Competencias |
COMPETENCIAS / RESULTADOS DO TíTULO |
TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
CE1 - Capacidade para coñecer o eido de aplicación da bioinformática e os seus aspectos más importantes |
|
AP2 |
CE2 - Definir, avaliar e seleccionar a arquitectura e o software máis axeitado para resolver un problema no campo da Bioinformática |
|
AP3 |
CE3 - Analizar , deseñar , desenvolver, implementar , verificar e documentar solucións software eficientes sobre a base dun coñecemento adecuado das teorías, modelos e técnicas actuais no eido da Bioinformática |
|
AP7 |
CE7 - Capacidade para identificar a aplicabilidade do uso da bioinformática ao ámbito clínico |
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
CB6 – Posuír e comprender o coñecemento que fornecen unha base ou oportunidade de orixinalidade no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BP2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BP3 |
CB8 – Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e xestionar a complexidade de formular xuízos en base a información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
BP4 |
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e principios subxacentes a públicos especializados e non especializados, de xeito claro e inequívoco |
|
BP5 |
CB10 – Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá de ser en gran parte auto-orientado ou autónomo. |
|
BP6 |
CG1 - Buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo |
|
BP7 |
CG2 - Manter e estender enfoques teóricos fundados para permitir a introdución i explotación de tecnoloxías novas e avanzadas |
|
BP8 |
CG3 - Ser capaz de traballar en equipa, en especial de carácter interdisciplinar |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
CT1 - Expresarse correctamente, tanto de xeito oral como escrito, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
CP3 |
CT3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
|
CP6 |
CT6 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñibles para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
|
CP7 |
CT7 - Manter e asentar estratexias encamiñadas a actualización científica como criterio de mellora profesional. |
|
CP8 |
CT8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Obxectivos de aprendizaxe |
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Tema 1. Unha ventá ao cerebro: Novas Tecnoloxías na exploración e estimulación cerebral. |
.
|
Tema 2. Interfaces Home-Máquina (Brain-Computer). Procesos, caracterización, avaliación de variables, recoñecemento de patróns, aprendizaxe.
|
|
Tema 3. Neuroenxeñería, prótese e interfaces home-máquina: axudando ao movemento e aos sentidos
|
|
Tema 4. Análise para a detección de cambios de estado do cerebro: predicción de eventos. |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A3 B1 B3 B5 B6 B8 C3 C6 |
8 |
16 |
24 |
Presentación oral |
A1 B1 B4 B5 C1 C3 C6 C7 C8 |
2 |
10 |
12 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
A1 A7 B3 B4 |
2 |
2 |
4 |
Proba obxectiva |
A1 A3 B1 B2 B4 C1 |
2 |
16 |
18 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A7 B1 B2 B7 C6 |
7 |
7 |
14 |
|
Atención personalizada |
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Presentación oral |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Actividades realizadas polo alumnado que implican a asistencia e/ou participación en eventos científicos e/ou divulgativos (congresos, xornadas, simposios, cursos, seminarios, conferencias, exposicións, etc.) co obxectivo de profundar no coñecemento de temas de estudo relacionados coa materia. Estas actividades proporcionan ao alumnado coñecementos e experiencias actuais que incorporan as últimas novidades referentes a un determinado ámbito de estudo. |
Proba obxectiva |
Examen sobre os contidos da materia |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
|
Descrición |
O estudante terá apoio a través de titorías personalizadas durante o proceso de preparación da exposición |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A1 B1 B4 B5 C1 C3 C6 C7 C8 |
Grado de elaboración da proposta
Claridade expositiva
Capacidade de reflexión |
20 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A7 B1 B2 B7 C6 |
Asistencia e participación |
10 |
Solución de problemas |
A3 B1 B3 B5 B6 B8 C3 C6 |
Participación na aula
Entrega de cuadernillo |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A3 B1 B2 B4 C1 |
Avaliación dos coñecementos
|
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|