Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A11 |
Capacidade de deseñar e desenvolver sistemas, aplicacións e servizos informáticos en sistemas encaixados e ubicuos. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B5 |
Habilidades de xestión da información. |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade). |
B10 |
Capacidade para proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos e instalacións en todos os ámbitos da enxeñaría informática |
B13 |
Capacidade para o modelado matemático, cálculo e simulación en centros tecnolóxicos e de enxeñaría de empresa, particularmente en tarefas de investigación, desenvolvemento e innovación en todos os ámbitos relacionados coa Enxeñaría en Informática |
B14 |
Capacidade para a elaboración, planificación estratéxica, dirección, coordinación e xestión técnica e económica de proxectos en todos os ámbitos da Enxeñaría en Informática seguindo criterios de calidade e ambientais |
B17 |
Capacidade para a aplicación dos coñecementos adquiridos e de resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares, sendo capaces de integrar estes coñecementos |
B21 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B22 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B23 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B25 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquisición de coñecementos para comprender, deseñar e desenvolver sistemas e servizos completos en equipos móbiles |
AP11
|
BP1 BP5 BP9 BP10 BP13 BP14 BP17 BM1 BM2 BM3 BM5
|
CP4 CP6 CP7 CP8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Introdución ás arquitecturas e plataformas móbiles |
Hardware: arquitecturas e plataformas. Arquitectura ARM.
Software: plataformas e sistemas operativos móbiles. Perspectiva histórica, ecosistema de desenvolvemento, mercado e monetización. |
Experiencia de usuario: Usabilidade e interfaces de usuario |
Introdución á usabilidade das aplicacións móbiles e á interación co usuario.
Guías de estilo e patróns de deseño de interfaces gráficas de usuario en dispositivos móbiles. Exemplos. |
Arquitectura e deseño de software en dispositivos móbiles. Aplicación a Android |
Construíndo a primeira App: entorno e ferramentas de desenvolvemento e depuración.
Compoñentes dunha app.
Relación entre apps, a máquina virtual e os procesos Linux.
Ciclo de vida das Actividades.
Paralelización de tarefas: AsyncTask
Serialización/Deserialización de datos, Fragments e Parcelables
Services
Content Providers, Content Resolvers, Loaders
Recycler View
Apps, procesos e threads: IPC en Android
Android Binder
Xeolocalización
Almacenamento
Multimedia
Patróns arquitecturais de software aplicables ós dispositivos móbiles: MVC e as súas variantes. |
Programación dirixida por eventos e xestión da concurrencia |
Programación dirixida por eventos. Conceptos avanzados.
Patróns: Publisher/Subscriber, Active Object, Monitor Object, Half/Sync-Half-Async e Thread Pool.
Aplicación a Android |
Aplicacións nativas, baseadas en web e híbridas |
Desenvolvemento de aplicacións web móbiles.
Desenvolvemento de aplicacións móbiles híbridas.
Frameworks de desenvolvemento. |
Sensorización en plataformas móbiles |
Introducción á sensorización en plataformas móbiles.
Conceptos básicos de sensores e tipos de sensores.
Manexo de sensores en Android. |
Pantallas e Mobile HMI |
Pantallas nos dispositivos móbiles. Tipos e tecnoloxías empregadas.
Mobile HMI. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A11 B5 B10 B13 B14 B17 B21 B25 C4 C6 C7 C8 |
21 |
33 |
54 |
Prácticas a través de TIC |
A11 B1 B5 B9 B10 B13 B14 B22 B23 |
26 |
52 |
78 |
Proba obxectiva |
B1 B17 B22 B23 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
14 |
0 |
14 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición dos contidos da materia. |
Prácticas a través de TIC |
Prácticas para desenvolver os conceptos adquiridos nas clases maxistrais. |
Proba obxectiva |
Valoración dos coñecementos adquiridos en toda a asignatura: prácticas e teoría. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
O profesor realizará tutorías e guiará a posta en marcha das prácticas.
Alumnos matriculados a tempo parcial: non se esixirá a asistencia ás prácticas e faranse flexibles as datas de entrega e defensa das mesmas. Asemade, os horarios de titorías poderán adaptarse segundo as necesidades dos ditos alumnos matriculados a tempo parcial. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
A11 B1 B5 B9 B10 B13 B14 B22 B23 |
Valoración dos resultados e coñecementos obtidos nas prácticas desenvolvidas. |
60 |
Proba obxectiva |
B1 B17 B22 B23 |
Valoración das competencias asimiladas na materia. |
40 |
|
Observacións avaliación |
As prácticas consistirán en exemplos de aplicación da teoría vista nas sesións maxistrais. A súa valoración farase de xeito continuado, ó remate dos prazos indicados. Estas prácticas poderán substituírse por unha única aplicación móbil ou traballo proposto e desenvolto polo propio estudante. A proba obxetiva dividirase nunha parte orientada a valorar o nivel de asimilación dos resultados das prácticas e en outra a valorar o nivel de coñecementos xerais adquiridos na materia. Alumnos matriculados a tempo parcial: non se esixirá a asistencia ás prácticas e faranse flexibles as datas de entrega das mesmas.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|