Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Dominar nun nivel de postgrado os coñecementos, as ferramentas e os procedementos da investigación social e de mercados aplicándoos á solución de problemas e necesidades |
A2 |
Aplicar os procesos e protocolos de captación de información necesarios para observar e analizar de forma correcta e propria dun nivel avanzado o comportamento dos usuarios ou consumidores |
A3 |
Ser quen de deseñar un proceso de investigación de carácter empírico demostrando dominio no uso de técnicas de investigación cuantitativas e/ou cualitativas |
A4 |
Ser quen de discriminar a técnica de investigación axeitada ao problema plantexado |
A5 |
Ter capacidade para identificar, nun nivel de postgrado, a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
A7 |
Ser quen de xustificar unha axeitada segmentación e selección do público obxectivo |
A8 |
Ter capacidade para traballar críticamente con fontes de datos, metodoloxías e técnicas de investigación científica e ferramentas informáticas proprias da investigación social e de mercados |
A9 |
Ter capacidade para integrar e aplicar as novas tendencias en investigación social e de mercados de xeito rentable e efectivo na empresa, as administracións ou outras organizacións |
A10 |
Ser quen de redactar, presentar e defender documentos e informes de investigación social e de mercados |
B1 |
Posuer e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a cotío nun contexto de investigación |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (o multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B4 |
Que os estudiantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüedades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B7 |
Ter capacidade creativa, proactiva e emprendedora |
B9 |
Ter capacidade de analizar críticamente tanto o traballo proprio como o dos compañeiros |
B10 |
Ser quen de traballar en equipo eficaz e eficientemente |
B11 |
Ser quen de asumir responsabilidades tanto individuais como colectivas na tarefa investigadora ou profesional |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma extranxeiro |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da vida |
C6 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Identificar e explicar a relevancia dos distintos factores relacionados cos contornos sociais, os mercados e os consumidores que deben ser tidos en conta na investigación |
AC1 AC2 AC5 AC8 AC10
|
BC1 BC2 BC4
|
CC2
|
Identificar e recoñecer as ferramentas e os procedementos asociados ás técnicas cualitativas de investigación e valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver problemas de índole social |
AC1 AC2 AC4
|
BC11
|
CC1 CC3 CC6
|
Desenvolver as técnicas de traballo de campo impartidas na asignatura e ter capacidade para traballar críticamente con metodoloxías e técnicas de investigación científica de índole cualitativa |
AC1 AC2 AC3 AC4 AC7 AC8 AC9
|
BC2 BC5 BC7 BC9 BC10
|
CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Tema 1 |
Presentación de técnicas de investigación cualitativa |
Tema 2 |
Aplicación de técnicas cualitativas: A investigación documental |
Tema 3 |
Aplicación de técnicas cualitativas: A entrevista en profundidade |
Tema 4 |
Aplicación de técnicas cualitativas: O grupo de discusión |
Tema 5 |
Aplicación de técnicas cualitativas: A observación participante |
Tema 6 |
Aplicación de técnicas cualitativas: A elaboración do informe de investigación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Objective test |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B7 B9 B10 B11 C1 C2 C3 C6 C8 |
1 |
0 |
1 |
|
Personalized attention |
|
0 |
0 |
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Objective test |
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 B1 B2 B4 B5 B7 B9 B10 B11 C1 C2 C3 C6 C8 |
|
100 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Parga Dans, E., Alonso González, P. (2017). 'Marketing quality' in the food sector: Towards a critical engagement with the 'quality turn' in wine. Geoforum, 85: 5-8. 2016
Requena Santos, F. (2003). Análisis de redes sociales orígenes, teorías y aplicaciones. Madrid: CIS
Parga Dans, E.; Alonso González, P. (2018). El debate sobre las nuevas regulaciones de etiquetado de bebidas alcohólicas en la Unión Europea y sus consecuencias para las regiones vitivinícolas.. Revista Iberoamericana de Agricultura y Ruralidad – RIVAR, 15.
