Terase en conta a asistencia e participación nas clases maxistrais, por parte dos estudantes presenciais; así como, a participación nos foros virtuais dos alumnos online (10% da nota final).
Tanto no caso de estudantes presenciais como online, avaliaranse dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica": Para a avaliación da materia de Dirección Estratéxica das Organizacións Turísticas terase en conta a nota de dous casos prácticos que deberedes entregar.
Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os alumnos online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.
1. O primeiro traballo supón o 50% da nota final e deberá entregarse a través do Moodle (profesora María Teresa García Álvarez) antes do 8 de enero de 2020 ás 10:00h. O esquema sería:
a. Aplicación da Teoría de Recursos e Capacidades:
· Identificación dos recursos da organización.
· Identificación das capacidades da organización.
· Identificación de vantaxes competitivas sustentables.
· Aplicación Análise VRIO.
b .Análise da estratexia.
· Estratexia Corporativa: - Carteira de negocios da empresa (sinerxias e tipo de diversificación)
· Estratexia Competitiva:
- Tipo de estratexia competitiva
- Aplicación do reloxo estratéxico
· Estratexia funcional:
- Análise das principais áreas funcionais da organización
- Análise do tipo de financiamento da organización.
- Identificación do departamento máis relevante desde o punto de vista da estratexia empresarial.
O segundo caso práctico supón o 40% da nota final. Deberá entregarse antes do 8 de enero de 2019 ás 10:00h a través da plataforma Moodle (profesora Rosa Mariz). O esquema sería:
a. Organigrama da empresa: representación gráfica e breve explicación
b. Aplicación da Teoría da Axencia: incentivos.
· Análise de problemas de risco moral e selección adversa.
· Mecanismos de solución aos problemas anteriores.
c. Análise do Goberno da Empresa:
· Supervisión directa.
· Sistema de incentivos.
· Mercado de empresas e capitais.
· Mercado de débeda.
· Mercado de bens e servizos
O primeiro caso deberá de ter unha extensión máxima de 8 páxinas e o segundo caso de 7 páxinas a interlineado 1,5 e letra Estafes New Roman de 11 puntos.
Deberedes analizar unha empresa/organización do sector turismo e APLICAR todos os puntos explicados na teoría.
As notas publicaranse no Moodle o día 13 de enero de 2020 e a revisión terá lugar o 16 de enero desde as 11:00h ata as 12:00h no despacho das profesoras (Fac. Economía e Empresa, despacho 222)
Ante calquera dúbida que teñades na súa elaboración podedes enviarnos as dúbidas por correo electrónico. Adicionalmente, podedes empregar o teléfono durante as dúas semanas nas que se imparten a materia. No caso de Rosa Mariz (981167000 extensión 2429), os xoves de 10:30-12:00 e no caso de María Teresa García, poderedes contactar os luns de 10:00-11:30 na extensión 2459.