, seguirase o criterio seguinte: A proba escrita (50%) = proba de ensaio e desenvolvemento. Aprendizaxe colaborativa (50%), o 30% a para a participación nas clases, o 20% para exercicios na clase. Os alumnos que non pasan primeira oportunidade ou aqueles que son oficialmente rexistrados como estudantes a tempo parcial, e ser concedida a autorización para non asistir ás clases, según está estipulado nos regulamentos desta Universidade, avaliarase por medio dunha proba escrita co 50% da puntuación e un exame oral marcando co outro 50% da puntuación total.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Virginia Evans (2002). Successful Writing. Express Publishing |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Inglés Científico-Técnico/613G03028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Tecnoloxías da Información e da Comunicación/613G02007 | Técnicas de Redacción en Inglés/613G02030 |
|
Materias que continúan o temario |
Técnicas de Tradución/613G02018 |
|
Observacións |
O ensino a impartir transmítese por medio de aulas moi participativas coa entrega de diverso material que permite ao alumnado obter unha visión xeral da utilización de documentos relacionado co comercio, relacións internacionais, a Administración, actividades administrativas, mercantís e civís no uso cotián compaxinando a teoría coa práctica. |
|