Parga Dans, E.; Alonso González, P. (2018). From paper to soil: the impact of new EU alcoholic drinks labeling regulations for wine regions. Journal of Consumer Protection and Food Safety, 13(1): 89-94; DOI: 10.1007/s00003-017-1135-8
Alonso González, P., Parga Dans, E. (2017). Furanchos and Adegas: Exploring Symmetry Through Wine Topologies in Galicia and Alentejo. . Cultural Geographies, 24(4): 639-646; https://doi.org/10.1177/1474474017719070
Hanneman R (2015). Introduccion a los métodos de análisis de redes sociales. http://revista-redes.rediris.es/webredes/text.htm
Alonso González, P., Parga Dans, E. (2018). The 'terroirist' social movement: The reawakening of wine culture in Spain. Journal of Rural Studies, 61: 184-196; DOI: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2018.04.014
Parga Dans, E., Alonso González, P. (2018). The Controversy about Altamira: Assesing the Economic Impact of a World Heritage Site for Planning and Tourism Management. Journal of Cultural Heritage, 30: 180-189; https://doi.org/10.1016/j.culher.2017.09.007 |
Bibliografía Parte 1 Miklos T. y Tello, M. E. (1998): Planeación prospectiva, México, Limusa Noriega Editores. Tezanos, J. F. (2000): Escenarios del nuevosiglo. Cuarto Foro sobre Tendencias Sociales, Madrid, Editorial Sistema. Pachón, M. L. y Camargo Remolona R. (2004): Una aproximación a los estudios de futuro, Facultad de Administración de Empresas, Universidad Externado de Colombia. Vergara Schmalbach, J. C.; Fontalvo Herrera, T. J.; Maza Ávila, F. (2010): La planeación por escenarios: Revisión de conceptos y propuestas metodológicas, Prospect, Vol. 8, No. 2, 21-29. Yori Conill, L.; Hernández deVelazco, J.; Chumaceiro Hernández, A. (2011): Planificación de escenarios: una herramienta estratégica para el análisis del entorno, Revista Venezolana de Gerencia, Abril-Junio, 274-290. Bibliografía en inglés Becker, H. (1985): “Making Futures Research Useful: The Practitioner’s Opportunity”, Futures Research Quarterly 1:2, 17. Fowles, J. ed. (1978): Handbook of Futures Research, Westport, Connecticut, Greenwood Press. Helmer, o. (1983): Looking Forward: A Guide to Futures Research, London, Sage Publications. Shuman, B. A. (1989): The Library of the Future: Alternative Scenarios for the Information Profession, Englewood, CO, Libraries Unlimited, Inc., 7-8. Wilson, I. H. (1978): “Scenarios”, Fowles, J. ed. Handbook of Futures Research, Westport, Connecticut, 225-248. Outros recursos Parte 2 CD/DVD GLOWCZEWSKI, Barbara: DreamTrackers. Yapa art and knowledge of the Australian desert (CD-ROM), París, UnescoPublishing, 2001. KOOLHAAS,Rem y VAN DER HAAK, Bretje: Lagos Wide& Close. An interactive journey into an exploding city , Amsterdam,Submarine DVD, 2006. ENLACES Hypercities, http://www.hypercities.com MappingDecline, http://mappingdecline.lib.uiowa.edu Spatial HistoryProject, http://web.stanford.edu/group/spatialhistory/cgi-bin/site/index.php Urban HistoryMultimedia Complements http://journals.cambridge.org/fulltext_content/supplementary/UHY/urban/default.htm http://citiesinmotion.iese.edu http://www.merco.info/es/ranking-merco-ciudad http://www.iese.edu/es/claustro-investigacion/centros-investigacion/cgs/cities-motion-strategies/ |
Complementary
|
(). . |
Borgatti, Stephen (2003). Ucinet 6.<www.analytictech.com> [Consulta: 23-04-03]. Borgatti, Stephen & Molina, JoséLuis (2003). "Ethical and Strategic Issues in Organizational SocialNetwork Analysis". The Journal of Applied Behavioral Science,39(03), 16-45. Borgatti,Stephen P.; Molina, José-Luis (2005). "Toward ethical guidelines fornetwork research in organizations", Social Networks Volume 27,Issue 2 , May 2005, Pages 107-117. Lozares, C. (2005). "Basessocio-metodológicas para el Análisis de Redes Sociales", Empiria10, Julio-Diciembre [doc] Lozares, Carlos (2005)."Valores,Campos y Capitales", Número especial de Redes, Revista Hispana para elAnálisis de Redes Sociales. Servei de publicacions, UAB Lozares C., (1996). "La teoría deredes sociales", Papers, nº48. [doc] Lozares C.; Verd J. M.; Martí J.; LópezP. (2003). "Relaciones, redes y discurso: revisión y propuestas en tornoal análisis reticular de datos textuales”. REIS nº 101Enero-Marzo 2003. Pgs.175-200. [doc] Molina, José Luis (2004). "Laciencia de las redes", Apuntes de Ciencia y Tecnología 11,Junio (36-42) [pdf] Wolfe, Alvin W. (1978). TheRise of Network Thinking in Anthropology [pdf] |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Qualitative Analysis/615518014 | Data Statistical Analysis 1/615518010 | Qualitative Design/615518013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|