Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Xustificar a necesidade da documentación en relación ao crecemento da información científica existente, definila e formular os seus obxectivos. |
|
|
CR6 CR7
|
Desenvolver os factores craves que configuran a Sociedade da Información. |
|
|
CR6 CR7
|
Identificar as perspectivas internacionais da iniciativa eEurope en relación á Sociedade da Información no ámbito da saúde e as perspectivas nacionais na Acción Info XXI. |
|
|
CR6 CR7
|
Describir os diversos tipos de fontes de información. |
|
BR5 BR6
|
|
Manexar os diversos tipos de documentos primarios e secundarios aplicables ás Ciencias da Saúde.
|
|
BR5 BR6
|
|
Analizar as características formais das fontes primarias en papel e electrónicas. |
|
BR5 BR6
|
|
Manexar as principais formas de acceso ás revistas en papel e electrónicas. Delimitar as súas principais vantaxes e inconvenientes, e establecer os seus criterios de avaliación en Ciencias da Saúde. |
AR4 AR5
|
BR11
|
CR3
|
Manexar a normativa Vancouver e APA. |
|
BR5 BR6 BR11
|
CR3
|
Establecer a estrutura, o estilo e enumerar as faltas frecuentes das seccións Introdución, Material e Métodos, Resultados, Discusión, Conclusión e Bibliografía na elaboración dun artigo científico en Ciencias da Saúde. |
|
BR4
|
CR3
|
Enunciar a descrición bibliográfica e os seus principais características. |
|
BR4
|
CR3
|
Empregar os modos máis habituais de citar e construír as referencias bibliográficas en Ciencias da Saúde.
|
|
BR4
|
CR3
|
Delimitar a importancia da obtención de información na sociedade actual e describir os conceptos fundamentais da recuperación de información orientada ás Ciencias da Saúde.
|
AR4 AR5
|
BR6
|
CR3 CR6 CR7
|
Definir a estratexia xeral da procura bibliográfica, manexar unha folla de control da procura e localización das fontes de información e escoller as ferramentas para a súa recuperación. |
|
BR6 BR11
|
CR3
|
Definir e empregar o concepto de tesauro destacando a importancia dos tesaurus en ciencias da saúde tipo MeSh e os encabezamientos de materias e desenvolver o concepto de filtro metodolóxico como ferramenta para recuperar información de calidade. |
|
BR6 BR11
|
CR3
|
Definir o concepto de Base de Datos.
|
|
BR5 BR6
|
CR3
|
Empregar os tipos de Bases de Datos aplicables ás Ciencias da Saúde e analizar os seus principais características.
|
|
BR5 BR6 BR11
|
CR3
|
Identificar a literatura científica en función da rapidez do seu envellecemento e calcular a obsolescencia da documentación mediante a Vida media e o índice de Price. |
AR5
|
BR6
|
CR3 CR6
|
Analizar o concepto de dispersión da literatura científica, definir a lei de Bradford de dispersión da literatura científica e xustificar as súas principais aplicacións.
|
AR5
|
BR6
|
CR3 CR6
|
Manexar a rede como recurso de información en Ciencias da Saúde.
|
AR5
|
BR11
|
CR3
|
Situar a realidade das Ciencias da Saúde dentro do modelo baseado en evidencias, coñecer os seus proles e os seus contras así como as súas posibles aplicacións á práctica profesional. |
|
BR4 BR5 BR6
|
CR6 CR7
|