Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
AM2
|
|
|
Efectuar as operacións de combustible e lastre, a nivel de xestión. |
AM3
|
|
|
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
AM6
|
|
|
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
AM8
|
|
|
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
AM9
|
|
|
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
AM10
|
|
|
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
AM14
|
|
|
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
AM16
|
|
|
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
AM17
|
|
|
Planificar e programar un proxecto no ámbito de investigación operativa e controlar a súa execución e futuro mantemento estimando a influencia dos costos de explotación durante o ciclo de vida para especificar as condicións óptimas de eficiencia e seguridade. Xestionar inventarios. |
AM18
|
|
|
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación |
AM19
|
|
|
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
AM20
|
|
|
Capacidade para detectar necesidades de mellora e innovar sistemas enerxéticos buscando alternativas viables aos sistemas convencionais e implementar cos métodos, técnicas e tecnoloxías emerxentes máis eficientes para o apoio, asistencia e supervisión da Enxeñaría Mariña. |
AM24
|
|
|
Aprender a aprender.
Resolver problemas de forma efectiva.
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM10 BM11 BM12 BM13 BM14 BM15 BM16
|
CM5 CM6 CM9
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CM3 CM7
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
CM1
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1.-Tipos e aplicacións dos intercambiadores de calor
|
1.1 Disposición de fluxos
1.2 Aplicacións |
2.-Deseño térmico e hidráulico de intercambiadores de calor
|
2.1 Fabricación
2.2 Transferencia de calor e fluxo.
2.3 Estimación de funcionamento |
3.- Propiedades mecánicas.
|
3.1 Efectos da presión
3.2 Expansión térmica
3.3 Vibración e ruido |
4.- Mantemento e operación.
Normativa. |
4.1 Fallos máis frecuentes
4.2 Estratexias de Mantemento
4.3 Pruebas e operación
4.4. TEMA Standards
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A3 A6 A8 A9 A10 A14 A19 B1 B2 B7 B11 B14 |
14 |
14 |
28 |
Solución de problemas |
A14 A19 A24 B1 B13 B14 C7 C9 |
7 |
14 |
21 |
Traballos tutelados |
A16 A17 A18 A20 A24 B5 B6 B7 B11 B12 C3 C5 C6 C7 |
7 |
7 |
14 |
Proba obxectiva |
A20 B2 B3 B4 B10 B14 B15 B16 C1 C9 |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Realizarase a explicación detallada dos contidos da materia e que se distribúen en temas. O alumno contará en todo momento cunha copia mecanografiada do tema a tratar en cada sesión maxistral. Foméntase a participación en clase, a través de comentarios que relacionan os contidos teóricos con experiencias da vida real. |
Solución de problemas |
Resolveranse exercicios propostos, permitindo a aplicación dos modelos matemáticos máis axeitados a cada caso, incluíndo manexo de software, aplicación das hipóteses máis axeitadas, relación cos contidos teóricos desenvolvidos nas sesións maxistrais e vinculación co exercicio profesional |
Traballos tutelados |
Resolución de problemas de maiores esixencias que os resoltos en clase ou de temas de especial relevancia. |
Proba obxectiva |
Valórase o grao de coñecemento adquirido sobre a materia en cuestión, tendo en consideración tanto a parte teórica como de problemas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Trátase de orientar ao alumno naquelas cuestións relativas á materia impartida e que resulten de especial dificultade para a súa comprensión. Tamén se inclúen as correspondentes revisións de exames. As canles de información e contacto serán a Facultade Virtual e as tutorías individualizadas que se desenvolven durante a semana. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A2 A3 A6 A8 A9 A10 A14 A19 B1 B2 B7 B11 B14 |
Aasistencia ás sesións presenciais computará dentro da nota final. |
10 |
Solución de problemas |
A14 A19 A24 B1 B13 B14 C7 C9 |
Resolución de problemas, se é posible, con software |
10 |
Proba obxectiva |
A20 B2 B3 B4 B10 B14 B15 B16 C1 C9 |
Avaliación de coñecementos e comprensión dos contidos
básicos da materia, considerando as habilidades e destrezas do alumno, as súas estratexias e formulacións na resolución de problemas.
Valorarase expresamente o grao de evolución do alumno e a súa capacidade para analizar, axuizar e resolver problemas puntuais, requiríndose unha formación teóricopráctica
equilibrada.
Cada proba parcial (como mínimo dous parciais) achegará un 35% e a proba obxectiva global (nota media
de ambas) reportará un 70% do total da avaliación da materia
|
70 |
Traballos tutelados |
A16 A17 A18 A20 A24 B5 B6 B7 B11 B12 C3 C5 C6 C7 |
Presentación e defensa dos traballos realizados. Valorarase estrutura, pulcritude, método expositivo e orixinalidade. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Formularase un exame final para aqueles alumnos que non participen da avaliación continua da materia ao longo do curso (o seu cumprimento requirirá un mínimo de 80% de asistencias e ter entregado un 85% dos traballos propostos ao grupo ou individualmente).Permite avaliar e comprobar os resultados esperados en canto ao contido global da materia e verificar o grao de alcance dos obxectivos propostos. O exame final global, como avaliación única, consistirá nunha proba composta de dúas partes:a) teórica (50%); b) práctica (50%); con valoración independente, nas que será necesario obter un mínimo de 3 puntos en cada unha para os efectos de media. Os criterios de avaliación contemplados no cuadroA-III/2 do Código STCW, e recollido no Sistema de Garantía de Calidade, tendranse en conta a hora de deseñar e realizar a evaliación. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017): - Asistencia/participación nas actividades de clase mínima: 40% - Cualificación: a) Elaboración traballos: ata o 80% c) Solución de problemas: ata o 80% b) Exame escrito sobre os contidos da materia:ata o 100 % d) Outras metodoloxías que se consideren: ata o 100%
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Fraas, Arthur P. (1980). Heat exchanger desing. New York : John Wiley & Sons
Kadaç, Sadik (2002). Heat exchangers selection, rating and thermal design. Boca Raton : CRC Press
Andreone, Carl F. (1997). Tubular heat exchanger inspection, maintenance, and repair. New York : McGraw-Hill |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|