Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
O TFM acompaña ao alumno ao longo de todo o Máster, porque se trata dun elemento vertebrador de todos os coñecementos adquiridos.
O obxectivo do TFM é que cada alumno desenvolva ao longo do Máster un proxecto xornalístico ou audiovisual, coa asistencia permanente dun titor.
Este proxecto servirá como ancoraxe dos coñecementos teóricos recibidos ao longo das clases lectivas e obrigará ao alumno para enfrontarse coa realidade do sector.
O proxecto consiste na elaboración dun documento/dossier explicativo do contido do proxecto, dos profesionais e valores de produción que involucra, e da súa dimensión económica (custo, financiamento, explotación). Na medida do posible, tentarase que estes proxectos materialícense na industria. |
AP3 AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP11 AP12 AP14 AP15 AP16 AP18 AP19 AP20
|
BP6 BP7 BP8 BP9
|
CP1 CP2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Elaboración do Traballo Fin de Mestrado |
Nas tres primeiras semanas de escola, cada estudante debe presentar tres ideas sobre o que podería ser o proxecto do seu mestre. Co consello dun grupo de titores, os estudantes decidirán con que idea quedan traballando nela.
Para o desenvolvemento de cada un dos proxectos asignarase a un alumno un titor profesional. O titor é un asesor de quen obterá unha opinión e, se é o caso, información. O titor actúa a petición do estudante, con quen permanece en contacto (en liña ou persoalmente) polo menos quincenalmente, 30 minutos.
Ademais dun titor profesional, o alumno terá tamén un titor académico ou un titor permanente.
O obxectivo do TFM é que cada alumno desenvolva un proxecto xornalístico ou audiovisual en todo o Máster, coa asistencia permanente dun titor. O proxecto consiste na preparación dun documento / dossier que explique o contido do proxecto, os profesionais e os valores de produción implicados e a súa dimensión económica (custo, financiamento, explotación).
O titor académico seguirá a evolución dos proxectos en todo momento como segue:
1. O titor académico recibirá as entregas do proxecto nas súas diferentes fases.
2. O titor académico terá reunións físicas ou telemáticas co titor profesional, polo menos 4 durante o curso e sempre que sexa necesario.
3. O titor académico estará presente nas sesións de defensa dos proxectos.
É esencial que o alumno envíe un informe detallado á secretaría académica do máster que inclúa os incidentes e evolución que o proxecto experimentou en cada reunión co titor. Este documento tamén ten que plantear os principais problemas que o
estudante nas seguintes titorías.
En tres ocasións diferentes (no inicio, no ecuador e ao final do proceso de desenvolvemento), o alumno presenta o seu proxecto a profesionais da industria (produtores, executivos de medios, distribuidores, programadores ...) cuxo traballo é precisamente avaliar o interese.
viabilidade e adecuación dos proxectos: (1) Na primeira sesión de lanzamento cada alumno presenta as súas ideas aos profesionais, co obxectivo de atopar o titor máis adecuado para o seu proxecto; (2) Na segunda sesión, o xulgado valorará a viabilidade destes proxectos e poderá introducilos
elementos de corrección; (3) Ao final das clases, no mes de xuño, os alumnos deberán presentar e defender o seu proxecto final (xa con todas as fases desenvolvidas e pechadas).
O obxectivo deste Proxecto é dobre: (1) por unha banda, permite asentar e aplicar os coñecementos que se van adquirindo no aula; (2) doutra banda, preténdese que estes proxectos poidan ter percorrido no mundo profesional real.
Os TFM tamén son un elemento de gran valor á hora de que a industria coñeza o talento dos alumnos e é unha vía para que consigan prácticas profesionais. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 A14 A15 A16 A18 B6 B7 B8 C1 |
90 |
200 |
290 |
Seminario |
A3 A19 A20 B9 C2 |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
O obxectivo do TFM é que cada alumno desenvolva ao longo do Máster un proxecto xornalístico ou audiovisual, coa asistencia permanente dun titor.
Este proxecto servirá como ancoraxe dos coñecementos teóricos recibidos ao longo das clases lectivas e obrigará ao alumno para enfrontarse coa realidade do sector. |
Seminario |
Presentación das diferentes partes que deben compoñer o traballo fin de Máster. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Seminario |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para o desenvolvemento de cada un dos proxectos a cada alumno asignaráselle un titor profesional. O titor é un asesor do que obter opinión e, se é o caso, información. O titor actúa a instancia do alumno, co que se mantén contacto (de forma online ou en presencial) polo menos quincenalmente. A titoría dura ao redor de 30 minutos. Se o titor non pode atender persoalmente a titoría quincenal, delegará nalgún membro do seu equipo ou no equipo de titores permanente que ten o Máster.
Ademais dun titor profesional, o alumno contará tamén cun titor académico ou titor permanente. O equipo de titores permanentes do máster son tres persoas: José Francisco Sánchez (coordinador), María José Arroxo (secretaria académica) e María Josefa Formoso. Estas tres persoas son persoal académico da UDC e, á vez, teñen unha dilatada e acreditada experiencia profesional tanto no campo do xornalismo como da do TFM.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A4 A5 A6 A7 A8 A11 A12 A14 A15 A16 A18 B6 B7 B8 C1 |
En relación cos traballos tutelados valorarase:
- A adecuación metodolóxica das propostas de traballo.
- A profundidade do contido.
- O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
- O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
- A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
- A presentación e a claridade da exposición. |
100 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|