Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario |
Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario.
Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos. |
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android |
Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración.
Compoñentes dunha app.
Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux.
Ciclo de vida das Actividades.
Paralelización de tarefas: AsyncTask
Serialización/Deserialización de datos, Fragments e Parcelables
Services
Content Providers, Content Resolvers, Loaders
Recycler View
Apps, procesos e threads: IPC en Android
Android Binder
Xeolocalización
Almacenamento
Multimedia
Patróns arquitecturais de software aplicables ós dispositivos móbiles: MVC e as súas variantes. |
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia |
Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados.
Patróns: Publisher/Subscriber, Active Object, Monitor Object, Half/Sync-Half-Async e Thread Pool.
Aplicación a Android |
Sensorización en plataformas móbiles |
Introducción á sensorización en plataformas móbiles.
Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores.
Manexo de sensores en Android. |