Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Define concepts, principles, theories and specialized facts of different areas of chemistry. |
A2 |
Suggest alternatives for solving complex chemical problems related to the different areas of chemistry. |
A5 |
Properly assess risks and environmental and socioeconomic impacts associated with special chemicals |
A6 |
Design processes involving the treatment or disposal of hazardous chemicals |
A9 |
Promote innovation and entrepreneurship in the chemical industry and in research. |
B4 |
Students should be able to communicate their conclusions, and the knowledge and the reasons that support them to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous manner |
B5 |
Students must possess learning skills to allow them to continue studying in a way that will have to be largely self-directed or autonomous. |
B6 |
Innovate in the different areas of chemistry, demonstrating initiative and entrepreneurship |
B8 |
Evaluate responsibility in the management of information and knowledge in the field of Industrial Chemistry and Chemical Research |
B9 |
Demonstrate ability to analyze, describe, organize, plan and manage projects |
B10 |
Use of scientific terminology in English to explain the experimental results in the context of the chemical profession |
B11 |
Apply correctly the new technologies to gather and organize the information to solve problems in the professional activity. |
B12 |
Being able to work in a team and adapt to multidisciplinary teams. |
C1 |
CT1 - Elaborar, escribir e defender publicamente informes de carácter científico e técnico |
C2 |
CT2 - Traballar en equipo e adaptarse a equipos multidisciplinares. |
C3 |
CT3 - Traballar con autonomía e eficiencia na práctica diaria da investigación ou da actividade profesional. |
C4 |
CT4 - Apreciar o valor da calidade e mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional. |
C5 |
CT5 - Demostrar unha actitude de respecto polas opinións, valores, comportamentos e prácticas doutros |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer os fundamentos do control de procesos
Coñecer as estratexias básicas e avanzadas de control de procesos.
Coñecer a instrumentación de procesos e saber seleccionar o instrumento máis axeitado para unha aplicación
concreta.
Coñecer os fundamentos da automatización dos procesos analíticos. |
AC1
|
BC8 BC9 BC10 BC11 BC12
|
|
• Adquirir dunha forma completa e integrada os aspectos relacionados cós analizadores de procesos de aplicación industrial, tanto dende un punto de vista teórico como práctico.
• Ser capaz de seleccionar o tipo de analizador en liña máis axeitado en cada caso.
• Formar técnicos na xestión e no control de procesos. |
AC2 AC5 AC6 AC9
|
BC4 BC5 BC6
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
BLOQUE I: Instrumentación e Control de Procesos
|
Tema 1. Introdución ó control de procesos químicos
Tema 2. Dinámica de procesos
Tema 3. Control por realimentación: controladores PID
Tema 4. Sistemas de control avanzado
Tema 5. Instrumentación de procesos |
BLOQUE II: Automatización de Procesos |
Tema 6. Introdución á automatización en Química Analítica
Tema 7. Automatización integral: analizadores de procesos |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Seminar |
A5 A6 A9 B4 B6 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 |
12 |
24 |
36 |
Mixed objective/subjective test |
A1 |
2 |
0 |
2 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 B5 |
9 |
27 |
36 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Seminar |
MD2Seminarios realizados co profesorado propio do Máster, o con profesionais invitados da empresa, a administración o doutras universidades. Sesións interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinións cós alumnos.
MD3. Seminarios realizados co profesorado propio do Máster, o con profesionais invitados da empresa, a administración o doutras universidades. Sesións interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinións cós alumnos.
MD4. Resolución de exercicios prácticos (problemas, cuestións tipo test, interpretación e procesamento da información, avaliación de publicacións científicas, etc.).
MD5. Titorías individuais ou en grupo reducido.
MD6. Realización de traballos, tanto individualmente, como en grupo, sobre temas científicos relacionados coas distintas materias do Máster.
MD7. Exposición oral de traballos, informes, etc., incluíndo debate con profesores e alumnos.
MD8. Utilización de programas informáticos especializados e internet. Soporte docente on-line (Campus Virtual).
MD10. Estudo persoal basado nas diferentes fontes de información. |
Mixed objective/subjective test |
Proba mixta de concenptos vistos no curso |
Guest lecture / keynote speech |
MD1. Clases presenciais teóricas. Clases expositivas (utilización de pizarra, ordenador, canón), complementadas coas ferramentas propias da docencia virtual. |
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A1 |
Avaliación dos conceptos adquiridos no curso |
60 |
Seminar |
A5 A6 A9 B4 B6 B8 B9 B10 B11 B12 C1 C2 C3 C4 C5 |
MD3. Seminarios realizados co profesorado propio do Máster, o con profesionais invitados da empresa, a administración o doutras universidades. Sesións interactivas relacionadas coas distintas materias con debates e intercambio de opinións cós alumnos.
MD4. Resolución de exercicios prácticos (problemas, cuestións tipo test, interpretación e procesamento da información, avaliación de publicacións científicas, etc.).
MD5. Titorías individuais ou en grupo reducido.
MD6. Realización de traballos, tanto individualmente, como en grupo, sobre temas científicos relacionados coas distintas materias do Máster.
MD7. Exposición oral de traballos, informes, etc., incluíndo debate con profesores e alumnos.
MD8. Utilización de programas informáticos especializados e internet. Soporte docente on-line (Campus Virtual).
MD10. Estudo persoal basado nas diferentes fontes de información. |
30 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 B5 |
MD1. Clases presenciais teóricas. Clases expositivas (utilización de pizarra, ordenador, canón), complementadas coas ferramentas propias da docencia virtual. |
10 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Bibliografía básica Ollero de Castro, P., Fernández Camacho, E. (1999). Control e instrumentación de procesos químicos. Editorial Síntesis. Madrid, España. Valcárcel, M., Cárdenas, M.S. (2000). Automatización y miniaturización en Química Analítica. Springer-Verlag Ibérica, S.A. Barcelona. Bibliografía complementaria Banica, F. G. (2012). Chemical Sensors and Biosensors: fundamentals and applications. Wiley, Reino Unido. Cela, R. (1994). Quimiometría Práctica. Universidad de Santiago de Compostela. Santiago de Compostela. Marlin, T.E. (2000). Process control: designing processes and control systems for dynamic performance. 2nd edition. Mc Graw Hill, USA. Skoog, D.A., Crouch, S. R., Holler, F. J. (2008). Principios de análisis instrumental. Cengage Learning, México. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
<p>Recoméndase a asistencia a clase, o uso da aplicación USC Campus Virtual da materia e o uso de titorías para resolver as dúbidas que xurdan</p> |
|