Datos Identificativos 2018/19
Asignatura (*) Neuroenxeñaría e innovación en neurociencia Código 614522016
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Segundo Optativa 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias Biomédicas, Medicina e Fisioterapia
Coordinación
Rouco Maseda, Jose
Correo electrónico
jose.rouco@udc.es
Profesorado
Cudeiro Mazaira, F.Javier
Gonzalez Penedo, Manuel
Rivadulla Fernandez, Juan Casto
Rouco Maseda, Jose
Correo electrónico
javier.cudeiro@udc.es
manuel.gpenedo@udc.es
casto.rivadulla@udc.es
jose.rouco@udc.es
Web http://moodle.udc.es
Descrición xeral Nesta materia o alumno coñecerá os últimos avances na tecnoloxía de interfaz home-máquina e que tipo de datos son analizados neste tipo de sistemas


Competencias
COMPETENCIAS / RESULTADOS DO TíTULO
TipoA Código  
TipoB Código  
TipoC Código  

Obxectivos de aprendizaxe

Contidos
Temas Subtemas
Tema 1. Unha ventá ao cerebro: Novas Tecnoloxías na exploración e estimulación cerebral. .
Tema 2. Interfaces Home-Máquina (Brain-Computer). Procesos, caracterización, avaliación de variables, recoñecemento de patróns, aprendizaxe.
Tema 3. Neuroenxeñería, prótese e interfaces home-máquina: axudando ao movemento e aos sentidos

Tema 4. Análise para a detección de cambios de estado do cerebro: predicción de eventos.

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Solución de problemas A3 B1 B3 B5 B6 B8 C3 C6 8 16 24
Presentación oral A1 B1 B4 B5 C1 C3 C6 C7 C8 2 10 12
Eventos científicos e/ou divulgativos A1 A7 B3 B4 2 2 4
Proba obxectiva A1 A3 B1 B2 B4 C1 2 16 18
Sesión maxistral A1 A2 A3 A7 B1 B2 B7 C6 7 7 14
 
Atención personalizada 3 0 3
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
Presentación oral Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Eventos científicos e/ou divulgativos Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo.
Proba obxectiva Examen sobre os contidos da materia
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia

Atención personalizada
Metodoloxías
Presentación oral
Descrición
O estudante terá apoio a través de titorías personalizadas durante o proceso de preparación da exposición

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Presentación oral A1 B1 B4 B5 C1 C3 C6 C7 C8 Grado de elaboración da proposta
Claridade expositiva
Capacidade de reflexión
20
Sesión maxistral A1 A2 A3 A7 B1 B2 B7 C6 Asistencia e participación 10
Solución de problemas A3 B1 B3 B5 B6 B8 C3 C6 Participación na aula
Entrega de cuadernillo
20
Proba obxectiva A1 A3 B1 B2 B4 C1 Avaliación dos coñecementos
50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria



Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías