Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecementos da enxeñaría e planificación do transporte, funcións e modos de transporte, o transporte urbano, a xestión dos servizos públicos de transporte, a demanda, os custos, a loxística e o financiamento das infraestruturas e os servizos de transporte.
Capacidade de planificación, xestión e explotación de infraestruturas relacionadas coa enxeñaría civil. |
AM1 AM2 AM3 AM5 AM6 AM8 AM10 AM38 AM42 AM43 AM44 AM45
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9 BM10 BM11 BM13 BM14 BM15 BM16 BM17 BM18 BM19
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8 CM9 CM11 CM12 CM13 CM15
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. O transporte. Funcións e política de transportes. |
|
2. Regulación e xestión dos modos de transporte |
|
3. Mobilidade urbana e metropolitana |
|
4. Loxística |
|
5. Planificación do transporte |
|
6. Demanda de transporte |
|
7. Toma de datos |
|
8. Análise de demanda |
|
9. Custos do transporte |
|
10. Financiamento de infraestruturas e servizos |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A5 |
1 |
0 |
1 |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B1 B2 B3 B6 B7 B10 B19 B13 B14 B15 B16 C4 C6 C7 C8 |
14 |
17.5 |
31.5 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B19 B13 B14 B15 B16 B18 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
10 |
10 |
20 |
Prácticas de laboratorio |
A5 A6 A8 A10 A42 A44 A45 B1 B2 B3 B4 B10 B19 B13 C3 C6 C7 |
4 |
6 |
10 |
Obradoiro |
A1 A2 A5 A6 A8 A10 A42 A44 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B19 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C11 C12 C13 C15 |
10 |
10 |
20 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B19 B13 B14 B15 B16 B18 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
4 |
24 |
28 |
Proba de ensaio |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B19 B14 C1 C6 C8 |
2 |
0 |
2 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Presentación dos contidos, metodoloxías, competencias traballadas e sistema de avaliación da materia. |
Sesión maxistral |
Comprenderá dous tipos de sesións:
Lección maxistral: Consiste na presentación dun tema estruturado loxicamente coa finalidade de facilitar información organizada seguindo uns criterios adecuados cun obxectivo determinado. Esta metodoloxía céntrase fundamentalmente na exposición oral por parte do profesorado dos contidos sobre a materia obxecto de estudo.
Clase expositiva participativa: A clase expositiva participativa incorpora elementos de participación e intervención do estudante, mediante actividades de curta duración na aula, combinadas co método expositivo da lección maxistral. As posibilidades son variadas, e entre elas destacan as preguntas directas, as exposicións do estudante sobre temas determinados, a resolución de problemas vinculados coa formulación teórica exposto, e os debates e presentacións realizadas polos estudantes. |
Solución de problemas |
Aprendizaxe baseada en problemas: Método de aprendizaxe que ten como punto de partida un problema deseñado polo profesorado que o estudante debe resolver ou no que o estudante leva a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, o deseño e a realización dunha serie de actividades. Compútase nesta modalidade a parte do tempo en que o estudante vai ter soporte presencial por parte do profesor. Unha boa parte do tempo dedicado aos
problemas e proxectos vai ser traballo autónomo. A aprendizaxe por descubrimento é a base destes métodos. A información de partida fornecida polo profesor é incompleta e o estudante debe completala mediante o estudo das fontes adecuadas. A solución non debe ser única. |
Prácticas de laboratorio |
A práctica de laboratorio consiste nun traballo experimental nunha contorna de traballo con instrumentación real ou de simulación que cumpre unha misión fundamentalmente integradora dos coñecementos adquiridos a través doutras metodoloxías, mediante o estudo de casos, a aprendizaxe das técnicas de medida e de deseño e a experimentación en contornas de aplicación reais. |
Obradoiro |
Sistema de traballo cooperativo: Enfoque interactivo da organización do traballo na aula e fóra dela, no cal o estudante é responsable da propia aprendizaxe e da aprendizaxe dos compañeiros nunha situación de corresponsabilidade para conseguir obxectivos comúns. Inclúe sesións presenciais con apoio do profesor. |
Traballos tutelados |
Participa de dúas metodoloxías:
Traballo autónomo: Situacións en que se pide ao estudante que desenvolva as solucións adecuadas ou correctas mediante a exercitación de rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de procedementos de transformación da información dispoñible e a interpretación dos resultados. Esta modalidade dá soporte a todas as demais, é dicir, o estudante vai dedicar unha gran parte do
seu tempo (da orde do 50 % dos créditos ECTS) ao traballo persoal e en grupo para afianzar e completar a información recollida nas clases expositivas e participativas e para completar os problemas, cálculos, informes, etc. que resulten da súa actividade nas prácticas de laboratorio e as sesións de problemas e proxectos con soporte do profesor.
