Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A10 |
Manter a seguridade e protección do buque, a tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade, a nivel de xestión. |
A16 |
Vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar e a protección do medio mariño, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as funcións e reponsabilidades no entorno marítimo. |
AC9 AC10 AC16 AC17
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC6 BC7 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC1 CC2 CC4 CC6 CC9
|
Coñecer os xeitos de explotación do buque e as aseguradoras. |
AC9 AC10 AC16 AC17
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC6 BC7 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC4 CC6
|
Coñecer as implicacóns que esixe o cumplimento dos diversos sistemas de xestión. |
AC9 AC10 AC16 AC17
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC6 BC7 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC4 CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Tipos de buques |
1. Buques civís
1.1 Buques mercantes. Os seus tipos
1.2 Buques e artefactos especiais. Os seus tipos
1.3 Buques pesqueiros. Os seus tipos
1.4 Buques e artefactos de servizos. Os seus tipos
1.5 Buques deportivos e de recreo. Os seus tipos
1.6 Sistemas OFF-SHORE. Os seus tipos
2. Buques de guerra
2.1 Buques de combate de superficie. Os seus tipos
2.2 Submarinos. Os seus tipos
2.3 Buques auxiliares. Os seus tipos |
2. Documentos do buque |
2.1 Introdución
2.2 Tipos de Certificados
2.3 Documentación Obrigatoria
2.4 Documentación Facultativa
2.5 Certificados Opcionais |
3. Asteleiro e proceso de construción |
3.1 Proxecto do buque. Fases
3.2 Proxecto Conceptual
3.3 Proxecto Preliminar
3.4 Proxecto Contractual
3.5 Proxecto de Clasificación
3.6 Proxecto de Construción ou desenvolvemento final do Proxecto |
4. Mantemento e proceso de construción |
4.1 Definicións
4.2 Obxectivos do Mantemento
4.3 Técnicas do Mantemento
4.4 Organización do Mantemento nos buques
4.5 O Mantemento no Negocio Marítimo
4.6 Influencia nos Contratos de Transporte
4.7 Deterioro das condicións de funcionamento
4.8 Reparacións e varadas
4.9 Xestión económica da reparación e varada
5.10 Xestión no astaleiro
|
5. Contrato de construción dos buques |
5.1 Estipulacións
5.1.1 Obxecto do contrato
5.1.2 Descrición
5.1.3 Número de construción no astaleiro
5.1.4 Inscrición e clasificación no astaleiro
5.1.5 Resolución da Sociedade Clasificadora nos temas de Clasificación
5.1.6 Subcontratistas
5.2 Inspeción e aprobación
5.2.1 Inspección da construción
5.2.2 Aprobacións
5.2.3 Responsabilidades do constructor
5.2.4 Responsabilidades dos provedores
5.2.5 Responsabilidades do Armador
5.3 Modificacións
5.3.1 Modificacións do Armador
5.3.2 Modificacións por Organismos e Sociedade de Clasificación
5.3.3 Pago da Revisión de Prezo
5.3.4 Información necesaria en todo intre
5.4 Probas
5.4.1 Xeral
5.4.2 Probas de Mar e outras probas
5.4.3 Consumibeis sobrantes
5.5 Grarantías de velocidade, peso morto e consumo específico do motor principal
5.5.1 Velocidade
5.5.2 Peso morto
5.5.3 Consumo específico |
7. STCW:
O desenvolvemento e superación destes contidos, xunto cos correspondentes a outras materias que inclúan a adquisición de competencias específicas da titulación, garanten o coñecemento, comprensión e suficiencia das competencias recollidas no cadro AIII/2, do Convenio STCW, relacionadas co nivel de xestión de Oficial de Máquinas de Primeira da Mariña Mercante, sen limitación de potencia da planta propulsora e Xefe de Máquinas da Mariña Mercante ata o máximo de 3000 kW. |
7.1 Cadro A-III/2 del Convenio STCW.
Especificación das normas mínimas de competencia aplicables aos Xefes de Máquinas e Primeiros Oficiais de Máquinas de buques cuxa máquina propulsora principal teña unha potencia igual ou superior aos 3000 kW. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
8 |
32 |
40 |
Case study |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
4 |
12 |
16 |
Oral presentation |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
9 |
0 |
9 |
Objective test |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Serán propostos uns traballos co fin de promover a apredizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor en diversos escenarios, tanto académicos como profesionáis. |
Case study |
Se valorará a comprensión dos alumnos aos distintos problemas que o profesor propondrá cara a ser resoltos na clase por grupos de estudantes a través de métodos de discusión, sempre tendo en conta que teñen que chegar a decisións razoadas a través de procesos de discusión. |
Oral presentation |
Exposición oral na que se procura ter un proceso de ensino-aprendizaxe a través da que o alumnado ten que interactuar dun xeito ordeado co profesor, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos e conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
Supervised projects |
Case study |
Oral presentation |
|
Description |
Atenderanse as consultas e dúbidas que xurdan para a superación da asignatura.
Inclúense tamén as revisións de exames. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Proba escrita para a avaliación do aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non as corectas. Con esta proba se pode avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. |
30 |
Supervised projects |
B1 B2 B5 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 |
Presentación, en tempo e forma, dos traballos propostos. Esta avaliación e o número de traballos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
35 |
Case study |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Poranse exemplos prácticos pra o seu estudo comparativo. Esta avaliación e o número de casos propostos se fará dependendo de cómo vaia o grupo a elección do profesor. |
20 |
Oral presentation |
A9 A10 A16 A17 B1 B3 B6 B10 B11 B12 B13 B14 B15 C1 C2 C4 C6 C9 |
Os alumnos presentarán, oralmente, os seus traballos ante os seus compañeiros, de xeito que se abra un debate sobre posibles melloras de cada ún deles. |
15 |
|
Assessment comments |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro A-III/2 do Código STCW,
e recollido no sistema de garantía de calidade, teránse en conta na
hora de diseñar e realizar a avaliación.
El alumnado con reconocimiento
de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia no
se le exigirá una asistencia mínima para poder presentarse a los exámenes parciales,
sin embargo, deberán acordarse con el docente una serie de tutorías (presenciales
o no presenciales) a lo largo del curso para acreditar el seguimiento de la
materia.
|
Sources of information |
Basic
|
|
Juan Antonio Cañas Madueño. 2009. Economía de la empresa: Teoría y Práctica. Sección de publicaciones Universidad de Córdoba. ISBN 978-84-7801-975-5.
María Luz martín Peña. 2003. Dirección de la Producción. Madrid. Pearson. Prentice hall. ISBN 84-205-4023-4 |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Por ser uhna materia optativa do Master, implica ter cursado o Grado; non se require ningún requisito previo adicional. |
|