Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A6 |
CE8 - Planificar novos destinos e produtos turísticos |
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A9 |
CE12 - Utilizar as metodoloxías científicas adecuadas tanto cualitativas como cuantitativas |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
A12 |
CE7 - Capacidade para interpretar os cambios sociais e como afectan as innovacións nos produtos e ao comportamento do consumidor |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B4 |
CB9 - Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
B6 |
CG1 - Expresarse correctamente, tanto de forma verbal como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma |
B8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
B9 |
CG4 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
B11 |
CG6 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Planificar novos destinos e produtos turísticos |
AJ6 AR1
|
|
|
Coñecemento do proceso de decisión do consumidor turístico, da súa tipoloxía en función das necesidades e as súas motivacións |
AJ7 AR2 AC3
|
BC9 BC12
|
CC1 CC7
|
Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
AC1
|
BC1
|
|
- Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
BC4 BC6
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
|
BC8 BC11
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
I - Proceso de decisión de compra
II - Factores que afectan o comportamento do consumidor
III - Actuacións posteriores á compra
IV - Características do novo consumidor turístico |
-Percepción Social
-Técnicas de Influencia Social |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A12 A7 A9 B9 B12 C1 C7 |
20 |
31 |
51 |
Supervised projects |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
4 |
6 |
10 |
Collaborative learning |
A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
4 |
6 |
10 |
Directed discussion |
B8 B9 B12 C1 C7 |
0 |
2 |
2 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición por parte do docente dos aspectos fundamentais da materia. As exposicións complementaranse co uso de medios audiovisuais, preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos, facilitar a aprendizaxe e favorecer a interacción entre o profesor e os estudantes. |
Supervised projects |
Metodoloxía basada na responsabilidade do alumno, pola súa propia aprendizaxe e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor nos exercicios propostos. |
Collaborative learning |
Organización da clase en pequenos grupos nos que o alumno traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e do seu equipo. |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos, mediante a cal os estudantes presenciais discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, podendo ou non estar coordinado polo profesor. Os estudantes on line, pola súa banda, dispoñerán dun espazo de discusión informal para tratar un tema ou problema. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Directed discussion |
Supervised projects |
Collaborative learning |
|
Description |
Concibense como horas de traballo presencial co docente por parte do alumno, para o seguimento o orientación deste.
Javier Fernández Fernández
Universidade da Coruña
E.U. de Turismo
Teléfono: 981 160276
E-mail: javier.fernandez4@udc.es
Estou a disposición dos alumnos para tutorías presenciales/online cuando consideren oportuno
Durante o curso académico, prestarase atención personalizada e continua a todos os estudantes matriculados nesta materia, tanto para responder preguntas sobre as clases presenciais /on-ine como para abordar temas relacionados co traballo.
A atención personalizada será via mail e telefónica. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Directed discussion |
B8 B9 B12 C1 C7 |
Discusions de distintos temas, planteados anteriormente polo docente. |
10 |
Supervised projects |
A6 A7 A10 A9 B11 C1 C7 |
Realización por parte dos alumnos dun traballo dirixido e tutelado polo docente, tanto de forma individual como por grupos. Todolos traballos tendrán que ser expostos na aula. |
80 |
Collaborative learning |
A8 B1 B4 B6 B9 B12 C1 |
Propondranse distintos temas na aula, para afianzar o temario. |
10 |
|
Assessment comments |
No caso dos alumnos na modalidade online, o 100% da sua
evaluación será por un traballo prsentado de forma individual, dirixido
polo docente.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Borja Soler, Luis; Casanovas Pla, Josep Andreu. “El consumidor turístico”. ESIC EDIC. - Alonso, J. “El comportamiento del consumidor”. Instituto Nacional de Consumo. Madrid -Baron, A R. y Byrne. (2005). Psicología Social. Madrid. Pearson -Fiske, S., Gilbert,T., Gardner Lindzey. (2010) Handbook of social psychology. New Jersey - León, J.L.; Olavarría, E. “Conducta del consumidor y marketing” Editorial Deusto - Compendio de estadísticas de Turismo. OMT - Mazón Martínez, Tomás; Aledo Tur, Antonio. “Turismo residencial y cambio social: nuevas perspectivas teóricas y empíricas”. Universidad de Alicante |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Methods and techniques of research in tourism: Qualitative techniques/615488007 | Methods and techniques of research in tourism: Quantitative Techniques/615488008 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Promotion and commercialization of destinations and new tourist products/615488003 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|