Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A11 |
Capacidade de deseñar e desenvolver sistemas, aplicacións e servizos informáticos en sistemas encaixados e ubicuos. |
B1 |
Capacidade de resolución de problemas. |
B5 |
Habilidades de xestión da información. |
B9 |
Capacidade para xerar novas ideas (creatividade). |
B10 |
Capacidade para proxectar, calcular e deseñar produtos, procesos e instalacións en todos os ámbitos da enxeñaría informática |
B13 |
Capacidade para o modelado matemático, cálculo e simulación en centros tecnolóxicos e de enxeñaría de empresa, particularmente en tarefas de investigación, desenvolvemento e innovación en todos os ámbitos relacionados coa Enxeñaría en Informática |
B14 |
Capacidade para a elaboración, planificación estratéxica, dirección, coordinación e xestión técnica e económica de proxectos en todos os ámbitos da Enxeñaría en Informática seguindo criterios de calidade e ambientais |
B17 |
Capacidade para a aplicación dos coñecementos adquiridos e de resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares, sendo capaces de integrar estes coñecementos |
B21 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B22 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B23 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B25 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Understand, design and develop systems and services for mobile devices.
|
AJ11
|
BJ1 BJ5 BJ9 BJ10 BJ13 BJ14 BJ17 BC1 BC2 BC3 BC5
|
CJ4 CJ6 CJ7 CJ8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introduction to mobile architectures and platforms |
Hardware: architectures and platforms. ARM architecture.
Software: platforms and mobile operative systems. Historic perspective, development ecosystem, market and monetization. |
User experience: Usability and user interfaces |
Introduction to mobile app and user interface usability
Style guides and design pattern for graphic user interfaces for mobile devices. Examples. |
Mobile device architecture and software design. Application to Android |
Building a first app: environment and development and debugging tools
App components
Relationship among apps, virtual machines and Linux processes
Activity Life-cycle
Task parallelization: AsyncTask
Data serialization/deserialization, Fragments and Parcelables
Services
Content Providers, Content Resolvers, Loaders
Recycler View
Apps, processes and threads: IPC in Android
Android Binder
Geolocation
Storage
Multimedia
Mobile device software patterns: MVC and its versions |
Event-guided programming and concurrency management |
Event-guided programming. Advanced concepts
Patterns: Publisher/Subscriber, Active Object, Monitor Object, Half/Sync-Half-Async and Thread Pool.
Application to Android |
Web based, hybrid and native applications |
Mobile web application development
Hybrid mobile application development
Development frameworks |
Mobile platform sensing |
Transducers
Mobile displays. Types and technologies
Mobile HMI |
Pantallas e Mobile HMI |
Pantallas nos dispositivos móbiles. Tipos e tecnoloxías empregadas.
Mobile HMI. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A11 B5 B10 B13 B14 B17 B21 B25 C4 C6 C7 C8 |
21 |
33 |
54 |
ICT practicals |
A11 B1 B5 B9 B10 B13 B14 B22 B23 |
26 |
52 |
78 |
Objective test |
B1 B17 B22 B23 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
14 |
0 |
14 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Lectures on the content of the subject |
ICT practicals |
ICT practicals to put in practice the concepts learned on the lectures |
Objective test |
Test to assess the learned practical and theoretical concepts
|
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
|
Description |
The professor will tutor the students and will guide them during the practical lessons.
Part-time students: it will not be required the attendance to the practical lessons, which will be flexible with the delivery and defence dates. In the same way, tutoring will be adapted to the scheduling restrictions of the part-time students.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
ICT practicals |
A11 B1 B5 B9 B10 B13 B14 B22 B23 |
Valoración dos resultados e coñecementos obtidos nas prácticas desenvolvidas. |
60 |
Objective test |
B1 B17 B22 B23 |
Valoración das competencias asimiladas na materia. |
40 |
|
Assessment comments |
The practical part of the subject will consist in developing practical examples about the content of the theory lessons. Its evaluation will be perform progressively, with clear deadlines. Such a practical part could be replaced with the development of a mobile application or a individual assignment. The objective test will be divided into two parts: one oriented towards evaluating the practical developments and a second one about the theoretical content. Part-time students: attendance to the practical part will not be required and its delivery will follow a flexible schedule.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|