Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer as funcións e reponsabilidades no entorno marítimo. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM4 CM6 CM9
|
Coñecer os xeitos de explotación do buque e as aseguradoras. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Coñecer as implicacóns que esixe o cumplimento dos diversos sistemas de xestión. |
AM9 AM10 AM16 AM17
|
BM1 BM2 BM3 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11
|
CM1 CM2 CM4 CM6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Tipos de buques |
1. Buques civís
1.1 Buques mercantes. Os seus tipos
1.2 Buques e artefactos especiais. Os seus tipos
1.3 Buques pesqueiros. Os seus tipos
1.4 Buques e artefactos de servizos. Os seus tipos
1.5 Buques deportivos e de recreo. Os seus tipos
1.6 Sistemas OFF-SHORE. Os seus tipos
2. Buques de guerra
2.1 Buques de combate de superficie. Os seus tipos
2.2 Submarinos. Os seus tipos
2.3 Buques auxiliares. Os seus tipos |
2. Documentos do buque |
2.1 Introdución
2.2 Tipos de Certificados
2.3 Documentación Obrigatoria
2.4 Documentación Facultativa
2.5 Certificados Opcionais |
3. Asteleiro e proceso de construción |
3.1 Proxecto do buque. Fases
3.2 Proxecto Conceptual
3.3 Proxecto Preliminar
3.4 Proxecto Contractual
3.5 Proxecto de Clasificación
3.6 Proxecto de Construción ou desenvolvemento final do Proxecto |
4. Mantemento e proceso de construción |
4.1 Definicións
4.2 Obxectivos do Mantemento
4.3 Técnicas do Mantemento
4.4 Organización do Mantemento nos buques
4.5 O Mantemento no Negocio Marítimo
4.6 Influencia nos Contratos de Transporte
4.7 Deterioro das condicións de funcionamento
4.8 Reparacións e varadas
4.9 Xestión económica da reparación e varada
5.10 Xestión no astaleiro
|
5. Contrato de construción dos buques |
5.1 Estipulacións
5.1.1 Obxecto do contrato
5.1.2 Descrición
5.1.3 Número de construción no astaleiro
5.1.4 Inscrición e clasificación no astaleiro
5.1.5 Resolución da Sociedade Clasificadora nos temas de Clasificación
5.1.6 Subcontratistas
5.2 Inspeción e aprobación
5.2.1 Inspección da construción
5.2.2 Aprobacións
5.2.3 Responsabilidades do constructor
5.2.4 Responsabilidades dos provedores
5.2.5 Responsabilidades do Armador
5.3 Modificacións
5.3.1 Modificacións do Armador
5.3.2 Modificacións por Organismos e Sociedade de Clasificación
5.3.3 Pago da Revisión de Prezo
5.3.4 Información necesaria en todo intre
5.4 Probas
5.4.1 Xeral
5.4.2 Probas de Mar e outras probas
5.4.3 Consumibeis sobrantes
5.5 Grarantías de velocidade, peso morto e consumo específico do motor principal
5.5.1 Velocidade
5.5.2 Peso morto
5.5.3 Consumo específico |
7. STCW:
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. |
7.1 Cadro A-III/2 del Convenio STCW.
Especificación das normas mínimas de competencia aplicables aos Xefes de Máquinas e Primeiros Oficiais de Máquinas de buques cuxa máquina propulsora principal teña unha potencia igual ou superior aos 3000 kW. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
8 |
32 |
40 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
4 |
12 |
16 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
9 |
0 |
9 |
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
8 |
0 |
8 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Serán propostos uns traballos co fin de promover a apredizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor en diversos escenarios, tanto académicos como profesionáis. |
Estudo de casos |
Se valorará a comprensión dos alumnos aos distintos problemas que o profesor propondrá cara a ser resoltos na clase por grupos de estudantes a través de métodos de discusión, sempre tendo en conta que teñen que chegar a decisións razoadas a través de procesos de discusión. |
Presentación oral |
Exposición oral na que se procura ter un proceso de ensino-aprendizaxe a través da que o alumnado ten que interactuar dun xeito ordeado co profesor, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos e conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
Traballos tutelados |
Estudo de casos |
Presentación oral |
|
Descrición |
Atenderanse as consultas e dúbidas que xurdan para a superación da asignatura.
Inclúense tamén as revisións de exames. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Proba escrita para a avaliación do aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non as corectas. Con esta proba se pode avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
30 |
Traballos tutelados |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
Presentación, en tempo e forma, dos traballos propostos. Esta avaliación e o número de traballos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
35 |
Estudo de casos |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Poranse exemplos prácticos pra o seu estudo comparativo. Esta avaliación e o número de casos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
20 |
Presentación oral |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Os alumnos presentarán, oralmente, os seus traballos ante os seus compañeiros, de xeito que se abra un debate sobre posibles melloras de cada ún deles. |
15 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW,
e recollido no sistema de garantía de calidade, teránse en conta na
hora de diseñar e realizar a avaliación.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo
parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo
establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS
ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017): - Asistencia/participación nas actividades de clase mínima: 50 %, quedando exenta a asistencia as clases maxistrales
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Juan Antonio Cañas Madueño. 2009. Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Sección de publicaciones Universidad de Córdoba. ISBN 978-84-7801-975-5.
María Luz martín Peña. 2003. Dirección de la Producción. Madrid. Pearson. Prentice hall. ISBN 84-205-4023-4 |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Por ser uhna materia optativa do Master, implica ter cursado o Grado; non se require ningún requisito previo adicional. |
|