Aprendizaxe baseada en problemas/proxectos: Método de aprendizaxe que ten como punto de partida un problema deseñado polo profesorado que o estudante debe resolver ou no que o estudante leva a cabo un proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou abordar unha tarefa mediante a planificación, o deseño e a realización dunha serie de actividades. Compútase nesta modalidade a parte do tempo en que o estudante vai ter soporte presencial por parte do profesor. Unha boa parte do tempo dedicado aos
problemas e proxectos vai ser traballo autónomo. A aprendizaxe por descubrimento é a base destes métodos. A información de partida fornecida polo profesor é incompleta e o estudante debe completala mediante o estudo das fontes adecuadas. A solución non debe ser única. |
Proba de ensaio |
Proba destinada á avaliación de parte das competencias a adquirir na materia, que se expón no apartado correspondente. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Ademais da solución de problemas nas sesións específicas dedicadas a esta actividade, exponse a atención personalizada para resolver as dúbidas individuais que calquera dos estudantes poida ter sobre os problemas resoltos ou calquera das cuestións teóricas expostas na materia. Por outra banda, a atención personalizada constitúe unha ferramenta para o apoio dos estudantes durante a realización dos traballos tutelados que se expoñan durante o curso. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de ensaio |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B19 B14 C1 C6 C8 |
Exame final da materia.
O peso desta metodoloxía poderá variar en función do número de estudantes matriculados.
Poderase esixir unha cualificación mínima na proba. |
30 |
Solución de problemas |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B19 B13 B14 B15 B16 B18 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Resolución dos problemas expostos. O peso desta metodoloxía poderá variar en función do número de estudantes matriculados.
Poderase esixir unha cualificación mínima en cada problema. |
35 |
Traballos tutelados |
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A10 A38 A42 A43 A44 A45 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B19 B13 B14 B15 B16 B18 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Entrega e, no seu caso, presentación dos traballos expostos. O peso desta metodoloxía poderá variar en función do número de estudantes matriculados.
Poderase esixir unha cualificación mínima en cada traballo. |
35 |
|
Observacións avaliación |
Ao
comezo das clases detallaranse, no seu caso, as variacións nos mecanismos de
avaliación que se aplicarán, unha vez coñecido o número de estudantes da
materia. A.-
Alumnos con matrícula a tempo completo A
porcentaxe mínima esixida de asistencia ás clases é do 75%. A asistencia
controlarase mediante a firma do alumno na folla de control. Na
avaliación da materia o exame terá un peso do 30% (detallaranse os contidos que
se avaliarán con esta metodoloxía), os problemas e traballos individuais un 50%
e os problemas e traballos realizados en grupo un 20%. Para
os alumnos a tempo completo que non cumpran coa porcentaxe mínima esixida de
asistencia, a avaliación basearase só e exclusivamente nun exame final
específico sobre a materia impartida no curso. B.-
Alumnos con matrícula a tempo parcial Os
estudantes con matrícula a tempo parcial que non poidan asistir ás clases
deberán poñerse en contacto cos profesores ao comezo do curso para establecer
unha metodoloxía de avaliación alternativa.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Incluirase a bibliografía específica ao final dos apuntamentos de cada tema. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Explotación de sistemas de transporte/632514042 | Planificación do transporte/632514043 | Loxística/632514044 |
|
|